DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 25 Mac 2013

(RCI) LAHAD DATU... HISHAMMUDDIN DAN NAJIB BERSENDIWARA LAGI !

sumber mk

Apa CERITA ni beb... gua ingat betul-betul yang Datuk Seri Haji Najid (DSHN) mengatakan KERAJAAN akan MENUBUHKAN Suruhanjaya Siasatan Diraja (RCI)... ya lah SIBUK 1MALAYSIA yang mengatakan RCI perlu DITUBUHKAN... ditambah lagi dengan BARUA-BARUA UMNO jugak pun mahu RCI DITUBUHKAN bagi MEMASTIKAN yang DALANG kepada PENCEROBOHAN PENGGANAS LAHAD DATU adalah MANUSIA yang bernama ANWAR BIN IBRAHIM... kah kah kah !.

PETANG SEMALAM juga SEPUPU SEPAPAT SEPEPET kepada DSHN iaitu Datuk Seri Hishammuddin Hussein ada mengatakan yang hari ini DSHN akan MENGUMUMKAN PENUBUHAN RCI bagi MENYIASAT ISU PENCEROBOHAN PENGGANAS LAHAD DATU... tapi yang DIUMUMKAN oleh DSHN adalah ZON SELAMAT SABAH TIMUR atau dalam bahasa MAK BAPAK UMNO INGGERIS PENJAJAH iaitu EASTERN SABAH SAFETY ZONE (ESSZONE)... kah kah kah !.

Ini yang menjadi TANDA TANYA kepada RAKYAT yang mahu BERFIKIR... kecuali lah yang BEBAL MELANTUN-LANTUN kat dalam Umno tu... kerana MATA HATI HATI dan MATA PANDANGAN dah RABUN... sebab itu dia orang akan mengatakan  segala TINDAKAN PEMIMPIN UMNO adalah BETUL beb... walaupun KEBANYAKAN kerja-kerja yang DIHASILKAN oleh PEMIMPIN UMNO macam HARAMJADAH... tapi pada dia orang semua nampak CANTIK... sebab apa... sebabnya ialah dah duduk dalam Umno yang DILAHIRKAN bersama-sama HARAMJADAH... kah kah kah !.

sumber mk

Lu orang NILAI lah sendiri beb... malas gua nak MELALUT panjang-panjang... cuma yang nak ingatkan kepada RAKYAT SABAH NEGERI DIBAWAH BAYU... lu orang jangan lagi TERTIPU dengan Umno/Bn beb... cukup-cukup lah DATUK NENEK dan MAK BAPAK lu orang DITIPU oleh yang namanya Umno/Bn... tak kan lu orang pun nak DITIPU oleh PARTI yang pernah MENIPU DATUK NENEK dan MAK BAPAK lu orang tu beb... PIKIR-PIKIR lah beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... yang lu orang mesti ingat ialah INI KALI LAH... kah kah kah... umpornp perkasam jati... betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. As salam saudara Mat Indera,

    Ulasan yg padat dan tepat!

    Tapi malangnya para pencacai umno/bn enggan membuka minda lalu tak dapat menilai sesuatu keadaan drpd sudut yg berbeza.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....