DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 30 November 2011

UMNO parti rasis; UMNO pemuflis negara; UMNO anti-demokrasi; malah ada yang mengatakan UMNO adalah ibu segala kejahatan. Na’uzubillahi min zalik.

Itu lah antara kata-kata dalam ucapan Tan Sri Muhyiddin Yassin dalam Perasmian Persidangan Pemuda , Wanita dan Puteri Umno di PWTC malam tadi, beliau juga telah membidas ketiga-tiga Parti di dalam Pakatan Rakyat ( PR )  sebagai rasis kepada DAP, krisis krebiliti kepada PKR dan  perjuangan palsu kepada PAS.

Sebenarnya apa yang diperkatakan Tan SRI Muhyiddin kepada ketiga-tiga Patti dalam Pakatan Rakyat telah diambil kesemua nya oleh Parti lembUMNO yang memang dilahirkan oleh Inggeris untuk menyambung segala kerja-kerja Penjajah yang haram.

Jenis puak lembUMNO memang tak tahu malu dan tak mengaku segala kemungkaran yang dilakukan, kerana pada mereka yang penting mengekalkan kuasa dan mewariskan kepada puak  lembUMNO terpilih soal kebajikan rakyat hanya apabila mendapat keuntungan untuk puak lembUMNO  terpilih. 


hemmmmm..... ingat umno ingat  lembUMNO  cakap macam bagus aje, masa jadi menteri besar johor macam orang melayu johor diutamakan.... lembUMNO betul-betul meloyakan... heeeeeee...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....