DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 20 Januari 2013

(VIDEO) AHMAD MASLAN TEMBERANG DENGAN SIFIR... KAH KAH KAH !

Sebenarnya kalau ikut pada TAJUK VIDEO ini ialah "Pemimpin Pakatan Pembangkang Pembohong Ingin Himpun Sejuta Rakyat" tapi setelah gua lihat VIDEO tersebut nyata TAJUK dengan CERITA VIDEO langsung TAK BERKAITAN beb... jadi gua pun TERFIKIR lah macam mana lah KEPALA OTAK yang UP LOAD video ni kat YOU TUBE... apakah dia orang BAHLUL BIN BANGANG kerana memberi TAJUK yang SALAH pada VIDEO tersebut atau memang ISI PERUT UMNO ni TAK FAHAM BAHASA MALAYSIA ke beb... kah kah kah... kalau TAK FAHAM BAHASA MALAYSIA mungkin jugak kot... ialah sebagai ANAK KELAHIRAN INGGERIS PENJAJAH memang patut pun ISI PERUT UMNO TAK FAHAM BAHASA beb... kah kah kah !.

Yang MENARIK nya dalam VIDEO ini ialah berkenaan RAMALAN dengan SIFIR dari Ketua Penerangan Umno Malaysia Datuk Ahmad Maslan... kah kah kah... sifir beliau ialah Barisan Nasional (BN) akan terus KEKAL dengan 140 Kerusi yang DIMENANGI pada Pilihan Raya Umum Ke-12 (PRU12) tahun 2008... kemudian nya BN akan memenangi pula 20 lagi KERUSI TAMBAHAN iaitu 5 dari PAS... 5 dari DAP dan 10 dari PKR... yang menjadikan KESELURUHAN KERUSI PARLIMEN yang akan dimenangi oleh BN berjumlah 160 KERUSI PARLIMEN... kah kah kah... apa pasal lu cakap aje yang BN akan menang 200 KERUSI PARLIMEN beb... kan ke lagi GEMPAK kalau lu cakap 200 KERUSI PARLIMEN... dah ALANG-ALANG lu nak TENBERANG baik lu TEMBERANG dengan lagi GEMPAK  beb... kah kah kah !.

Lain kali lu kalau NAK TEMBERANG yang MACAM ini sepatutnya lu cakap kat lu punya PENCHACAI UPAHAN tu supaya jangan masukan dalam YOU TUBE beb... jadi orang lain TAK TAHU lah yang lu punya TEMBERANG... MALU lah sikit Ahmad Maslan oiiii dengan RAKYAT yang DIATAS PAGAR yang lihat TEMBERANG lu ni... apa lu INGAT ini masih lagi di ZAMAN PRA-SEJARAH ke... yang mana LETAK TUNGGUL KAYU sebagai CALON pun BN boleh Menang beb... Adoiiiii... tak ada orang lain ke yang boleh DILANTIK oleh Umno sebagai KETUA PENERANGAN... kah kah kah... atau pun dah memang TAK ADA lagi yang CERDIK selain lu... maka terpaksalah gua BERSETUJU dengan TUN MADEY yang kata "DAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDIK TAK MASUK UMNO" atau dalam bahasa PAN TIN TUN ialah yang BANYAK masuk Umno adalah jenis BEBAL BERGANDA macam lu... kah kah kah !.



hemmmmm..... mungkin yang lantik beliau ni sebagai ketua penerangan umno sama taraf pemikiran nya dengan ahmad maslan ni beb... agak-agak lu orang siapa lah yang lantik beliau ni ya... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

1 ulasan:

  1. TAK KELENTONG KALU BUKAN DARI PEMIMPIN AUTA UMNOO-APCO DAA ! ABU JANGAN LUPA !

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....