DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 25 Mei 2012

(VIDEO) BUKTI UMNO MEMANG PARTI HARAMJADAH DULU KINI DAN SELAMANYA BEB... KAH KAH KAH !



Bila cakap parti Umno parti haram jadah lu orang akan cakap tak patut lah sesama Islam Melayu cakap macam tu... tapi perbuatan Pemimpin dan ahli lu orang da macam menyamai perbuatan Yahudi kepada Rakyat Plestine... di ajak berdebat lu orang tak nak... buat majlis sendiri lu tak tahu... bila orang lain buat majlis lu pun buat majlis dihari dan tempat yang sama... inilah hasil dari kepiminan Datuk Seri Hj Najib Wassatiyah Altantuyah Haramjadah... kah kah kah !.

Itu sebab Gua cakap kat lu orang... Umno adalah anak kelahiran Inggeris Penjajah yang terhasil dari persetubuhan Haram Inggris Penjajah... dan sebagai anak sudah pasti ia akan mengikuti tak banyak sikit perangai bapa Umno... sebab perangai penjajah seperti merompak harta rakyat, membunuh rakyat, merogol rakyat, menipu rakyat, menfitnah rakyat dan kesudahan nya mengaku diri baik kepada rakyat... umpama Inggeris Penjajah membuat baik kepada orang yang dijajah namun hakikatnya ia adalah penjajah... kah kah kah !.

Lu orang nak terasa hati ke... nak marah ke... pergi mampus dengan lu orang... sebab Umno memang haram jadah... kalau tidak benda sebegini tak kan terjadi... itu sebab Gua cakap Pemimpin lu orang memang Munafik dan tak bertanggungjawap... memang sesuai lah dikatakan UMNO (Untuk Munafik No Otak)... sebab itu selepas sahaja kejadian keganasan di Majlis Pakatan Rakyat (PR)... akan sebok lah Pemimpin Umno menafikan semua itu adalah arahan mereka... memang dasar anak Inggeris Penjajah Tak Tahu Malu... mengaku pejuang Melayu dan Islam tapi perangai kalau tak lebih pun boleh disamakan dengan perangai Yahudi... kah kah kah !.



hemmmmm..... perangai umno kebelakangan ini boleh diumpamakan seperti orang nak mampus buang tebiat... tapi masalah nya yang nak mampus ni adalah orang yang bela hantu raya dan nak mewariskan hantu tersebut kepada orang lain tapi sayang tiada yang mahu... dan itu yang membuat ia mengaruk macam orang gila meroyan... kah kah kah... umngok perkasam jati... betul-betul meloyakan heeeee... A B U.

7 ulasan:

  1. tak taulah nak tuduh sapa sapa kerana tak jelas pada penglihatan. aku taklah taksub sangat tapi tuduh menuduh tanpa bukti tu salah segi hukum. bersabarlah dan buat sembahyang istiqarah dan mintak petunjuk dari Allah SWT, Insya Allah.

    BalasPadam
  2. umno mmg parti bangsat..xbole berhujah guna cara kekerasan..jahanam umno

    BalasPadam
  3. penyokong umno bila jadi macam ni mulalah cakap yak pasti siapa yang lakukan... dasar pencacai

    BalasPadam
  4. mengaku aje lah wahai pencacai umno bangsat.

    BalasPadam
  5. mana ada bukti yang penyokong umno buat, entah-entah penyokong pr nuat sendiri.

    BalasPadam
  6. pencacai umno mana nak mengaku dia buat... macam pemimpin dia gak munafik.

    BalasPadam
  7. berak tepi jalan siapa nak mengaku... kui3

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....