DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 5 Disember 2012

MARI KENALI KEPALA SAMSENG UMNO GOMBAK BERSTATUS DATUK !

Ini lah dia KEPALA SAMSENG UMNO BAHAGIAN GOMBAK berstatus DATUK dari KETURUNAN MAHAGURU SILAT LINCAH iaitu TAN SRI HJ OMAR DIN BIN MAUJU yang juga TERKENAL dengan SAMSENG DIZAMAN MUDA beliau... bak kata perpatah Melayu "BAPAK BOREK ANAK RINTIK atau pun BAPAK KENCING BERDIRI ANAK KENCING BERLARI"... dan malam tadi perpatah Melayu tersebut telah DIBENARKAN oleh Ketua Pemuda Umno Bahagian Gombak merangkap EXCO PEMUDA UMNO MALAYSIA... yang juga anak kepada MAHAGURU SILAT LINCAH yang bernama Datuk Megat Dzulkarnain bin Tan Sri Hj Omar Din dengan membuat PROVOKASI sehingga MENCEDERAKAN beberapa Orang Awam yang menghadiri CERAMAH JELAJAH MERDEKA RAKYAT yang diadakan di Daerah Gombak.

Kalau mengikut CERITA tentang MAHAGURU SILAT LINCAH HAJI OMAR DIN ini beb... beliau pernah dibuang DAERAH kerana PERANGAI SAMSENG beliau... ada juga yang mengatakan kerana beliau MELAWAN ARUS dan TIDAK SEBULU dengan TUN MADEY... yang mana satu cerita yang betul gua tak dapat PASTIKAN... namun yang PASTI beliau memang SAMSENG dan pernah dikenakan HUKUMAN BUANG DAERAH... dan mungkin atas SIFAT beliau yang SAMSENG ianya telah DIWARIS pula oleh ANAK beliau yang bernama Datuk Megat Dzulkarnain ini... pada gua beb sifat SAMSENG memang PATUT ada pada KETURUNAN MAHAGURU SILAT... tetapi biarlah sifat samseng tersebut BERTEMPAT beb... selaras dengan sifat Orang Melayu yang dikatakan ISLAM oleh Umno HARAMJADAH... kah kah kah !.

Ini memandangkan lagi beliau adalah salah seorang dari kepada KEPIMPINAN PEMUDA UMNO MALAYSIA yang akan MEWARISI KEPIMPINAN UMNO MALAYSIA yang akan datang sekiranya Kepimpinan yang ada sekarang BERSARA sama ada tidak lagi terpilih atau pun menemui AJAL mereka... apakah ini yang DIHARAPKAN oleh RAKYAT sama ada ISI PERUT UMNO mahu pun yang diluar Umno... kalau ini lah orang yang akan mewarisi Kepimpinan Umno dan seterusnya NEGARA MALAYSIA jawap nya HANCUSSSSSS lah beb... kah kah kah... sayang sekali dengan CITA-CITA BESAR untuk menjadi PEMIMPIN tapi SIKAP dan PERANGAI langsung tidak MENGAMBARKAN tahap PEMIKIRAN PEMIMPIN yang boleh DIHORMATI dan DICONTOHI oleh RAKYAT... kecuali kepada yang berperangai seperti beliau dan keturunan beliau itu gua KALAH lah beb... kah kah kah !.

Sudah lah sifat PENYAMUN... PEROMPAK... PENYAGAK harta Rakyat telah sedia ada dalam Umno... kini ditambah lagi dengan sifat SAMSENG TAHAP HARAMJADAH... apakah ini TRANFORMASI serta slogan DEMOKRASI TERBAIK yang DILAUNG-LAUNGKAN oleh Pemimpin WASSATIYAH Dato' Seri Hj Najib (DSHN)... yang konon nya ahli Umno adalah BERSIFAT ISLAMIK... kah kah kah... sebab itu jalan TERBAIKNYA ialah KUBURKAN TERUS UMNO/BN dari PERSADA POLITIK NEGARA demi memastikan KESELAMATAN RAKYAT TERJAMIN dari samseng tahap haramjadah sebegini... oleh itu do'a yang DIBACAKAN oleh PAS walaupun dikatakan KURANG ADAP namun rasanya masih DIBOLEHKAN untuk Umno/Bn yang penuh dengan sifat-sifat HARAMJADAH... kah kah kah !.  sumber


hemmmmm..... elok lah tu beb... lu orang amalkan lah perangai samseng lu orang tu... lagi banyak perangai samseng lu orang tunjukan lagi cepat lah umno mampos beb... nak katakan bodoh tapi dapat gelaran datuk... nak kata cerdik tapi jelas dan terang mengalahkan berfikir dengan otak lembu... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan beb heeeee... A B U.

15 ulasan:

  1. kepada semua perjuang reformasi ini lah masa nya untuk kita merasai perjuangan sebenar .bangunlah,bangkit hapuskan lah musuh pengkhianat durjan ini.takbir

    BalasPadam
  2. Hebat sangat ke samseng UMNO tu! adakah mereka seperti ketua mereka yang hanya pandai menyalak tapi kecut bila di ajak berdebat sampai rakyat gelar PM tak ada teloq. Kalau samseng ini hebat sangat, sediakan gelangang saya akan sampai. Gunalah ilmu kebal kamu, akan ku tanggalkan ilmu tersebut di gelangang. Kita lihat kehebatan ilmu syirik kamu!

    BalasPadam
  3. Kebanyakan beliax yang menyokong
    UMNOYAHUDI ini jenis yang LEMBAB
    tahap IQ mereka.Contoh dikawasan
    aku sudahlah. Ramai daripada
    mereka ini tidak berminat untuk
    membaca dan melayari internet
    untuk mendapat maklumat.Yang
    melayari internet kebanyakannya
    cenderung pada yang NEGATIVE.Sedih
    bila melihat belia MELAYU ini yang
    rela jadi LEMBU dulu kini dan selamanya!!!

    BalasPadam
  4. gelaran tun, tan sri, dato seri, datuk & apa ka jadah lagi tak dak nilai & tak beri apa2 erti, kecualilah spt as-siddiq, al-farouq, raziallahunhanhu & sifat2 yg direstui allah swt. the rest can fly kite.

    BalasPadam
  5. Latok kah, Tan Sli kah, nanti masok kubur kasi jawab lah pada ular ular dan kala jengking nanti lu kata Latok Tan Sli...banyak power buleh lawan kasi kalah dalam api neraka lah.

    Olang hidup buat baik sudah cukap, buat bik saja nak buat apa...muka tengok pun nampak macam bik jugak.

    BalasPadam
  6. Geram Deepak ‘Hilangkan Diri’, Anwar Kerah Upahannya Bergaduh Di Gombak!
    Posted On 5 Dec, 2012 - By Don Juan Pablo - With 0 Comments

    BalasPadam
  7. Dapat kita potong kepala ja si anak samseng Silat Lancau ni.

    Aku memang dah bebulu lama dah.
    Tunggu masa ja....
    Samseng tak bertempat.

    Jon kita cari rumah si anak lancau ni.

    BalasPadam
  8. Pada Indera Sipejuang.....TOLONG PERBETULKAN STATEMENT ANDA.... PUAK JAHANAM TUU...BUKAN MELAYU... TAPI PERASAN MENGAKU MELAYU... MACAM MADEY KUTTY....YANG PERASAN MENGAKU MELAYU.... NIE LAA..PUAK SIKITOL...PENGKHIANAT BANGSA MELAYU..!!!!!!!

    BalasPadam
  9. MAHARAGU SILAT LANCAU?????

    kah,,,kah,,,kah,,,,,

    ANAK BAPAK KETURUNAN SAMSENG
    ELOK LA TU....
    LEPAS TU DILANTIK JADI PEMIMPIN UMNO.

    MEMAMG MACAM LANCAU JADINYA UMNO NI...

    BalasPadam
  10. Blogger syok sendiri wat malu pr aje sakai

    BalasPadam
  11. silat lincah ke silat lucah?

    BalasPadam
  12. silat lincah, nk jadi ahli buka gelanggang salut darah ayam dgn pasir ke kaki.

    ilmu berteras jin, tu sebb perangai mcm jin sasau.

    dimana islamnya pun tak tau la.

    kat lahad datu sekor lincah pun takde. rubbish

    dok menyorok belakang umno dan polis boleh la samseng.

    pi la lawan kiram nk tgk hahaha

    BalasPadam
  13. AYAHANDA GOMBAK DAH KENA TETAK.
    MAHAGURU SILAT LANCAU NI BUAT APA ??

    KEMBALILAH KPD ISLAM.
    DALAMI ILMU AGAMA.
    ISLAM TAK AJAR SAMSENG TAK TENTU PUNCA.
    TIDAK BERADAB DLM BERTINGKAH.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....