DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 29 Mei 2012

(VIDEO) UMNO JOHOR MAKIN TENAT BEB, TERPAKSA GUNAKAN MASJID UNTUK HALANG KEMARAAN PR, KAH KAH KAH !.


                         LAMBANG MASJID TAMAN SRI PULAI PERDANA

Itu gambaran yang Gua tafsirkan dari video dibawah... lu orang punya tafsir gua tak tahu lah beb... tapi dari gambaran yang ada didalam video tersebut memperlihatkan ketidak senangan hati sebahagian Jemaah terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim (DSAI) yang pasti nya pengikuti Umngok Tegar... kah kah kah !.

Mungkin video ini dapat ditafsirkan juga betapa tenatnya Umno Johor khusus di kawasan Pulai yang Kerusi Parlimen nya disandang Oleh Anak kepada bekas Setaiusha Agong Umno Allahyarham Datuk Muhammad Rahmat... iaitu Yb Nurjazlan Muhammad... dan didalam nya ada dua DUN iaitu N46 Pengkalan Rinting dan N47 Kempas.

Disini dapat juga dilihat bagaimana Umno sanggup mempergunakan apa saja asalkan kedudukkan Umno tidak tergugat... dia tak peduli beb sama ada itu harta rakyat ataupun Hak Allah... asalkan boleh digunakan untuk memperkuatkan Umno semua nya boleh... dia orang akan buat seperti harta tersebut macam harta bapak dia orang yang punya... kah kah kah !. 

Sebab itu Gua terpaksa cakap yang Umno ni betul-betul bangsat beb... sesuai dengan cara ia dilahirkan iatu hasil persetuhan Inggeris Penjajah yang tak diketahui siapa ibu nya... lu orang penchacai tak suka dengar itu lu orang punya pasal... atau pun pergi mampus dengan lu orang... kah kah kah !.

Lu orang boleh tafsirkan sendiri video dibawah... ikut suka lu orang... tapi bagi Gua... Umno dan segala isi yang ada didalam ada bangsat yang suka membuat onak didalam masysrakat... kah kah kah... lu orang tak puas hati... itu lu orang punya hal... kah kah kah !.


                                                                   VIDEO


hemmmmm..... perkara sebegini tak kan berhenti selagi umno tak dikuburkan dari menjadi kerajaan... dia orang merasa selamat kerana umno menjadi kerajaan dan disokong oleh pemimpin umno... walaupun dinafikan oleh pemimpin umno yang bangsat itu... kah kah kah... umno perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Komen

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....