DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 29 Januari 2012

BEKAS BLOGGER UMNO MENEMPELAK MUHYIDDIN JUGA KATA AWANG SELAMAT MANUSIA PALING RASIS DI DUNIA !!!

Blogger Umno yang baru menyertai parti DAP telah menyangkal apa yang diperkatakan oleh Timbalan Perdana Menteri Tan Seri Muhyiddin Yassin bahawa, DAP adalah Parti Rasis bukan sahaja di Malaysia bahkan diseluruh Dunia serta kenyataan bahawa orang Melayu tidak harus terperangkap dengan perangkap Parti DAP.

Juga menurut bekas blogger Umno itu "Awang Selamat yang di kenali sejak lebih 16 tahun adalah Manusia yang paling Rasis bukan hanya Malaysia bahkan diseluruh Dunia... tulisan beliau secara jelas memperlihatkan bahawa sifat rasis beliau dan tidak dapat menerima perubahan realiti orang Melayu sekarang yang telah berlapang dada untuk menilai secara kritis dan bukan secara membabi buta mencerna setiap perkataan untuk menaikan sifat rasis terhadap Parti DAP"

"Sebagai orang Melayu yang telah memasuki DAP atas kerelaan sendiri.. tidak ada rombongan pengantin atau pun rombongan masuk meminang daripada pemimpin-pemimpin DAP agar saya memasuki parti tersebut sebaliknya.. saya yang menghantar rombongan meminang untuk memasuki DAP memandangkan terlalu ramai orang Melayu yang ingin memasuki Parti DAP".

Mungkin kerana menyedari semakin ramai Melayu Umno yang akan menyertai Parti DAP... maka untuk menutupi kerisauan yang teramat maka, kenyatan-kenyataan yang menyatakan DAP adalah Rasis selalu didendangkan... walaupun hakikat sebenar Parti DAP adalah berbilang kaum... mungkin benar ramai Kaum Cina yang ada di dalam Parti DAP... tetapi kalau ramai Melayu Umno yang menyertai Parti DAP tidak mustahil Orang Melayu akan mengetuai Parti DAP dengan tiada membawa perangai umno ke dalam parti tersebut.


hemmmmm..... umpama pengfitnah menuduh orang yang menjawap fitnah nya sebagai cuba mengfitnah diri nya... inilah situasi umno yang sedang nyawa-nyawa ikan dan memerlukan tak kira apa asal kan boleh menyambung nyawa yang kelemasan... umno-perkasam betul-betl meloyakan  heeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....