DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 20 Januari 2012

KETUA PENERANGAN UMNO KATA "FB HANYA SATU BATU KECIL DITENGAH LEBUH RAYA" SATU PENGHINAAN KEPADA HJ NAJIB DAN PENCACAI UMNO, HUH HUH HUH !!!

Sedangkan Datuk Seri Hj Najib pernah megatakan bahawa Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 adalah PRU berkaitan Perang Siber, dan ia naya ditrerjemahkan dengan beliau mempunyai twitter dan face book (FB)... walau pun kadang-kadang dia yang tulis tapi kemudian kata orang fitnah.

Dan yang terbaru beliau telah melancarkan FB beliau dalam versi bahasa mandarin bertajuk "Ah Jib Gor" yang bermaksud "Abang Najib"  dan mungkin tak lama lagi akan ada FB beliau dalam bahasa tamil yang bertajuk "Ajib Aney" kemudian di ikuti dalam bahasa Inggeris "Ajib Brother".

Kemungkinan tersebut agak besar memandangkan Umno/Bn sudah dipandang sepi oleh orang muda kedua-dua kaum ini, untuk bagi meraih sokongan orang muda dari kaum-kaum tersebut maka Hj najib nampak bijak dari Ketua Penerangan Umno merangkap Timbalan Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Datuk Ahmad Maslan.

Beliau mengatakan bahawa "cabaran di FB umpama cuma batu kecil di atas lebuh raya yang berniat menghalang kemaraan sepasukan kereta kebal menyambut semboyan perang", maksud nya beliau tak percaya bahawa perang siber adalah sebahagian perang dalam PRU 13.

Sebelum ini beliau pernah dikatakan menghina blogger dan pencacai Umno dengan mengatak sebagai sampah.... tapi itu dinafikan oleh beliau dan menurut nya... " Saya tak pernah membuat kenyataan bahawa blogger yang menyokong Umno/Bn sebagai sampah".

“Seumur hidup saya sudah 46 tahun, tidak pernah walau sekali menggelar, menuduh, menyebut orang atau pihak lain sebagai sampah, lebih-lebih lagi jika mereka itu membantu Umno dan Bn, Saya tidak sebodoh itu dan saya kira ini adalah cubaan untuk mencemar usaha berterusan kita sebagai satu pasukan bagi menggagalkan pihak pembangkang menawan Putrajaya".

Memang tak kata sampah... tapi kalau dah menganggap "umpama cuma batu kecil di atas lebuh raya yang berniat menghalang kemaraan sepasukan kereta kebal menyambut semboyan perang"... apakah itu tidak menghina kepada blogger dan pencacai Umno yang dibayar... kah kah kah !!!.

Inilah cara pemikiran hampir kesemua pemimpin-pemimpin Umno walau pun tak semua... bloger dan pencacai hanya dihargai apabila untuk membuat fitnah... dan bila dirasakan fitnah tak membawa untung maka.... blogger dan pencacai akan di tinggal terkapai-kapai.


hemmmmm..... situasi terkapai-kapai ini akan lebih menyerlah apabila selesai nya pru 13 dan diisytiharkan Umno/Bn kecundang baik dinegeri-negeri mahu kerajaan pusat... maka pada masa itu... pemimpin umno entah kemana... puak-puak umno terpilih entah kemana.... dan tinggal lah blogger dan pencacai umno terkapai-kapai mencari nafas perlindungan.... kah kah kah !!!. umno-perkasam betul-betul meloyakan heeeee.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....