DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 9 Disember 2011

BUKAN MEMPERTIKAIKAN KEMAMPUAN... TAPI KEMAMPUAN DAN HARGA ADAKAH SEPADAN ??? MEMANG LAH PEMIMPIN TAIK lembUMNO NI TAK FAHAM BAHASA MELAYU !!!

Menteri Pertahanan Datuk Zahid Hamidi menempelak pihak-pihak yang mertikaikan kemampuan pertahanan Negara terutama Pembangkang, tapi boleh kalau mempertikaikan soal harga dan spesifikasi barangan tersebut.

Ni yang tak faham Pemimpin Taik lembUMNO ni.... Kalau dah pertikaikan harga mestilah berkaitan soal kemampuan dan harga yang dibelanjakan, umpama membeli binatang korban antara lembu Wagyu dengan lembUMNO tentu berbeza harga.

Kalau beli lembu Wagyu tentu mahal harga nya sebab berbadan besar dan lebih sedap daging nya berbanding dengan lembUMNO yang kecil, yang dipertikaikan apabila beli harga lembu Wagyu tapi dapat lembUMNO jadi itu yang dipertikaikan.

Kenapa lah agak pemipin Taik LembUMNO tak faham atau buat-buat tak faham apabila menjawap persoalan yang dibangkit oleh rakyat, dan cuba menjawap dengan betul Tajuk Persoalan.

hemmmmm..... patutlah Presiden Taik lembUMNO dan Ketua Pemuda nya takut hendak berdebat.... betul-betul meloyakan heeeeee......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....