DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 25 Februari 2013

MALU BEB... KERANA TAKUT NAK BERDEBAT BN LEMBAH PANTAI BUAT LAPORAN POLIS... KAH KAH KAH !

APA BARANG lah Umno/Bn LEMBAH PANTAI ni beb... kerana TAKUT YANG TERAMAT SANGAT untuk  Ketua Umno Bahagian tersebut BERDEBAT dengan Yb Nurul Izah Anwar maka satu LAPORAN POLIS telah dibuat oleh MACHAI-MACHAI Ketua Umno Bahagian Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin atas nama PROVOKASI dan FITNAH... kah kah kah... PELIK BIN AJAIB betul lah ISI PERUT UMNO ni... ada yang seorang SENATOR kat KLANG tu pulak GILA NAK BERDEBAT hinggakan MENGHILANGKAN terus MAKNA DEBAT yang ada dalam KAMUS yang dikeluarkan oleh Dewan Bahasa Dan Pustaka (DBP)... ialah BERDEBAT tapi dengan sesama ISI PERUT UMNO... kah kah kah... memang jenis TAK FAHAM BAHASA MELAYU betul lah SENATOR UMNO ni beb... sesuai sangatlah dengan Umno sebagai KETURUNAN INGGERIS PENJAJAH yang dilahirkan tanpa dikenal pasti siapa BAPAK nya... kah kah kah !. baca sini

Gua rasa lah beb... perangai BUDAK-BUDAK BAWAH UMUR yang bertanyakan Datuk Seri Haji Najib (DSHN) tentang NAJIS MUGHALAZAH pun tak SETERUK macam ni... ini betul-betul sebiji PERANGAI BUDAK-BUDAK BAWAH UMUR yang akan MENGADU apabila BERKELAHI sesama mereka... memang WAJAR lah sebab dia orang BUDAK BAWAH UMUR beb... tapi bila pihak yang TERKENAL dengan KERJA-KERJA SAMSENG dikawasan LEMBAH PANTAI dikebanyakan PROGRAM yang dibuat oleh Pakatan Rakyat (PR) ini yang buat gua jadi HERAANNN beb... kah kah kah... apa tak PELIK nya yang nak BERDEBAT tu hanya seorang WANITA yang masih lagi dikatakan BERHINGUS oleh MACHAI-MACHAI UMNO... sedangkan yang DICABAR oleh YB BERHINGUS ni pulak adalah seorang MENTERI beb... dah lah tu JANTAN pulak lagi... tapi gua TAK PASTI lah sama ada beliau ada TELOR ke tidak... kah kah kah !.

Mungkin beliau ada TELOR beb tapi TERPAKSA DISIMPAN demi menjaga MARUAH DSHN yang TAKUT BERDEBAT dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI)... cuma yang BODOH BIN BAHLUL nya ialah kenapa perlu buat LAPORAN POLIS hanya kerana KAIN RENTANG yang MENCABAR BERDEBAT... kalau dah TAK NAK BERDEBAT dengan YB yang lu orang katakan BERHINGUS tu apa yang pihak PR nak buat... seperti jugak KAIN RENTANG yang dipasang oleh ORANG GILA yang TERLEPAS dari HOSPITAL BAHAGIA baru-baru ini... dimana ianya berbunyi BERSATU ITU INDAH yang ditujukan kepada pihak PAS... sedangkan yang diketahui RAKYAT ialah pihak PAS memang TAK HENGINNNN untuk BERGABUNG... BERSATU... hatta untuk BERKERJASAMA dengan Umno... kerana PENGALAMAN LAMPAU telah MENGAJAR PAS bahawa Umno adalah BAPAK SEGALA PENIPU... kah kah kah !. baca sini

Tapi tak ada pulak pihak PAS berbuat kerja BODOH dengan membuat LAPORAN POLIS kerana KAIN RENTANG yang dipasang oleh PESAKIT OTAK yang TERLEPAS tu beb... sedangkan boleh saja LAPORAN POLIS dibuat kerana Kain Rentang tersebut yang JELAS satu PROVOKASI dan FITNAH bagi MEMBURUKAN PAS... ialah MENOLAK untuk BERSATU demi AGAMA ... BANGSA dan NEGARA... kah kah kah... sedangkan BERSATU itu DITUNTUT dalam ISLAM beb... tapi KENA INGAT  jugak beb... BERSATU macam mana yang DITUNTUT tu... apakah BERSATU dengan pihak yang SUKA MENIPU beb... atau pun BERSATU dengan pihak yang TERDESAK untuk MENGEKALKAN KUASA yang dulu nya seperti KUASA MAK BAPAK dia orang yang punya... sudah tentu dalam ISLAM tidak MEMBENARKAN BERSATU dengan pihak yang BERLAKON JUJUR tapi sebenarnya BAPAK SEGALA PENIPU... kah kah kah !.

Sebenarnya TINDAKAN yang dibuat oleh MACHAI-MACHAI Ketua Bahagian Umno Lembah Pantai tersebut hanya untuk MENUTUP MALU Ketua dia orang aje beb... ialah hanya yang MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI aje yang sanggup TAK NAK BERDEBAT... sedangkan yang MENCABAR pula adalah seorang Yb yang mewakili Parlimen Lembah Pantai... dikatakan juga BAKAL CALON dan BAKAL MEMPERTAHANKAN KERUSI Parlimen Lembah Pantai dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) nanti... manakala yang dicabar pulak adalah Ketua Umno Bahagian Lembah Pantai merangkap BAKAL CALON bagi Umno/Bn dalam PRU13 seorang MENTERI lagi tu... jadi macam mana TAK MALU beb... sedangkan Kebanyakan Pengundi di Parlimen Lembah Pantai bukan nya seperti Kebanyakan Pengundi yang ada didalam Umno macam kata Tun Madey tu beb... untuk itu kena lah buat KERJA BODOH bagi MENUTUP MALU dan AIB... kah kah kah !. sumber MI


hemmmmm..... kalau dengar slogan dari ketua isi perut umno boleh terkencing beb... ialah bunyi bukan main sedap iaitu demokrasi terbaik... entah apa yang terbaik gua pun tak tahu beb... mungkin terbaik bagi beliau hanya pada slogan aje tapi pada perlaksanaan macam haramjadah... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. You've made some really good points there. I checked on the web for additional information about the issue and found most individuals will go along with your views on this website.

    My webpage - buy followers

    BalasPadam
  2. tak perlu berdebat.buat kerja dulu.itu yg RAJA NONG CHIK nak bgtau.ini kerja pun tak buat,nak berdebat je kerjanya.sama mcm bapak dia si ANWAR tu.buat kerja tak,ckp je byk.janji mcm2,tp tak tunaikan.YB TIN KOSONG (NURUL IZZAH).

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....