DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 1 Disember 2011

KALAU DAH LAHIR NYA UMNO BERBAPAKAN INGGERIS, MUKA PUN DAH TAK TAHU MALU... KAH KAH KAH !!!


Inilah dia Pemimpin lembUMNO yang tak tahu malu, apabila menyatakan orang lain terkena tahi lembUMNO sedangkan diri sendiri sudah diselaputi seluruh badan dengan tahi lembUMNO. Itulah yang cuba dikatakan oleh Ketua Wanita lembUMNO Datuk Sri Shahrizat Abdul Jalil dalam ucapan nya dalam Persidangan Wanita lembUMNO di PWTC.

Beliau telah mencabar Ketua Wanita PKR YB Zuraidah Kamaruddin untuk mendesak Ketua PKR Datin Sri Wan Azizah Wan Ismail meletak jawatan konon atas sebab krisis krebiliti suami Ketua PKR itu yang juga Ketua Umum PKR. Ini semua hanya bagi mengalih isu NFC yang melibatkan keluarga beliau dan desakan supaya belau meletak jawatan oleh Parti Pembangkang dan juga dalam Parti lembUMNO sendiri yang merasakan beliau membawa masaalah besar kepada Parti lembUMNO.

Tapi seperti biasa Puak-Puak lembUMNO tak kan meletak jawatan kalau tidak disuruh oleh gembalanya yang juga didesak untuk meletak jawatan oleh sebahagian ahli-ahli lembUMNO. Dan mana mungkin gembalanya menyuruh nya meletak jawatan kerana gembalanya pun disuruh meletakkan jawatan oleh sebahagian ahli-ahli lembUMNO.


hemmmmm..... umno dengan penipun dan fitnah umpama irama dan lagu yang tak dapat dipisahkan..umno betul-betul meloyakan... heeeee.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....