DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 26 Februari 2013

KENYATAAN TS MUHYIDDIN YANG FIRAUN PUN BOLEH KETAWA SAMPAI PUTUS URAT KENTUT BEB... KAH KAH KAH !

Mana lah PRESTASI Peperiksaan kat SEKOLAH yang ada di Malaysia tak MENJUNAM macam Menjunam nya SOKONGAN RAKYAT kepada Umno/Bn beb... ialah ada MENTERI PELAJARAN pun MENTALITI tahap PEMIKIR POLITIK KEDAI KOPI... kalau Pemikir Kedai Kopi tu patut lah beb... sebab namanya pun KEDAI KOPI yang lebih membawa kepada SEMBANG-SEMBANG KOSONG... tapi kalau dah seorang MENTERI dan BAKAL menjadi PERDANA MENTERI andai kata Umno/Bn TAK MAMPOS dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (RRU13) atau pun Umno/Bn TIDAK MENDAPAT MAJORITI 2/3 KERUSI... sepatutnya KENYATAAN BODOH tersebut tidak diucapkan... kerana beliau lah CALON PERDANA MENTERI yang Ke-7 bagi Malaysia.... juga BAKAL KETUA PEMBANGKANG yang akan MENYINKIRKAN Presiden Umno dari semua Jawatan termasuk Presiden Umno itu sendiri... kah kah kah !.

MALANG TETAP MALANG beb jikalau beliau lah orang nya yang akan MENDUDUKI setiap JAWATAN yang ada jika KEMUNGKINAN diatas terjadi... hatta beliau DITAKDIRKAN menjadi KETUA PEMBANGKANG sekali pun ianya tetap MALANG kepada RAKYAT MALAYSIA kerana mempunyai MENTALITI KETUA PEMBANGKANG TAHAP KEDAI KOPI... kah kah kah... sebenarnya beb selepas Presiden PAS Datuk Seri Haji Hadi Awang (DSHHA) mengatakan yang FIRAUN pun ada MENGUJUDKAN SKIM yang seperti BR1M ianya telah MENYEDARKAN lagi RAKYAT bahawa BR1M bukan lah HARTA MAK BAPAK UMNO/BN... jikalau dizaman FIRAUN pun kena diujudkan BR1M bagi MENIPU RAKYAT... kerana mana mungkin FIRAUN berbuat sesuatu dengan IKHLAS beb... hatta mengambil NABI MUSA AS sebagai ANAK ANGKAT sekali pun bukan kerana ALLAH SWT tapi kerana sayangkan ISTERI beliau... kah kah kah !.

Cuma yang gua rasa FIRAUN pun akan KETAWA SAMPAI PUTUS URAT KENTUT bila MENTERI PELAJARAN yang sepatutnya CERDIK tapi sebaliknya bila MENCABAR supaya DSHHA MENGELUARKAN FATWA BR1M HARAM... sedangkan FIRAUN  PENGASAS KEPADA BR1M sendiri pun tak keluarkan KENYATAAN seperti itu beb... kerana apa... kerana kenyataan seperti itu biasanya dikeluarkan oleh yang nama nya PENCHACAI... dizaman FIRAUN beb yang selalu bertanyakan soalan-soalan MAUT dan mengutarakan PANDANGAN ialah PENCHACAI beb... seperti soalan TAK BERSYUKURKAH KAMU WAHAI MUSA SETELAH DIBESARKAN DIDALAM ISTANA FIRAUN DENGAN SEGALA KEMEWAHAN SERTA KASIH SAYANG... kemudian ada pulak PENCHACAI yang berkata CUBA KAMU BAYANGKAN WAHAI MUSA AKAN NASIB KAMU JIKALAU FIRAUN TIDAK MENGAMBIL KAMU SEBAGAI ANAK ANGKAT...  kah kah kah !.

Ada banyak lagi soalan-soalan MAUT yang ditujukan oleh PENCHACAI kepada NABI MUSA AS... bagi untuk MEMBETULKAN segala perbuatan FIRAUN... atas nama BERSYUKUR... BERTERIMA KASIH... BERADAB dan macam-macam lagi lah bla bla bla bla beb... kah kah kah... yang mana semuanya untuk MENGAMBARKAN yang BR1M tu adalah HARTA MAK BAPAK FIRAUN sebenar-benarnya... tapi apa pun tiada kenyataan FIRAUN sendiri menyuruh NABI MUSA AS untuk MENGELUARKAN FATWA HARAM BANTUAN KEPADA RAKYAT MESIR yang seumpama BR1M itu yang gua TERBACA beb... kerana apa SEJAHAT-JAHAT FIRAUN beliau tetap jugak CERDIK dan tak sanggup untuk mengeluar kenyataan BODOH seperti Timbalan Presiden Umno yang dah TERASA GATAL nak menjadi Presiden Umno... kah kah kah... memang BETUL dan TEPAT sekali dengan PEPATAH BARU yang berbunyi "BODOH MACAM UMNO" hasil CETUSAN kata-kata Tun Madey bahawa "SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO"... kah kah kah !.


hemmmmm..... selepas hendak sangat jadi kafir oleh amanat hadi... kini menghaiwankan rakyat pulak jadi mainan... tapi rakyat tak bodoh seperti kebanyakan penyokong umno yang dikatakan oleh tun madey tu beb... rakyat dah kenal dan tahu siapa umno dan isi perutnya... yang mana kebanyakan nya adalah bapak segala penipu... tak puas hati lu orang boleh pergi mampos lah beb... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....