DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 6 Julai 2015

Politik Sesat Pemimpin Berstatus Ulama'... Gua Tidak Sebut Nama Beb... Kah Kah Kah




Macam mana Tak Sesat nya beb... jika ianya keluar Mulut Pemimpin UMNO seperti Ahmad Maslan 3.85 yang beliau Tidak Yakin akan Laporan dari Wall Sreet Journal (WSJ) berkaitan dengan Presiden UMNO Datuk Seri Haji Najib ianya adalah Sepatutnya dan Semestinya, atas sebab 1. Ahmad Maslan adalah Ahli UMNO... 2. Ahmad adalah Penyokong Najib dan 3. Ahmad Maslan juga adalah WALA'UN kepada Najib. Oleh itu tidak Menghairakan atau sesuatu yang Luar Biasa jika Ahmad Maslan Tidak Yakin dengan apa saja Laporan dari WSJ yang boleh Menjejaskan Najib.

Tiga perkara iaitu Ahli UMNO... Penyokong Najib dan Wala'un kepada Najib telah ada pada diri  Ahmad Maslan maka memang itu lah yang Sepatut dan Semestinya Ahmad Maslan akan Lakukan, bila mana beliau ditanya oleh Wartawan atau Pemberita. Tanpa ada Tiga Perkara tersebut Agak Sukar untuk seseorang mengatakan Pendirian yang seolah-oleh menjadi Penyokong kepada seseorang. Umpama nya Tun Madey adalah Ahli UMNO tetapi beliau bukan Penyokong Najib serta bukan juga Wala'un kepada Najib bahkan boleh dianggap Musuh Politik yang berlainan Parti.

Maka terhasil lah apa yang kita lihat dan perhatikan sekarang ini yang seolah-olah nya Tun Madey bukan nya Ahli UMNO apatah lagi sebagi Penyokong Najib dan Jauh Sekali seperti Langit dengan Bumi untuk dikatakan yang Tun Madey adalah Wala'un kepada Najib, begitu juga lah berkaitan dengan diri gua yang sekarang ni masih lagi sebagai Ahli PAS tetapi gua bukan nya Penyokong Tuang Presideng PAS Fitnah Pil Kuda dan seperti Langit dengan Bumi juga lah untuk gua menjadi Wala'un kepada Tuang Presideng PAS kerana itu lah Realiti dan Prinsip didalam Politik sejak Azali.

Kecuali seseorang itu mempunyai Sikap serta Perangai yang Menyerupai Sifat-Sifat Munafik tak kira sama ada ianya Munafik Hariki atau pun Munafik Standard, jika tidak ada Sifat-Sifat Munafik rasanya Agak Sukar untuk melakukan perkara tersebut iaitu 1. Bukan Ahli UMNO tetapi Menyokong UMNO... 2. Bukan Penyokong Najib tetapi Menyokong Najib dan 3. Bukan Wala'un kepada Najib tetapi seperti Wala'un kepada Najib. Mungkin kot perkara tersebut Peratusan nya Besar boleh terjadi dan dijumpai bila lu orang berada di Hospital Sakit Mental atau pun di Hospital Sakit Jiwa.

Kepada Pihak yang Makan Cili dan Terjeler Lidah kerana Kepedasan Jawapnya lu orang tahan aje lah Kepedasan tersebut, jangan pulak lu orang pergi Minum Air kerana ia akan membatalkan Puasa lu orang. kecuali lah lu orang adalah jenis Manusia Menentang Hudud yang hendak dilakukan di Negeri Kelantan, iaitu Negeri yang Rakyat nya Hidup Senang Lenang walaupun Pasca Banjir nya masih Tidak Selesai dalam Peratusan yang Tinggi sampai ke hari ini. Kerana jika lu orang adalah Penentang Hudud di Negeri tersebut maka Puasa lu orang adalah Sia-Sia saja beb.  sumber sesat




hemmmmm..... pemimpin yang pantang jumpa microfon maka bercakap lah dengan sesukai hati mak bapak nya kemudian salahkan wartawan konon nya memutarbelitkan kata-kata beliau... kah kah kah !.

20 ulasan:

  1. manalah lojik jika kemaluan ditusuk kelubang dubur. INI BAHASA /PERKATAAN RESMI DEWAN BAHASA, BERLAPIK DAN BERSOPAN - BUKANNYA MENCARUT. TABII ALAM X LOJIK.

    BalasPadam
  2. Tapi ada juga org buat e!eh!eh! x LOGIK ! X LOGIK! TAPI X KENAPA SEBAB KITA BOLEH SEBUT LIWAT, kalau binatang memanglah sebab memang binatang, DUIT TU TERLIWAT MASUK.




    1

    BalasPadam
  3. ai hep yu. yu hep mi.

    BalasPadam
  4. ulamak mata satu dan tilinga pekak sebelah mungkin ulamat tu duit dah habis kot.awas bukan fitnah,,,,tak sebut nama pun.

    BalasPadam
  5. ulamak begini ke yang bolih kita ikut? pening kita di buatnya.ramai rakyat pertikai Najis,dia dan kawan rapat dia sokong Najis.huraaaaah

    BalasPadam
  6. kalau dah bongok...inilah hasil perjuangan dari lubang pungkoq komunis..kikikiki

    BalasPadam
  7. merangkaklah pemfitnah kepada yg difitnah diyaumil mahsyar nanti,bila kes anwar liwat dan mat sabu khalwat hampa semua kata tak logic,walaupun sangat logic,tuanguru harun din tak kata najib tak bersalah,dia kata tak logic kalau nak menyamun masuk ke akaun sendiri,nampak sangat bangangnya macam tuan blog upahan ni,mat indera sipenjilat...spin lah selagi mana boleh didunia wahai manusia....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gua belajar Fitnah dan Spin ni dengan Tuang Presideng PAS merangkap Naib Ketua Ulama' Sedunia... sebab itu walaupun mahkamah mengatakan yang ada unsur-unsur Fitnah Pil Kuda tetapi ia nya secara umum dan Tuang Presideng masih lagi boleh lepas atas sebab pandai Spin dan Berbelit-belit macam Belitan yang ada kat kepala Tuang Presdeng mung tu... hakkk tuihhhh

      Padam
    2. wei, mana ada fitnah sapa2. tak sebut nama pung! wlp mahkamah sahkan hadi buat kenyataan fitnah.

      yg tak logic nya ialah knp najib tak upah peguam dan saman akhbar tsb?

      Padam
    3. liwat laki mak kau,khalwat puki mak kau,bukan untuk sape2 tapi untuk tukang fitnah

      Padam
    4. Jaga-jaga Admin MIS.........Jefrizam Abdullah dah marah sebab kamu kutuk Nabi Melayu beliau yang bernama Harun Din Wal Projek Jati Ibnu Pantai Central Park Wal Amona Group. Jefrizam.......Jangan lupa salawat kat Nabi Melayu kamu tu 100 kali sehari ye......Suruh Jin bawa air jampi sekali.

      Padam
  8. Bila masa pas buat hudud? yg dia sibuk hanyalah enakmen jenayah bukan hudud.

    Tetapi walaun bangang sebangang-bangangnya tak tahu sebab
    mereka membuntut buta tuli

    BalasPadam
  9. Laani mana ada logik kawan....Apa tuduhan pun nanti walauun dari kepala sampai ekoq cepat jawab TAK LOGIK OOO.....!!!

    BalasPadam
  10. Meroyan lagi siblogger ni....apa...party tupperware pasma dgn g18 17 16 yg disponsor DAP tak dapat sambutan ke? Ke tak cukup duit derma untuk cetak setengah juta borang ahli parti baru 'islam' cawangan DAP!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. bukan nya blogger ni yang meroyan tapi walaon-walaon menunjukkan ketololan lu orang, kalau setakat duit apa ada benda... dap bukan nya macam pas yang mengharapkan duit ahli, tapi duit pemimpin pas bawak sekali masuk dalam kubur. hakkkk tuihhhhhh

      Padam
    2. bila hujah tak dpt dibuktikan, buat lah fitnah...

      merangkaklah pemfitnah kepada yg difitnah diyaumil mahsyar nanti.

      ada bukti ke dap sponsor g18?

      semua kembali kpd yg menuturkannya.

      Padam
    3. saifool azmi,

      aku kenal siapa kau

      kaulah yg jual bontot, spender melekit, botol plastik, dubur tk berbasuh utk fitnah anwar kan

      kau tau tak DAP byk duit.

      DAP lah yg masukkan duit billion tu ke dlm akaun najib utk fitnah najib

      hhahah baru kau tau sekarang

      ade ke harun kata tk logik najib masuk akaun dia sendiri, habis tu nk masuk sikit ke akaun harun din ke baru logik?

      kaula mangsa pertama najib. sebeb memang dia buat mcm tak logik tp tidak mstahil.

      bukan najib masukkan ke akaun jin kat kayangan, ini baru tk logik, atau dia ambik duit bunian.

      dpd RM42 bil , songlap RM2 bil.... apa tk logiknya.

      kalau najib masuk ke akaun UG, habis semua duit tu kena kebassss

      Padam
  11. Logik tak kalau kita kata "Tak masuk akal WSJ kluarkan brita nie kalau takde bukti kukuh"? Diorng nie lupa pepatah lama "sepandai2 tupai jatuh juga ketanah" Maksudnya terer macam mana pun satu hari nanti kau buat silap gak.. So PM telah buat silap tahap Ahmad Mazlan dan sekarang dah terkedu-keduan.. Bukankah ini ketentuan Allah yang maha esa???

    BalasPadam
  12. Tak tau nak cakapla. Patutla golongan belia, muda mudi dan remaja konpius. Tengok ulamak, ustaz dan guru-guru ugama kelam kabut dan huru-hara. Kita cuba juga sikit sikit mengajak kepada kebaikan dan kebenaran ugama. Tapi bila golongan muda ni tanya kita balik keadaan orang ugamawan kita langsung tak boleh cakap apa. Diorang tibai kita cukup-cukup. Yang segan kat kita tu senyum sinis sahaja. Kalau kumpulan ugama pun dah macam persatuan-persatuan sukan, budaya dan sosial maka tak hairanlah kalau kita gagal menjinakkan orang-orang muda yang terus hanyut dalam dunia mereka.!!

    BalasPadam
  13. apa berita kt atas tu.. harun din kata 'Puasa semua org nk buat, hudud takmau pulak'

    helo harun din.... yg takmau hudud (pindaan enakmen) tu adalah ASSSHEIKH HAJI HADI !!!

    dia ponteng sidang parlimen bentang pindaan tu, dia pi jepun kat sana ramai bidadari dunia dengarnya.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....