DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 14 Disember 2011

DIJEMPUT MENGHADIRI PERHIMPUNAN RAKYAT ESOK 15HB DESEMBER 2011... AYUH !!! PEJUANG RAKYAT TUNJUKKAN SEMANGAT KAMU.


hemmmmm..... biar pemimpin umno macam cacing kepanasan.....

1 ulasan:

  1. Ayuh insan insan Yang ingin kebenaran Dan berhijrah kearah kebaikan Yang direstui olih Allah bersama berhimpun Dan tunjukan sokongan pada ABU supaya negera kita mendapat keredhaan Allah.kerana sudah 54 Umno memerintah keadaan rakyat melayu tidak terbela sepenuhnya masih banyak masaalah terutama gulungan muda mudi banyak terjebak dlm dadah Dan maksiat lni semua kerana kebanyakan pemimpin umno banyak Yang tak mengikut Islam Yang berpandu pada Alquran Dan Sunnah ...lebih lebih lagi rasuah Dan melakukan maksiat pada Allah. Lagi pun rakyat Yang berbilang kaum semua nya rakyat Malaysia Yang sah Dan kita tidak perlu takut siapa yg berkuasa Yang penting mengikut perlembagaan Yang telah termaktub didalamnya. Ayuh a pa lagi Mari lah bersama mengerakan segenap tenaga Yang diberikan olih Allah untuk merungkai Umno supaya sedar Dan didoakan supaya dapat bersama mengubah kerajaan Yang Ada sekarang utk PR memerintah pula.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....