DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 8 Julai 2015

Penafian Tajuk Berita Portal Malaysiakini... Sudah Kantoi Lagi mahu Pusingkah... Kah Kah Kah




klik sumber


Itu sebab gua cakap beb... bila Pemimpin mempunyai Mulut Longkang maka pantang nampak microfon mula lah Tak Sedar Diri lepas tu sibuk kata orang lain pulak Spin apa yang dia katakan, baik aje la lu diam Setiausha Politik Tuang Presideng PAS atau lebih baik aje lu Letak Jawatan. Lagi lama lu kerja dengan Pemimpin yang Kluk Klik dan Mabuk Pil Kuda lagi naik Biul Kepala lu nanti... lu tahu tak... kah kah kah !.

Lu nak tahu tak Pemimpin yang lu jadi Setiausha Politik tu mungkin sudah ada yang tak kena dengan Kepala Otak dia tu, sebab itu asal keluar aje dari Mulut Longkang Tuang Presideng PAS pasti akan di Spin semula untuk menutup Kerja Tolol yang beliau buat. Bukan nya sekali tapi sudah berpuluh kali asal bercakap aje mesti sesuka hati Mak Bapak Atuk Nenek dia... Pelik Bin Pelik beb... kah kah kah !.

Dari apa yang gua lihat seolah-olah si Tuang Presideng lu tu bila bercakap sesedap hati Mak Bapak dia aje beb... atau bercakap lebih menggunakan Kepala Lutut dan Siku, setiap kali Mengeluarkan Kenyataan mesti punya akan Spin semula seberapa yang boleh. Sudah lah Spin... lepas tu libatkan Allah SWT dan Nabi Muhammad SAW dalam Spin tersebut... apa punya Tuang Presideng lah... kah kah kah !.

Malu sudah tak ada langsung pada diri Tuang Presideng lu... seolah-olah Tuang Presideng lu lagi UMNO dari Pemimpin UMNO yang lain, sedangkan Pemimpin UMNO yang Waras pun gua rasa tak sanggup untuk Menjilat Najib seperti Presideng lu tu Menjilat Najib... melainkan Ahmad Nasaln 3.85 dan Nazri Aziz., selain dari itu cakap dia orang pun akan berlapik dan tidak mengatakan Tidak Logik... kah kah kah !.

Tapi gua percaya beb... bagi si Wala'un-Wala'un pasti akan ada jawapan untuk cover Kerja Gila si Tuang Presideng PAS tu, entah-entah sekarang ni dia orang tengah sibuk mencari Ayat Al-Quran dan Hadis yang akan dia gunakan bagi menutup Kerja Gila si Tuang Presideng PAS. Jawap nya Mampos lah lu orang Diperbodohkan oleh si Tuang Presideng PAS Kaki Fitnah Pil Kuda dari Rusila tu... kah kah kah !.

Yang Lawak nya tu beb... bila saja si Wala'un-Wala'un mendengar Fatwa Pujangga dari si Tuang Presideng yang Anwar bukan nya Malaikat dan tuduhan keatas Anwar perlukan Saksi dan Najib juga bukan nya Malaikat maka Tuduhan keatas Najib pun perlukan Saksi. Maka sibuk lah si Wala'un menjaja Fatwa dari si Tuang Preideng tanpa Menyelidik sama ada Kepala Otak beliau Normal atau tidak... kah kah kah !.


Laporan Dari Astro Awani




Laporan Dari malaysiakini




hemmmmm..... lu orang nampak tak sedangkan ulama'-ulama' su' yang ada dalam umno pun tak ada yang sanggup untuk menjilat najib seperti presideng pas dan mursyidul am pas... hancur pas kerana dia orang ni... kah kah kah !.

10 ulasan:

  1. Tengok muka Hj Hadi ni makin kusam. Bila tengok muka dia hati makin jemu dan meresahkan. Harun Din juga gitu, makin ditengok makin menyeramkan airmuka beliau. Tak macam tengok muka (wlau dlm gambar) aruah TGNA, makin ditengok makin sejuk hati.

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah ,ada juga manusia yang serupa seperti apa yang aku nak luahkan,tak tahu aku ,mengapa aku begitu benci melihat wajah 2 hularmak ni,aku bukan hina kejadian allah tetapi mengapa bila lihat wajahnya tak berseri langsung seperti ulamak,makin benci dan meluat adalah,BENAR tidak sejernih wajah ulamak kesayangan aku Tok Guru Nik Abd Aziz,semoga allah tempatka TGNA bersama orang yang dijamin masuk syurga,

      Padam
  2. Setuju kenyataan Tn. Guru. Masa Anuar tu pun x de saksi yg boleh dipakai melainkan saksi yang diragukan. Dlm kes Najib dengan ada saksi maka akan jelas lg samada salah @ x. Bawalah saksi yg berkaitan spt govenor bank negara atau pengurus bank.nItu lebih adil.

    BalasPadam
    Balasan
    1. HEI BODOH. SAKSI? DOKUMEN PENGELUARAN BUKANS AKSI JELAS?

      Padam
    2. LEPAS NI BUAT APA SAHAJA NAK BAGI RASUAH KER ATAU NAK MINIM ARAK KE ATAU NAK BERZINA KITA BOLEH TERLEPAS SEBAB KENA CARI SAKSI YANG ADIL. DOKUMEN TAK BOLEH JADI SAKSI.

      Padam
  3. Banyak kes perasuah dapat ditangkap kerana kebodohan diri sendiri. Ada perasuah terima rasuah dengan cek dan pergi bank-in lepas tu. Sekurang2nya satu kes saya tahu lama dahulu di Ipoh di mana pegawai kerajaan terima rasuah RM10,000 dengan cek dalam urusan sewa bas SUKMA. Jadi tak heran ada orang terima wang haram masuk akaun dia macam orang tu lah.

    BalasPadam
  4. Berita dah hampir setahun, kamu (PAS) baru menafikan berita tersebut. Ini menunjukkan kamu BUAT LAWAK bodoh..Kalau portal berita yg silap, SAMAN ajer, tak payah lah kamu ding dong ding dong ding dong...Inikah geng2 ULAMA MAKSOM PAS?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bang .dia bukan buat lawak bodoh bang,mungkin lawak cerdik tapi tipu sikit,jangan2 ada harimau dalam kandang kambing,ada jin dalam serban,ada kita tak tahu apa taktik mereka hadi dan haron.yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhh

      Padam
  5. PAScai semuanya bangang barua tolol.

    BalasPadam
  6. kih kih kih...

    baru aku tau...

    rupa-rupanya hang nih Mdmp...

    kesian...

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....