DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 20 Februari 2012

PENAUNG WARIS MALAYA NI KATA, ANWAR IBRAHIM BAHAYA... MUNGKIN NANTI NAMA MALAYA PUN TAK BOLEH DIGUNAKAN LAGI... KAH KAH KAH !

Penaung Pertubuhan Waris Malaya Senator Ezam Mohd Noor manyatakan bahawa debat antara Datuk Seri Haji Najib (DSHN) dan Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak perlu diadakan kerana ia boleh mengundang bahaya kerana DSAI akan menggunakan pentas debat demi kepentigan diri dan boleh merosakkan Negara, huh huh huh !!!.

Ini lah permikiran orang yang takut dan hanya berani bersumpah laknat... kerana dalam bersumpah laknat masih boleh berbohong... kalau sudah berani berbuat kerja laknat... tak kan tak berani bersumpah laknat... tapi didalam debat hujah, fakta dan kalau didalam FB makian pun boleh jadi sandaran.

Itu yang dirisaukan oleh pemimpin Umno dalam menghadapi debat... kerana fakta yang ada pada pemimpin Umno hanya penipuan dan fitnah...sebab itu apabila pemimpin didalam Barisan Nasional (BN) menyetujui supaya debat lebih kerab diadakan ia hanya melibatkan pemimpin-pemimpin dari parti berasaskan kaum cina dan tiada seorang pun dari pemimpim kaum melayu khas nya Umno yang terus mengatakan setuju... kalau setuju pun penhujung nya mesti menipu, kah kah kah !!!.

Mungkin Penaung Waris Melaya ini tahu kelebihan pemimpin PKR in... kerana beliau pernah mendampingi DSAI (semasa menjadi Ketua Pemuda Parti Keadilan Nasional dan Parti Keadilan Rakyat)... juga pernah diangkat menjadi hero Melaya hujung tahun 90an  sebelum kembali kepangkuan Umno dan dilantik sebagai Senator, namun mungkin bintang beliau sekarang tidak seterang semasa didalam PKN dan PKR... ya lah bukan nya mudah untuk membenarkan sesuatu yang salah.

Dan bagi menyelamatkan diri yang sekarang ini macam tenggelam di persada politik semasa namun masih menjadi Senator... akan tetapi jikalau Umno/Bn tersungkur dalam PRU 13 maka lagi cepat lah jawatan tersebut terlucut dari Penaung Waris Melaya ini... dan itu yang paling ditakuti oleh beliau dan semua pemimpin Umno... umpama ketakutan orang kaya menjadi miskin... tapi simiskin tidak akan risau untuk terus jadi miskin kerana belum pernah menjadi kaya, keh keh keh !!!.


hemmmmm..... teringat juga tujuh kotak yang dikatakan beliau ada bersama beliau... namun sampai sekarang belum lagi nampak bayang kotak-kotak tersebut... atau mungkin kotak-kotak tersebut hilang dari simpanan beliau... mungkin juga kotak tersebut belum penuh berisi... kerana yang dahulu hanya kotak-kotak kosong, kah kah kah !!!... umno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee....

Tiada ulasan:

Catat Komen

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....