DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 28 Mac 2013

PERGGGHHH... KERAJAAN HARAM N9 BERI GERAN TANAH... KAH KAH KAH !

Ini namanya KERAJAAN yang PERIHATIN beb... tak kira masa KERAJAAN tu SAH atau HARAM tapi KEBAJIKAN RAKYAT tetap di JAGA... mana lu orang nak cari KERAJAAN yang begini dalam DUNIA... yang ada KERAJAAN sebegin rupa hanya kat MALAYSIA ni aje beb... lu orang pergi lah kat PELUSUK mana sekali pun dalam DUNIA ni... lu tak akan jumpa punya... sebab kat tempat lain tak ada Umno/Bn... jadi itu sebab tak terjadi semua benda yang boleh dikatakan PELIK BIN AJAIB... itu lah UNTUNG nya RAKYAT NEGERI SEMBILAN beb... dimasa KERAJAAN HARAM pun GERAN TANAH boleh dapat... kah kah kah !.

Ya lah masa KERAJAAN tu masih SAH dan HALAL faktor MASA pulak tak cukup beb... sebab LIMA TAHUN terlalu SINGKAT untuk itu semua itu dibuat... jadi terpaksa lah BEKAS MB Negeri Sembilan ni memberinya diwaktu KERAJAAN telah HARAM... kah kah kah... lu Orang jangan BURUK SANGKA beb... ini semua dibuat oleh KERAJAAN HARAM tu bukan kerana POLITIK beb... ini semua dibuat demi AGAMA BANGSA dan NEGARA gua cakap lu... lu orang jangan cepat sangat nak BERSANGKA BURUK... cuba gak lu orang KURANGKAN sikit kalau pun tak boleh DIBUANG akan PERASAN BERSANGKA BURUK tu... kah kah kah !

sumber MI
Tak patut TAU lu orang ada perasaan tersebut kat PEJUANG AGAMA BANGSA dan NEGARA macam tu terutama nya kepada PEMIMPIN UMNO serta ISI PERUT UMNO... kah kah kah... apa lu orang boleh buat ke apa yang PEMIMPIN UMNO dan ISI PERUT UMNO tu buat beb... kalau lu orang tak boleh buat LEBIH BAIK lu orang jangan BERSANGKA BURUK ok... KESIAN gua tengok dengan keadaan PEMIMPIN UMNO dan ISI PERUT nya yang SIANG dan MALAM berkerja hanya untuk RAKYAT... tapi lu orang yang hanya GOYANG TELOR terus menerus asik nak MENGUTUK dia orang... kah kah kah !.

Hebat betul MB Negeri Sembilan KERAJAAN HARAM HARI INI DALAM SEJARAH ni beb... Masa KERAJAAN tu masih lagi HALAL tak nak pulak diadakan MAJLIS PEMBERIAN GERAN TANAH... tapi bila saja dah jadi HARAM baru lah sibuk BEKAS MB NEGERI SEMBILAN buat MAJLIS... tak tahu lah gua atas PERUNTUKAN apa MAJLIS tersebut dibuat... nak kata dari duit KOCEK SENDIRI jawapnya KIRIM SALAM aje le beb... bukan lu orang tak tahu PERANGAI yang ada pada PEMIMPIN dan ISI PERUT UMNO nya beb... yang jenis PENYAMUN SAPU BERSIH SELAGI ADA... kah kah kah !. 


hemmmmm..... negeri sembilan dikatakan antara negeri yang akan menyumbang kepada kemenangan pakatan rakyat (pr) dalam pru13 bagi kerusi dun dan parlimen... tapi lu orang kena beb... umno dengan segala ilmu syaitan yang dikenali tidak akan menyerah dengan mudah... dah namnya pun syaitan yang dikenali... lu orang faham-faham aje sudah le... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. Gua nak tulis pon gua dah lupa sebab asyik tergelak baca tulisan lu..Kahkahkahkah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....