DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 26 Mac 2013

SAPINA BLOGGER APA... BILA NAK SAMAN PAPA GOMO... PASTI MENANG BEB... KAH KAH KAH !

Sebelum itu mari kita KENALI siapa beliau beb... beliau ni adalah BEKAS BLOGGER NO1 UMNO... yang kemudian nya telah MENGISTIHARKAN diri beliau sebagai BLOGGER BEBAS tanpa BERPARTI atau kalau dalam bahasa SYAITAN YANG DIKENALI ianya berbunyi HANTU RAYA TAK BERTUAN... kah kah kah... seperti biasa lah beb... bila dengar aje yang beliau ISTIHARKAN diri beliau sebagai BLOGGER BEBAS sudah tentu lah ramai SAHABAT-SAHABAT dari PRO Pakatan Rakyat (PR) yang MENGALU-ALUKAN tindakan beliau... termasuk lah gua sekali beb... ialah orang dah nak TOLONG CABUT NYAWA UMNO walaupun tak secara langsung... kah kah kah !.

Untuk menunjukan TANDA SOKONGAN gua kepada beliau yang telah menjadi BLOGGER BEBAS maka gua pun LINK kan lah BLOG beliau yang dikenali sebagai APA@AKU PEDULI APA didalam blog gua... sebab ianya memang SESUAI dengan kolum yang bernama HIMPUNAN BLOG ASALKAN BUKAN UMNO (ABU) di BLOG gua... dan gua cakap kepada beliau yang gua TAK AKAN KECIK HATI pun kalau beliau tak LINK kan blog Mat Indera Sipejuang ke dalam blog beliau... kerana dengan beliau tidak lagi menjadi blog PRO UMNO... pada gua itu sudah cukup untuk MENOLONG MENCABUT NYAWA UMNO... jadi tiada langsung rasa KECILK HATI jika beliau tidak berbuat perkara yang sama beb... kah kah kah !.

SIAPALAH AGAKNYA YANG SANGGUP PAKAI BAJU TU BEB ?

Alhamdulillah beliau pun telah LINK kan BLOG Mat Indera Sipejuang kedalam BLOG beliau... dan ianya berjalan seperti biasa... boleh dikatakan setiap ENTRI BARU dari beliau akan gua LAWATI... beliau akan MENULIS dan MENGKRITIK seperti biasa TAK KIRA SIAPA sama ada NAJIB ataupun NIK AZIZ... pada gua LANTAK lu lah beb asalkan ABU... cuma sejak 2 bulan KEBELAKANGAN ini gua rasa ada KELAINAN yang bukan SIKIT tapi BANYAK dalam setiap ENTRI beliau... yang mana ianya sudah LEBIH BERAT kepada MENGAMPU UMNO... memang itu HAK MASING-MASING beb... tapi rasanya seperti ianya sudah LARI dari PENGISTIHARAN yang dibuat TERDAHULU oleh beliau... kah kah kah !.

Akhirnya TELAHAN dan AGAK-AGAK gua TEPAT bila TULISAN didalam BLOG beliau TERTERA perkataan antaranya KENAPA AKU SADAR... KENA SOKONG NAJIB ALL OUT dan macam-macama lagi lah yang gua kira untuk MEMBERI NYAWA KEPADA UMNO... ditambah lagi apabila beliau telah seperti MEMBETULKAN SEGALA FITNAH yang dibuat oleh PAPA GOMO BANGSAT tersebut terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) TANPA BERSELINDUNG beb... sejak dari itu gua pulak ISTIHARKAN lah yang BLOG APA@AKU PEDULI APA adalah BLOG PRO UMNO/BN... maka TERPAKSA LAH gua KELUARKAN dari KOLUM ABU di BLOG gua... kah kah kah !.


Apa nak buat beb... gua TERPAKSA KELUARKAN walaupun secara PERIBADI gua tetap juga MELAWATINYA SESEKALI... hasil dari SESEKALI MELAWATI BLOG beliau gua telah MEMBACA satu ENTRI yang MENASIHATI BLOGGER PRO UMNO/BN dalam menjadi LAWYER BURUK kepada PAPA GOMO BANGSAT... supaya IDENTITI PAPA GOMO BANGSAT tidak DIDIEDAHKAN... namun dalam pada beliau cuba MENASIHATI BLOGGER PRO UMNO/BN supaya BERHATI-HATI dan tidak MENDEDAHKAN IDENTITI PAPA GOMO BANGSAT... tapi beliau sendiri sebenarnya sudah KANTOI dengan MEMBENARKAN apa yang DIDEDAHKAN oleh UTUSEX MELOYA tentang IDENTITI beserta GAMBAR sebenar PAPA GOMO BANGSAT... kah kah kah !.       baca sini

Dikatakan juga beliau ni pernah DITUMBUK oleh Tuan Punya BLOG yang bernama PAPA GOMO BANGSAT @WAN MUHAMMAD AZRI BIN WAN DERIS tu beb... lu orang tahu lah kan macam mana TENAGA ORANG MUDA bila MENUMBUK Orang yang dah BERUMUR... dah lah tu yang MENUMBUK pulak tu BEKAS POLIS TRAFIK MAKAN RASUAH RM400 beb... MESTI LAH GANAS beb... kah kah kah... BEKAS POLIS lah katakan... setidak-tidaknya BEKAS-BEKAS TINGGALAN MASA LATIHAN POLIS tu masih ada MELEKAT kat BADAN beliau... cuma sayangnya kenapa BEKAS POLIS ni DULU tidak DISERAPKAN kedalam KOMANDO VAT69... kalau tidak mahu habis MAMPOS PENGGANAS SULU tu beliau kerjakan beb... kah kah kah !

Oleh itu sesiapa yang TERINGIN UNTUK MENANG bila MENYAMAN MANUSIA yang BERGELAR PAPA GOMO BANGSAT @WAN MUHAMMAD AZRI BIN DERIS tersebut... rasanya beliau yang bernama AZMI yang juga TUAN PUNYA BLOG APA@AKU PEDULI APA adalah antara orang yang boleh MENYUMBANG KEPADA KEMENANGAN SAMAN tersebut 100 peratus beb... kah kah kah... kerana dalam ARTIKEL beliau tersebut dari AWAL lagi sudah MENGESAHKAN yang GAMBAR dalam utusex moloya tersebut adalah WAJAH sebenar PAPA GOMO BANGSAT... siap ada TULIS "ini namanya tolong bagi mati... Bukan begitu?" lagi tu beb... kah kah kah !.


hemmmmm..... pada awal beliau istiharkan diri sebagai bebas... banyaklah komen-komen dari sahabat yang kata jangan percaya dengan yang namanya isi perut umno lah... ada yang kata itu hanya cara untuk blog beliau lagi popular lah... dan macam-macam lagi lah... cuma pada gua siapa saja nak menolong mencabut nyawa umno gua akan terima sambil berhati-hati beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

17 ulasan:

  1. nangoi-nangoi nak kemana tetap sekandang la tuan hahaha , nangoi-nangoi belaan umno-apco pandi kutty sekutu apco ! ABU jangan lupa !

    BalasPadam
  2. aku pun seronok ikuti blog apa@aku peduli apa. sejak akhir2 ni aku rasa yg beliau telah kembali beralih kiblat. dulu bukan main lagi kata kena main dgn tidak dibayar upah kerja nya. Hahahaha mana pegi kata2 tu....dah dekat nak pru ni kot dah dpt kot....hehehehe." melayu mudah lupa".

    BalasPadam
  3. HAHAHAHA...

    Babtu wa kata kat C++.. mamat Azmi APA tua kutuk tu dah nyanyukk.. GILA TALAKKK.. & JIWA KACAU broo..

    Bbdk UBN gelar dia JIWA KACAU
    Bbdk gomo gelar dia ORANG GILA tak sedar diri sbb kes dia nak claim beratus juta tak dapat.. NAK TOLONG ANAK YATIM PIATU KONON..

    to Azmi APA <---- FUCK YOU!!!!.. manusia mcm mamat ni lagi BAHAYA dari GOMO FITNAH sbb kita dah tau si GOMO BANGSAT HARAM JADAH tu dah mmg perangai nyer camtu.. Cuma si Azmi APA gila meroyan ni dia boleh KEKEJAP TUKAR COLOR mana yg masukkkk... dia ni lebih kuah dari sudu maaa..

    Dia sibuk dgn Bangsa(t) dia dari AGAMA dia tu..

    Aku pun suka sgt rerakan lain jauhkan diri dari mamat APA meroyan ni...

    Wa dah perati mamat ni dari dulu lagi lepas dgr cerita bbdk UBN & bbdk GOMO BANGSAT HARAM JADAH tu...

    Dia mmg disapina ANGKAT SUMPAH junjung Alquran utk kes Husam Musa.. kita negok nanti samada dia sanggup menipu tak lepas bersumpah dgn alquran tu..

    Dari warning yg dia buat kat posting ttg gomo bangsat tu, nampak sgt manusia jenis ni MARUAHNYA dan ROH islam dia sudah PUDAR!!!..

    We'll wait & see...

    MEMAGIK SOKONG NAJIB!! KUIKUIKUIKIU.. KAHHAKK TUIHH.. BODO PUNYA MELAYU

    BalasPadam
  4. Assalam sahabat Mat Indera.
    Menyokong atau tidak menyokong tak banyak bezanya.Pada gua semua pihak betul dari sudut pandang masing masing tak kiralah pro-BN atau pro-PR.

    Kita sebagai blogger sebenarnya tak ada siapa yang boleh suka suka kongkong atau arah kita buat itu dan buat ini.Setuju tak?

    Cara kita menulis dan apa matlamat kita pun tiada siapa yang tahu kecuali diri kita sendiri dan kita BEBAS berbuat demikian mengikut keperluan semasa.

    Gua percaya tiada siapa didalam PR yang boleh arah dan kongkong apa yang sahabat nak tulis kan walaupun sahabat menyokong PR?Bukan begitu sahabat?

    Jadi disini sebenarnya maksud BEBAS yang gua faham.Tapi bila PRU dah mula dekat kita kena memilih antara 2 SETAN dan gua memilih setan yang gua dah kenal dan mahir dengan sepak terajang mereka...itu saja kerana senang gua nak masukkan dalam botol.

    Tiada istilah BEBAS dalam membuat pilihan nanti dalam PRU dan golongan atas pagar pun terpaksa memilih.

    Sekurang kurangnya kita tahu ditanah mana kaki kita berpijang dari terapung apung diawangan...

    WaAllahu'alam

    BalasPadam
  5. Wa'alaikumsalam Sahabat Bro APA...
    Terima kasih kerana sudi gak lu datang kat sini Bro...

    Sebab itu lah gua masuk gak kat blog lu dan baca apa yang lu tulis kerana pada gua lu ada PRINSIP lu...

    Insya'allah kalau PANJANG UMUR gua nak nak lihat betul PRINSIP lu sampai kat mana... iaitu bila PERBICARAAN MAHKAMAH kes SAMAN PAPA GOMO BANGSAT tu bermula...

    itu aje bro... apa2 pun semoga lu dan keluarga lu dibawah rahmat ALLAH SWT... Amin

    BalasPadam
  6. HAHAHAHAHAH!!!..

    Negok tu.. berjaya saiko wa suruh "KAWAN-BAIK" gomo BANGSAT HARAM JADAH ni masuk n posting komen kat sini...


    HHAHAHAHAAA!.. Babtu wa kata.. mamat ni colorize blind....

    Since Abg Azmi APA[lanc&^%] akan baca komen ni..
    Wa would like to REMIND u bro.. lu punya ruangan komen lu dah disablekan sbb TELINGA LU DAH PANAS dgn "KAMI" yg duk sapot lu lepas lu kuau dari KANDANG ANJING-ANJING UMNO PEROSAK AGAMA tu..

    So disini wa NAK TAU PRINSIP lu.. Lu penting BANGSA[t] lu or AGAMA lu??? tu jer...

    Kalau lu bleh menipu dgn tulisan lu yg lu kata "APALANCAU WA PEDULI APA".. Lu patut TAU & KENAL siapa BANGSAT PAPAGO AKA WAN MUHAMMAD AZRI BIN WAN DERIS..

    Dan tau apa patut lu bikin bila lu diperlukan UTK MENEGAK KEBENARAN DUNIA & AKHIRAT!!..

    JGN LUPA GERAK HATI LU ALLAH LEBIH MENGETAHUI!!

    JGN INGAT LU SORG JER M E L A Y U DLM MALAYSIA NI!!..

    PAHLAWAN-PANGLIMA DAHULU KALA GUNA AYAT ALQURAN SEMASA BERJUANG & ALLAH BERI KEJAYAAN DUNIA & AKHIRAT KEPADA MEREKA-MEREKA..

    INGAT TU BANG...

    JUST AMIK 10second lepas solat berdoa n tafakur, jalan yg GOMO PENGJAHANAM AGAMA tu betul atau SALAH!!..

    NOW UR CALL BRO???!!!..
    LU SHOULD KNOW WA NI SIAPA SBB WA MMG TEGAR DGN BLOG LU LEPAS KES LU KENA BELASAH DGN BBDK UBN & GOMO CLAN BANGSAT 1MALAYA!!

    BalasPadam
  7. Salam Mat Indera;

    hahahaha... APA... apa dia bro..
    Gua pun sejak dia menghilangkan link blog gua dari blog dia... maka sayugianya gua pun terpaksalah hilangkan link APA dari blog gua... kah.. kah.. kah...

    Gua punya style.. what you give you get back... thats it... muakakakaaaa...

    Lebih baik sokong setan yang di kenali ke... APA...!!!! Apa punya prinsip tuuuu... dah istiharkan bebas, lepas tu sokong balik dgn penulisan yang taksub giler pada umno laknatullah...

    Itukah yang dikatakan bebas... itu bukannya bebas beb... itu lalang namanya... lalang prinsipnya tiada prinsip wa cakap luuuu....!!!!

    BalasPadam
  8. HAHAHAHHAA..

    BRO I.S.A..

    Wa rasa mamat APA-Lan ni UNDERESTIMATE THE POWER OF INTERNET..

    SMLM SATU HARI WA DUK ANAL_ISIS wordpress dia baca semua kes GOMO LEHENET tu dgn gang-gang APA-Lan ni...

    Sedih pun ada gelak pun ada sbb END OF THE DAY.. dia jadik mcm sikalang..

    Camtu la kalau ROH ISLAM dah ilang dalam jasad, GOMO BANGSAT TUKANG FITNAH SATU MALAYA NI PUN SI APA-Lan SANGGUP BEKAP..

    kuikuikuikui.. KESIAN ANAK-ANAK YATIM PIATU DAN ARWAH-ARWAH KENGKAWAN DIA tu...

    PAK LAH JUGA HEPI DAPAT LUBANG "NOS" new Old Stock :)

    BalasPadam
  9. Assalam Bro No2APA.
    Lu berhak atas apa saja pandangan lu pada gua sebab macam gua kata lu betul dari susut pandang lu..

    Apapun wa ucap terima kasih kerana lu pernah sokong gua sebelum ini.Pasal wa disable ruang komen gua sebab gua tak mahu kita berbalah macam inilah...tak pasal2 blog Mat Indera lak jadi tempat kita berbalah.

    Assalam Bro ISA.
    Gua mintak maaf kerana terlepas pandang dan tak paut kembali link blog lu selepas gua satu masa dulu buang semua link politik dan kononnya nak jadi blog kembara rakyat...tapi hampeh poltik balik.

    Walau apapun pandangan lu pasal gua tk jadi hal sebab lu tetap "sifu" gua kerana blog lu lah tercetusnya nama "Aku Peduli Apa" sebagai blogger.

    Jadi lepas ini gua paut balik dan lu tak perlu pun pautkan blog gua kembali.No hal bro...kesilapan teknikal saja.

    BalasPadam
  10. Satu lagi...
    Gua tak terbawa bawa apa yang berlaku dimaya ini ke alam nyata..

    Korang boleh tanya...
    Amenoworld...Aduka Taruna..Topeng Perak..Jemming Hassan..Abu Nawas dan ramai lagi blogger pro-PR.

    Apa yg berlaku dimaya akan gua tinggalkan dimaya dan tidak dibawa kealam nyata untuk bermusuhan.

    BalasPadam
  11. Salam dan terima kasih buat sahabat yang sudi meninggalkan komen di artikel ini...

    Cuma ada pertanya kat Bro APA... macam mana lu nak menghadapi kes SAMAN PAPA GOMO BANGSAT sebagai orang yang DSAPINA tu ya...

    Kerana lu mengatakan tidak akan TERBAWA-BAWA hal-hal di ALAM MAYA ke ALAM NYATA... sedangkan SAPINA keatas lu berpunca dari hal FITNAH di ALAM MAYA...

    Ini soalan CEPUMAS untuk lu bro... kah kah kah...

    BalasPadam
  12. Blogger APA?lANCAU SAMA LU!!Ptuihhhhh

    BalasPadam
  13. Assalam Bro Mat Indera.
    Bila tiba waktunya sahabat semua akan tahu jawapannya.So eluklah kita tunggu kes difailkan semula dan tak perlulah kita berteka teki..

    Bukan begitu bro?

    BalasPadam
  14. HEHEHEHEH..

    BRO APA DAH SAMBUT KOMEN WA.. OK BAGUS BRO..

    BABTU TADIK WA KATA, "KITA JGN UNDERESTIMATE THE POWER OF INTERNET NI"..

    PROBABLY PREVIOUS KOMEN LU TU MENGATAKAN LU TAK TERBAWA-BAWA KISAH RUMAHTANGGA ALAM MAYA KE ALAM NYATA ADALAH SECARA "TAK SENGAJA"..

    KENAPA WA CKP GITU??
    SBB LU SENDIRI BUKA LUBANG "KEMALUAN" LU TTG ALAM MAYA & ALAM NYATA.. DUNNO LA CAMNER LU BERFIKIR N BUAT PERBEZAAN ALAM MAYA & ALAM NYATA..

    LU TAKYAH LA NAK CERITA PASAL AMENOWORLD-ADUKATERUNA & BLOGGER-BLOGGER PR YANG LAIN TU DGN "WA" NI..

    KENAPA WA KATA IN MY EARLY POSTING LU LEBIH BAHAYA DARI GOMO? SBB NYA LU RAPAT GAN BLOGGER PR YG LAIN LA MY "MAIN POINT".
    WA SAJA SURUH LU BERFIKIR.. REVERSED PSY LU SKET..

    LIKE PRESS CONF HUSAM TADIK STATED, WITHIN 3 BLN NI PROBABLY AKAN DISELESAIKAN SECEPAT MUNGKIN KES SAMA HUSAM VS GOMO..

    SO DLM 3 BLN JUGA KITA BOLEH NEGOK BERAPA RAMAI BLOGGER UBN N KENGKAWAN LU YG PERCAYA ALLAH ITU ADA!!!..

    LIKE LU KATA, LU SAJA DISABLE RUANGAN KOMEN SBB TAKMO KITA BERBALAH..

    NOW MY QUESTION TO U BRO..
    siapa yg berbalah? LU KENA BELAJAR DIFFERENCIATE BERBALAH & BERAGUE SESUATU FACTS..

    WA "ARMY" SESNSORG JER BUT TAK RAMAI BBDK UMNO/BN YG GETI BERARGUE DGN FACTS.. TAK ABIS ABIS DGN LUCAH ZIONIST YAHUDI CIA MELAYU RASIS SINGAPORE DAN LELAIN..

    NAMPAK SGT AKAL PENDEK MELAYU MELAYU UMNO MCM LEMBU KENA CUCUK HIDUNG IKUT JER CKP TUAN MEMASING...

    CTH MY LATEST KOMEN KAT AMENOWOLRD NI PUN TAKDA SAPA BBDK UMNO BLEH ARGU BERPANDUKAN FAKTA..

    http://bahasa.malaysia.usembassy.gov/program_senators_pc-053112-bm.html

    http://www.radioislam.org/islam/english/jewishp/usa/mccain_israel_support.htm

    http://en.wikipedia.org/wiki/Joe_Lieberman

    REFER LINK ATAS: NAMPAK SGT BLOGGER MELAYU UMNO NI MCM LEMBU TAK TAU APA ITU POLITIK & APA ITU YAHUDI & CIA N SHIT ALL...

    tapi YG PENTING IALAH JAWAPAN LU SEBAGAI SAKSI NANTI... ADAKAH ANDA KENAL SIAPA PAPAGOMO AKA WAN MUHAMMAD AZRI BIN DERIS??

    PERIOD!!..

    BalasPadam
  15. aparaaa lu org ni...lu org x belajar dri pengalaman... lu org bila ada bekas menteri atau pemimpin umno or blogger2 pro BN, artis2 buat sttement sokong PR atau di lihat seperti itu, lu org seme begitu taksub dan seronok gila...dah dpt hidayah la apa la tapi bila dorang2 ni 'U turn"...lu org kutuk kow kow punya....hahaha....bro APA dah mmg jelas dri awal lgi dia kecewa dgn umno sbb RM RM RM....tu pun lu org x leh nak pikir ke..? hahaha...lu x ingat ke statement bangsat gomo berapa bulan yg lepas...sama je nada dgn bro APA...malas nak komen politik atau buat blog politik tapi skang nih?....ingat senang ke hantu raya nak tinggalkan tuan dia...muahahaha

    BalasPadam
  16. Kepada saya siapa yang blogger APA nak sokong itu adalah hak beliau. Cuma eloklah isytihar sekarang bahawa beliau sekarang ini tidak lagi menjadi blogger BEBAS kerana timbul keinsafan untuk kembali menjilat UMNO. Kerana jika Azmi ini masih menganggap dirinya BEBAS, itu adalah perbuatan menipu di siang hari namanya.

    Cuma seperkara yang saya ralat...Dulu PAPAGOMO belasah beliau....kini mudah sekali beliau memaafkan budak yang menumbuk beliau dan bertindak selaku peguambela pulak. PAPAGOMO "TER"tumbuk dia la katanya....Si Azmi ini ingat semua orang boleh diperbodohkan gamaknya. Besar bezanya di antara si BACUL dengan si pemaaf......

    Nak tuduh, tak nak la sebab tak nampak dengan mata kepala sendiri. Cuma kalau boleh nak tanyalah berapa dia orang bagi supaya timbul keinsafan dalam diri you untuk kembali menjilat UMNO. Nanti dulu. Sebelum jawab sebutlah Wallahi.... Wabillahi...Watallahi..Sesungguhnya saya dapat/tidak dapat upah sebanyak..........bagi menyokong UMNO/Najib.....(potong mana yang tidak berkenaan). Sekiranya aku bersumpah bohong....biarlah aku ditimpa laknat Allah didunia ini dan diakhirat.....Boleh tak brader sumpah macam tu...Alaa...Najib berani sumpah Saiful berani sumpah, Trio 3T pun berani takkan you tak berani????

    BalasPadam
  17. xberani sumpah la tu...hahaha. saat kebenaran muncul kebatilan akan lenyap...tggu papagomo tersungkur diikuti dgn apa dan blogger umporno yg lain...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....