DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 22 Oktober 2012

HAJI NAJIB DAH MULA MERABAN DAN MEROYAN, SURUH DAP BERTANDING DIKAWASAN MELAYU... KAH KAH KAH !

Bila gua cakap macam tu adalah PENCHACAI UPAHAN serta PENYOKONG YANG MEMBABI BUTA terasa dan turut sama MERABAN DAN MEROYAN...  kah kah kah... tapi apa yang DIUCAPKAN oleh PEMIMPIN WASSATIYAH mereka yang MERABAN DAN MEROYAN mereka TAK SEDAR beb... ada ke beliau suruh DAP bertanding dikawasan ORANG MELAYU yang semestinya di TANDINGI oleh Umno... kah kah kah... cakap GUNAKANLAH AKAL MANUSIA... jangan gunakan OTAK LEMBU Datuk Seri Hj Najib (DSHN) oiii... tak kan itu pun gau nak INGATKAN lu beb... suruh lah lu punya PENCHACAI UPAHAN DAN PENYOKONG YANG MEMBABI BUTA ingatkan lu... kah kah kah !.

Lu TAK TAHU MALU ke dengan KENYATAAN BODOH BIN BAHLUL ni beb... sudah lah BUDAK SEKOLAH RENDAH tanya lu pasal NAJIS MUGHALAZAH pun lu jawap ERKK... ERKK... ERKK... ni lagi lu nak bercakap macam orang MERABAN dan suruh DAP bertanding kat KAWASAN MELAYU... kah kah kah... BELAJAR-BELAJAR lah MALU sikit beb... memang yang akan bertanding dalam Pilihan Raya Umum (PRU) adalah BARISAN NASIONAL (BN) bukan nya atas TIKET PARTI UMNO, MCA DAN MIC... tapi ada ke wakil BN dari UMNO akan bertanding dikawasan yang MAJORITI KAUM CINA beb... terutama nya PEMIMPIN WASSATIYAH 1 MALAYSIA ni... kah kah kah !.

Walau bagaimana PERKAUMAN nya PARTI DAP... setidak-tidaknya dalam DAP masih ada jugak lah ORANG MELAYU beb walaupun dikatakan TIDAK RAMAI... tapi dalam Umno, MCA dan MIC ada ke BANGSA lain yang menjadi AHLI... kah kah kah... dan Parti DAP BERKEMUNGKIN saja menjadi Parti Majoriti Orang Melayu kalau RAMAI orang Melayu Umno MEMASUKI Parti tersebut... kah kah kah... kerana PERKAUMAN macam mana sekali pun Parti DAP... PERLEMBAGAAN DAP tetap MEMBENARKAN bangsa lain MENYERTAINYA dan MEMEGANG JAWATAN TERTINGGI PARTI... cuma sekarang ni belum ramai lagi orang Melayu Umno yang mahu MENYERTAI PARTI DAP... kah kah kah !.

PERLEMBAGAAN UMNO serta Parti KOMPENAN BN yang lain bagaimana ?... Umno tu mungkin adalah kot dengan sekarang ni DIKUASAI OLEH MAMAK PRESMA DAN KEMMA... itu pun kena JADI MELAYU dulu dan baru BOLEH MASUK UMNO... tapi dalam MCA dan MIC ada ke orang melayu beb... kah kah kah... kata PEPATAH MELAYU CAKAP SIANG PANDANG-PANDANG DAN CAKAP MALAM DENGAR-DENGAR... tak kan PERIBAHASA MELAYU pun lupa beb... PEJUANG MELAYU APA BARANG kalau PERIBAHASA MELAYU pun lu lupa... lebih baik aje le lu DIAM DAN BUAT-BUAT BODOH dari BERLAGAK PANDAI DAN CUBA MEMPERBODOHKAN RAKYAT... kah kah kah !.

Tapi SAYANG yang boleh PERCAYA cakap lu hanya mereka-mereka yang seperti dikatakan oleh TUN MAHADEAD... tak payah lah gua tulis apa yang beliau cakap... sebab rasanya lu orang pun dah tahu apa yang beliau katakan tentang PENYOKONG UMNO ni... kah kah kah... jadi TAK HERAN lah kalau apa saja KENYATAAN BODOH yang dikatakan oleh DSHN ni DITERIMA BULAT-BULAT oleh Penyokong Umno... kah kah kah... tapi beb mana ada dalam DUNIA ni ORANG GILA mengaku GILA... begitu jugak lah JARANG sekali ORANG BODOH MENGAKU BODOH walaupun KEBODOHAN tersebut pernah DIBUKTIKAN oleh BUDAK SEKOLAH RENDAH... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... mca menghemtam pas dengan menghina hudud... umno menghemtam dap dan pkr dengan perkauman... ini semua untuk mengelirukan rakyat yang sekarang ramai yang cerdik jika dibandingkan dengan penyokong umno/bn... mungkin ini saja penyambung nyawa yang sedang nazak bagi umno/bn... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. Nak tumbang UMNO/BN punya pasal, tak pelik kalau DAP bertanding di kawasan Melayu... DAP menang, dan PAS bertanding di kawasan cina... PAS menang. Asalkan ABU.

    BalasPadam
  2. lee san choon (presiden mca) kalahkan chen man hin (pengerusi dap) di seremban (kubu kuat dap), lim kit siang kalahkan lim chong eu di dun padang kota,p. pinang (kubu kuat gerakan).najib ada teloq ka nak bertanding di kubu kuat pas? dlm rumah sendiri berani la!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....