DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 23 Jun 2015

Kirim Salam Aje Lah Dengan Lu Punya Kata-Kata Tu Tuang Presideng




Apa lu ingat Ahli PAS adalah seperti Ahli Umno atau pun sebahgian Ahli PAS yang berstatus Wala'un-Walaun ke Tuang Presdeng PAS Tuang Guru Haji Hadi Awang, yang boleh Mengikut apa sahaja kata Pemimpin seperti Lembu Dicucuk Hidung. Itu cakap yang hanya sesuai untuk Tuang Presideng cakapkan semasa berada di dalam Lingkungan 5 kilometer persegi kawasan Rusila Tuang Presideng oiii... lepas daripada 5 kilometer persegi ia sudah tidak Relevan lagi... kah kah kah !.

Sebab itu pun Tuang Presideng hanya boleh Menang selalu di Dewan Undangan Negeri (DUN) Rhu Redang tetapi belum tentu lagi untuk Menang di Kawasan Parlimen Marang, Jangan cuba nak Memimpin Ahli PAS seperti Cara Pemimpin-Pemimpin UMNO Memimpin Ahli UMNO Tuang Presideng, jangan ingat Ugutan Tuang Presideng dapat menghilangkan rasa Kesal sebahagian Ahli PAS dengan cara Pemilihan dan Berkempen Kotor di pihak Tuang Presideng... kah kah kah !.

Apa Tuang Presideng ingat Tuang Presideng sudah cukup bagus untuk mengatakan "Kamu Akan Tenggelam Jika Tidak Bersama PAS"... siapa Tuang Presideng untuk mengatakan itu semua walau pun Tuang Presideng cuba menutup kata-kata tersebut dengan kata-kata "Ada Pun Perkara Yang Akan Datang Berada Didalam Ilmu Allah". Apa Tuang Presideng ingat bahawa Tuang Presideng sudah cukup bagus kerana Menjawat Jawatan Naib Ketua Ulama' Sedunia... kah kah kah !.

Cakap banyak pun tak guna Tuang Presideng jika rasa-rasa Kepimpinan Tuang Presideng tu diterima oleh Kebanyakan Ahli PAS dan Rakyat... apa kata Tunjukan Kejantanan Tuang Presideng Bertanding diluar Kandang Rhu Redang dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) khas di Negeri-Negeri Pantai Barat... jika Tuang Presideng Kalah pun apa ada hal, sebab Bertanding dalam Pilihan Raya bukan untuk kemenangan semata-mata. Setidak-tidaknya boleh Berdakwah... kah kah kah !.

Asal keluar aje dari Mulut si Tuang Presideng mesti Bau Longkang beb... sebab itu mana ada Kenyataan beliau yang boleh dikatakan untuk Menjernihkan sesama-sama Ahli PAS sama ada sebelum Pemilihan PAS mahu pun selepas Pemilihan PAS... sebab nya beliau adalah Bapak Segala Masalah yang berlaku didalam PAS sekarang ini beb... kemudian gunakan Ayat Quran dengan Hadis sebagai Perisai untuk menutup segala Kerja Kotor semasa Pemilihan PAS... hakkkkkk tuihhhhhh !!!. sumber MK


hemmmmm..... pemimpin pas terengganu kebanyakan nya dah berangan menjawat jawatan dalam kerajaan negeri... konon-konon nya boleh menang lah tu beb...  kah kah kah !.

17 ulasan:

  1. Kami, ahli-ahli akar umbi PAS menolak cara pemerintahan diktaktor pengotor TGHH. TGHH adalah salah seorang ULAMA JAHAT yang anti ISLAM. Islam memusuhi ulama JAHAT lebih dari kaum KAFIR.

    BalasPadam
  2. Pelik sungguh geng ustaz ni sesama jemaah berdoa laknat, lepas tu gelar sesama dengan barua, jebon lepas singkirkan mereka dan sekarang gertak pula.

    BalasPadam
  3. Hadoii

    Adoyyaii

    Sape yg dah betol2 TENGGELAM ddlm longkang-JAMBAN nih..?????

    >>>longkang belit PUTAR konar?

    >>>longkang tipu KLENTONG auta??

    >>>bangkai-JAMBAN songlap-GELAP???

    >>>bangkai-KHIANAT langgar-JANJI????

    >>>bangkai-FITNAH umpan-RASUAH?????


    Biarkan siTOLOL siku-LUTOT jer yg maseh tinggal mmujanya sbg ulamak!

    BalasPadam
  4. Hadi sedang timbang letak jawatan asalkan mat sabu tidak keluar ex pas...
    Asalkan pakatan kembali kpd asal..

    Boleh caya ker ularrrrmak hijau belit 1000 ni?

    BalasPadam
  5. Parti baru hingga zaman hadi dan pengikutnya ghaib, Berebut nak berjawatan dlm PAS kunun boleh jadi calon pilihanraya. Boleh menang ya ustaz. Menag kat Rhu Rendang boleh ler...Lain tempat utamanya pantai barat kim salam la. Selamat tinggal barisan Cai. Baiki mulut dulu baru baiki orang lain.

    Brambus ler dari kerajaan PR. Cinta Duit ke Cinta Ulama >

    BalasPadam
  6. Dah ku cakap PAS putar alam semua, PA syestem, Puak akal senteng Pening aku sekarang huuuuuuuu.....

    BalasPadam
  7. Orang yang sombong dan bongkaklah yang selalu tenggelam...kah.kah..kah..

    BalasPadam
  8. Oi ...Ulamak mulut longkang mung dengan puak mung yang akn tenggelam sebenar nya.. Hahahaha otak mereng

    BalasPadam
  9. Dari nada suaranya..........ada getar gatar ketakutan yang cuba diselindungkan.......!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. spot on bro..

      getar getar getar tuh....tanda org dah lemas karam tenggelam

      kejap2 mata tebeliak,,,toleh kiri kanan mintak bantuan

      Padam
  10. Huh!

    AKIDAH?

    AKIDAH apa bg org yg brbuat FITNAH??

    Brbuat FITNAH itu jadah AKIDAH sape???

    Brulang2 brputar2 konar brbuat onar-FITNAH itu belajar AKIDAH dr sape????

    AKIDAH sape yg mngajar kita boleh berputar2 brbuat FITNAH??????

    Adakah AKIDAH dr nabi SAW pernah mngajar buat FITNAH??????

    Adakah AKIDAH nabi prnah mngajar FITNAH trhdp Yahudi & kafir harbi????????

    Adakah AKIDAH wahyu Quran drp TUHAN boleh brbuat FITNAH kpd umat manusia?????????



    Awas!

    AKIDAH

    AKIDAH siapa yg tlh karam??????????????

    AKIDAH sapekah kini yg tlh bnar2GELAP karam-TENGGELAM????????????????!

    BalasPadam
    Balasan


    1. Tolong

      Tolong rujuk & sah kan AKIDAH anda masing2 kpd sekurang2nya kpd ulamak no.1 @ ulamak yg dah diNOBAT ditangga ke-2 didonia,,wokeh !?

      Padam
  11. Islam adalah manual cara hidup dari Allah SWT. Sementara Adi Awe adalah manusia yang dahulunya beriman, tetapi kini zaman sudah berubah dan beliau sudah berubah kepada manusia pelahap, munafik dan material. Usaha beliau bagi menjatuhkan parti yang meminjam nama Islam (PAS) adalah tidak terlalu menjadi kesalahan kerana PAS hanyalah sebuah parti yang ditubuhkan di bawah Perlembagaan Reid. Yang menjadi salah besar adalah beliau telah memusnahkan ajaran dan kesucian Islam itu sendiri di mata kaum bukan Islam dengan sikap beliau yang prejudice, angkuh, sombong, bercakap putar belit, flip-flop, memaki hamun dan menggunakan bahasa yang kesat terhadap ahli parti sendiri yang engkar arahan dan bertindak membelakang kan parti. PAS bukannya sebuah agama.......PAS hanyalah sebuah parti dan tidak salah meninggalkannya sekiranya sudah dipimpin oleh manusia-manusia munafik dan berperangai berlawanan dari ajaran Islam. Ingat Adi Awe adalah salah satu di antara ribuan pemimpin parti yang meminjam nama Islam di dunia yang kerjanya meruntuhkan nama baik parti demi kuasa dan kesenangan dunia yang sementara ini.

    BalasPadam
  12. aku pong tak tau nak komen apa takut nanti jadi lawak,biaq la haji hadi jadi maharaja lawak abad ini sebelum tiba pru14 nanti.biaqlah wala'on2 saja yang memuja haji hadi. aku bukan sebahagian daripadanya.

    BalasPadam
  13. hadi selalu kata "semua itu datang dari Ilmu ALLAH", Nak tanya sikit pada hadi, ejek orng dgn booooo,kata orng yahudi,liberal,anti islam,fitnah orng,ponteng parlimen,ponteng meeting..tu Ilmu ALLAH KA!!!

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....