DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 30 Julai 2012

VIDEO DARI SABAH YANG MEMBUAT PEMIMPIN UMNO DAN SEWAKTU DENGANYA KENCING TAK LAWAS BEB, KAH KAH KAH !.


Oleh kerana sekarang ni gua masih berpuasa untuk hari ini jadi rasanya tak payah gua tulis lebih-lebih beb... bukan apa beb nanti kalau gua tulis lebih-lebih dan lu orang loya nak termuntah atau termuntah... tak pasal gua sekali kena tanggung dosa lu tak puasa... tak sanggup lah gua beb nak tanggung dosa lu tak puasa... sebab dosa gua yang tak puasa masa kanak-kanak dewasa pun tak clear lagi... kah kah kah !.

Cuma sebelum menghampiri waktu berbuka ni... elok rasa lu orang berhibur dengan ceramah yang gua rasa akan membuat seluruh kepimpinan Umno dan Penchacai Upahan Umno kencing tak lawas beb... kah kah kah... manakan tidaknya selepas kajian yang dibuat oleh Universiti yang Pentadbiran nya dikuasai oleh Penchacai Upahan mengeluarkan konon nya hasil kajianMengampu mereka... tiba-tiba keluar cerita yang umpama gempa yang menghasilkan Tsunami... kah kah kah !.



hemmmmm..... gua teringat pada awal tahun 2012 semasa lawatan datuk seri haji najib ke negeri sabah... dimana beliau mengatakan itu adalah alwatan terakhir beliau sehingga pru13... tapi selepas itu entah berapa kali lawatan beliau telah menyusul ke negeri sabah akibat kerisauan beliau... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....