DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 19 Januari 2012

KETUA WIRA PERKASAM P.PINANG NAK JUMPA KM LGE... BINCANG MASALAH MELAYU YANG SUDAH 54THN TAK DISELESAIKAN OLEH UMNO, KAH KAH KAH !!!

Ketua Wira Perkasam Negeri Pulau Pinang, Mohd Rizuad Azudin berkata "surat untuk berjumpa dengan Ketua Menteri Pualau Pinang bagi membincangkan isu-isu yang menyentuh orang Melayu Pulau Pinang akan dihantar esok, dan diharapkan beliau dapat memberi jawapan untuk pertemuan dalam masa dua minggu".

Menurutnya lagi "Kami ingin berjumpa dengan Lim Guan Eng setelah beberapa kali kami melakukan demonstrasi dan kami minta maklumat sampai sekarang tiada apa-apa jawapan daripada kerajaan negeri, Perkasa mahu bersemuka secara rasmi bagi menyelesaikan isu-isu berkaitan masalah orang Melayu di negeri ini".

"antara perkara yang akan dibincangkan adalah mengenai isu perumahan mampu milik rakyat yang dijanjikan kerajaan negeri dalam pilihan raya umum lepas dan isu kedai orang Melayu yang dirobohkan tidak mendapat apa-apa pampasan daripada kerajaan negeri". tambah beliau.

Keh keh keh.... buat apa hantar surat... hantar lah "kek taik" ke "taik lembu" ke... hantar surat buat apa.... nak bincang pasal melayu cari la Umno... parti yang memperjuangkan nasib orang melayu... kan selama hampir 50tahun Umno telah menjaga dan memperjuangkan nasib orang melayu Pulau Pinang sehingga Orang Melayu Pulau Pinang Senang Lenang dan Kaya Raya.... tak kan baru 4tahun kurang Yb Lim Guan Eng jadi Ketua Menteri orang melayu Pulau Pinang dah jatuh Miskin Tegar...

Nak tahu lah juga... Ketua Perkasam tak jemput sekali ka... jemput lah sekali biar dia perjelas habis masalah Orang Melayu.... sebab beliau lagi tahu keadaan Orang Melayu satu Dunia.... sehari sebelum jumpa KM LGE... hangpa buat lah demo biar gempak 1 Malaysia dan 1Dunia... nanti Orang Melayu akan Puji Perkasam.. dan kata Perkasam betul Perkasam... tapi sayang Perkasam ni bukan dari Ikan.... tapi dari Burung Terbang Hinggap (Katak).... kah kah kah !!!.


hemmmmm..... selama 50tahun memerintah pulau pinang... apa yang dibuat oleh umno untuk orang melayu pulau pinang.... dap belum pun sampai 4tahun memerintah... orang melayu pulau jangan risau... kalau umno kalah.... kerusi umno tu akan dipegang oleh orang juga... sama ada pas atau pkr.... dap tak kan bertanding kerusi yang ada umno dan umno pun tak kan bertanding kat kerusi dap bertanding... umno-perkasam betul-betul meloyakan  heeeeee....

1 ulasan:

  1. salam ziarah, bro, blog lu sudah gua linkkan semuga memberi manafaat kepada kita semua, thanks atas kesudian tuan

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....