DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 15 Februari 2012

MENANTU SALAH SEORANG RAKAN "DATUK T PRODUCTIONS" KATA RAKAN PAS DALAM PR HANYA KEJAR DUNIAWI... KAH KAH KAH !!!

Ketika mengulas kenyataan Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Aziz Nik Mat... Naib Presiden Umno Datuk Seri Mohd Shafie Apdal yang juga menantu kepada salah seorang daripada "Datuk T Productions" iaitu Datuk Shuib Lazim hari ini berkata adalah lebih baik PAS keluar daripada Pakatan Rakyat daripada meminta Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menarik balik kenyataannya yang menyokong Israel seperti yang dilaporkan oleh akhbar The Wall Street Journal.

Menurut beliau lagi yang juga Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah... berkata PAS perlu sedar rakan-rakannya dalam pakatan pembangkang bukan hendak memperjuangkan agama Islam tetapi hanya memberi keutamaan kepada hal politik dan duniawidan ini berbeza dengan Barisan Nasional (BN) yang konsisten dalam memperjuangkan Islam dan perjuangan Rakyat Palesten.

Macam nak termuntah pun ada rasa nya bila mendengar menantu Datuk Shueb Lazim ni bila bercakap... dari cakap nya dapat difahami Umno mengharap sungguh PAS meninggalkan Pakatan Rakyat dan mungkin mengharap menyertai BN, namun itu tak mungkin terjadi kerana Umno adalah Bapak Segala Pembohongan, Penipuan Dan Fitnah... yang hanya mengharapkan PAS hanya apabila Umno sudah merasa Malaikat Maut akan menjemput dalam PRU 13... kah kah kah !!!


hemmmmm..... apabila satu-satu pasangan berpisah... maka pihak yang beria-ia hendak merujuk dipanggil gila talak... namun rujuk hanya dibolehkan semasa dalam eddah... iaitu 90 hari atau tiga kali datang haid... tatapi kalau selepas habis eddah maka istilah rujuk sudah tak boleh digunakan... atau kena mengorat balik kalau bekas pasangan masih solo... kalau solo pun tapi bercerai dengan talak 3... maka pasangan perempuan kena berkahwin dan berpisah dulu dengan yang dikahwini selepas berpisah dengan pasangan terdahulu atau menggunakan cina buta... tapi kalau pasangan tersebut bahagia dan tak mahu berpisah.... tapi dipaksa-paksa oleh bekas (duda) itu adalah haram.... dan kerja-kerja haram biasanya disukai oleh umno... kah kah kah !!! umno perkasam jati betul-betul meloyakan  heeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....