DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 28 Mei 2012

BILA BARUA UMNO BERSUARA... SEBIJI MACAM HARAMJADAH, KAH KAH KAH !.



Menurut kata barua Umno ni iaitu Timbalan Pengerusi SPR, Wan Ahmad Wan Omar Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) telah mengesahkan bahawa Pakatan Rakyat tidak akan dibenarkan untuk menggunakan logo sendiri dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13)  kerana Pendaftar Pertubuhan (ROS) masih belum meluluskan pendaftaran gabungan tersebut... ini apa punya kenyataan bangang la oiiiii... kah kah kah !.

Ini kenyataan yang betul-betul datang dari seorang barua Umno... mana dia boleh kata begitu beb... sedangkan PRU13 belum diketahui lagi tarikh nya... boleh tak boleh digunakan logo Pakatan Rakyat hanya apabila borang diterima dan pencalonan ditutup... baru lah cakap sebegini boleh dikeluarkan oleh barua Umno ni... kalau nak meyebelahi Umno pun jangan nampak sangat... bodoh betul... kah kah kah !.

Beliau berkata "Kerana Pendaftar Pertubuhan (ROS) masih belum meluluskan pendaftaran gabungan tersebut... oleh itu bendera parti-parti komponennya tidak boleh diletakkan di kawasan di mana mereka tidak bertanding atau ia akan diturunkan... undang-undang pilihan raya hanya membenarkan parti-parti yang bertanding memaparkan logo mereka yang berdaftar di dalam kawasan pilihan raya yang ditandingi".

Bila orang cakap jadi lu barua Umno tak mengaku... tapi perbuatan dengan percakapan lu jelas menunjukkan yang lu tu barua Umno... kenapa tak mengaku jadi barua Umno... sebab nak menipu rakyat konon nya lu tu bersifat berkecuali kerana mewakili badan yang sepatutnya berkecuali... percakapan lu boleh diterima kalau hari menyerahkan Kertas Pencalonan PRU13 sudah ditutup... dan masa itu baru perkataan barua lu boleh dipakai... faham.... betul-betul bangang... kah kah kah !.

Kepada Pendaftar Pertubuhan (ROS) lu orang memang tergolong dalam manusia haramjadah... kenapa susah sangat lu orang nak luluskan Pendaftaran Pakatan Rakyat (PR)... permohonan bukan baru dibuat... sudah hampir dua tahun permohonan dibuat... kalau tolak kata permohonan ditolak... boleh dikemukakan permohonan lain... tapi saja lu orang simpan permohonan tersebut dan akan kata permohonan ditolak bila hampir hari pencalonan kan... lu orang ni memang betul-betul bangsat Umno... kah kah kah !. sumber klik sini

                GUA RASA LEBIH BAIK LU NASIHATKAN PEMIMPIN WASSATIYAH HARAMJADAH NI DULU.


hemmmmm..... lu orang terasa hati pergi mampus lah dengan lu orang... lu orang buat kerja haramjadah tak ingat kat orang yang lu jadikan mangsa... tapi orang lain lu suruh ingat jangan cakap yang tak elok dengan lu orang... betul-betul lu orang bangsat yang terhasil dari perjuangan bangsa oleh umngok... kah kah kah... umngok perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee..... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Komen

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....