DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 22 Februari 2012

HASSAN ALI SEHARUS NYA MENGAKUI KETIDAK PANDAIAN BELIAU SEMASA MENJADI EXCO AGAMA... MEMBUAT RAMAI YANG MURTAD SEMASA ITU SEPERTI DAKWAANYA !!!


Satu rakaman yang menunjukkan video pengakuan yang dibuat oleh sepasang suami isteri itu akan didedahkan dalam beberapa hari lagi... begitulah kenyataan yang dibuat oleh Presiden Pertubuhan Pro-Melayu JATI Datuk Dr Hassan Ali... juga menurut nya pasangan berkenaan antara lainnya menimbulkan dakwaan mengenai kegiatan gereja tertentu yang secara rahsia dan juga secara terang-terangan.

Didalam video tersebut menayangkan pengakuan dari pasangan yang telah pun dibaptis... telah masuk Kristian dan dimurtadkan... mereka kembali semula kepada Islam dengan bantuan Lembaga Zakat Selangor... dengan bimbingan JAIS (Jabatan Agama Islam Selangor) dan MAIS (Majlis Agama Islam Selangor)... dan barang siapa yang berkehendakkan (video itu) kita akan dedahkannya.


Apa masalah nya dengan beliau ni... kalau betul cari lah punca... kenapa dan mengapa... memang kerja mubaligh agama kristian nak memurtadkan semua orang... dah itu nama nya mubaligh kristian... tak kan nak mengislamkan orang kristian pulak... dan yang ketahui mempunyai badan yang berusha untuk menarik seberapa ramai masuk kedalam kristian.

Jadi kalau tak nak orang Islam masuk kristian cari punca dan tempat dimana ia nya boleh mendekatkan orang Islam dengan agama kristian... ni yang dok melalak kehulu kehilir macam orang sawan kenapa... cuba lihat ayat yang beliau sebut... dengan bantuan Lembaga Zakat Selangor... ayat itu yang dahulu... jadi dimana JAIS dan MAIS yang sepatutnya terlebih dahulu mencegah orang Islam dari Murtad.


JAIS dan MAIS adalah badan yang dibawah pengawasan Exco Agama Islam yang beliau pegang semasa menjadi Exco Kerajaan Negeri Selangor... apa yang beliau buat... sampai ramai orang Islam di Negeri Selangor yang Murtad ?... mungkin beliau akan berkata telah membuat penyiasatan digereja... kalau penyiasatan digereja itu bermakna bukan nya tempat pencegahan... itu ialah penyerbuan tempat orang yang dah murtad.

Sepatut nya JAIS dan MAIS merangka perancangan bagaimana supaya orang Islam tak Murtad... dan sepatut nya badan-badan ini bukan hanya kerja nya serbu tangkap dakwa... ini kerana badan-badan tersebut adalah pihak yang menjaga permasalahan orang Islam tak kira apa masalah pun... jangan kerana kita dan badan-badan ini yang gagal menjalankan tanggungjawap... lepas tu salahkan orang kehulu kehilir. kah kah kah !!!.


hemmmmm..... kerana perancangan yang tidak atas kepandaian... maka terjadi lah logo jati yang seakan sama dengan logo lucius... yang hairan nya antara logo jati... imr... dan jalur tiga langsung tidak boleh dikaitkan antara satu dengan lain...kah kah kah !!! umno perkasam jati betul-betul meloyakan heeeee.....



Tiada ulasan:

Catat Komen

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....