DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 22 Jun 2015

Ketua Jebon Diminta Kekal Dalam PAS bagi Memperkasakan PAS... Kah Kah Kah !




Biar BETIK Timbalan Presiden PAS Tuan Guru Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man ni beb... tak kan seorang Ketua Jemaah Buat Onar (JEBON) dan Ketua kepada segala Munafik Hariki, Islam Liberal, Parasit, Kuda Tunggangan DAP serta yang sewaktu dengan nya mahu diharapkan untuk Memperkasakan Parti PAS, jika Terdesak sekali pun tak kan Ketua Jebon diharapkan bagi Memperkasakan Parti PAS beb... tak ada lagi ke Ulama' serta Lebai-Lebai Mercun untuk diharapkan... kah kah kah !.

Apa Tuan Guru Datuk Tuan Ibrahin Tuan Man sudah lupa ke bahawa Haji Mohamad Sabu (Mat Sabu) ini adalah seorang Ketua Jebon yang telah Disembelih Hidup-Hidup oleh Golongan Ulama' Pewaris Nabi dalam Pemilihan PAS baru-baru ini, agak Mustahil jugak yang Timbalan Presiden PAS yang juga telah Mengalahkan Mat Sabu dalam Pemilihan Timbalan Presiden PAS boleh terlupa begitu sekali. Apa beliau pun sudah seperti Tuang Presideng yang selalu saja Terlupa... kah kah kah !.

Tak tahu lah pulak jika Penyakit Terlupa Tuang Presideng PAS sudah Berjangkit dengan Timbalan Presideng PAS ni beb... jika Tuang Presideng PAS selalu Terlupa dengan apa yang beliau katakan seperti Fitnah Pil Kuda dan Pemimpin Pilihan DAP mungkin juga patut. Atas Faktor Kesibukan beliau sebagai Naib Ketua Ulama' Sedunia serta Kerja-Kerja Berdakwah Tuang Presideng dari Negara-Negara Asia Barat hinggalah ke Negara-Negara Asia Timur seperti Jepun... kah kah kah !.

Atau pun Timbalan Presideng PAS saja kot nak buat Lawak Bodoh seperti mana beliau membuat Lawak Bodoh sewaktu hari Penggulungan Muktamar PAS, dimana beliau mengatakan yang beliau akan Membuat Sujud Syukur serta Menyembelih Kambing andai kata beliau Tewas dalam Pemilihan PAS pada waktu itu. Mana ada dalam dunia ni lu orang boleh jumpa yang Tewas dalam sesuatu Pertandingan akan membuat Sujud Syukur serta Menyembelih Kambing beb... kah kah kah !.

Pening lah beb... sebenar nya gua dengan Timabalan Presiden PAS ni tak ada gak Masalah sangat berbandingan dengan Ulama'-Ulama' serta Lebai-Lebai Mercun yang banyak berkumpul kat Negeri Kelantan dan Negeri Terengganu tu, cuma bila beliau bersedia untuk Mencabar Mencabar Mat Sabu dalam Pemilihan PAS sebagai Timbalan Presiden maka terpaksalah gua masukan beliau didalam Golongan Ulama' yang Gilakan Pangkat dan Jawatan Duniawi beb... kah kah kah !.

Harap-Harap Timbalan Presiden PAS ni cepat Sedar bahawa yang sekarang ini beliau sedang Dikelilingi oleh kalangan-kalangan Ulama'-Ulama' Su' (Ulama' Jahat) serta Lebai-Lebai Mercun yang Gilakan Pangkat dan Kedudukan didalam PAS. Mungkin juga atas sebab itu terkeluar kenyataan untuk meminta Mat Sabu supaya Kekal didalam PAS bagi Memperkasakan Parti PAS. Nak harapkan Ulama' serta Lebai Mercun mengeluarkan kata sebegitu, kirim salam lah beb... kah kah kah !.

Yang dia orang Sibuk ialah memberi Kata-Kata Hikmah yang berbunyi Jemaah seperti Sepohon Pokok yang tak perlu Digoyang untuk menggugurkan Daun-Daun Layu dan Berulat, kerana Allah SWT akan menghantar Angin yang Kencang bagi menggugurkan Daun-Daun yang Layu serta Berulat bagi digantikan dengan Tunas dan Pucuk Baharu. Sehingga Pokok menjadi semakin Rendang dan Rimbun dari sebelum nya... buat kerja Kotor lepas tu nak libatkan Allah SWT... kah kah kah !. sumber FMT


hemmmmm..... lu orang perasan tak beb... sampai kesaat ini tak ada langsung ulasan dari tuang presideng berkaitan dengan ruu yang gagal dibentangkan di parlimen... kalau sebelum pemilihan waratawan tak tanya pun beliau sendiri akan cakap berkaitan ruu... kah kah kah !.

8 ulasan:

  1. Sudah kena penyakit talak 3,macamana hendak buat yang haram menjadi halal.

    BalasPadam
  2. kau jangan fikir mat sabu ni tak tahu niat kau orang nak jadikan dia kuda tunggangan kau,kau harap bila mat sabu berceramah kau bolih kutip derma kemudian kau bagi sesama kau.hularmak suk.

    BalasPadam
  3. bukan setakat ketua jebon. Asri muda dulupun keluar. Organisasi pas macam tu jugak.
    Ada ingat ke bro.

    BalasPadam
  4. so kalau dh Allah jatuhkan daun2 kering, sudah tentu Allah juga yg tumbuhkan daun baru berupa moktar snake, nik beduh, taktawi dll.

    adakah tuan berahim ni engkar ketentuan Allah.

    jgn tuan, nnti moktar senik kata blh jadi kafir pulak.

    BalasPadam
  5. mintak maaf ler.....no more derma for pas, mengabiskan duit aku je

    BalasPadam
  6. heran kenapa ramai dok kutuk ulama/ pemimpin pas?
    tak paham aku...., setahu aku pas gaduh dgn dap, tapi yang melayu yang lebih2..,

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang kita kutuk tu ulamak penipu, berperangai syaitan sanggup mencerca rakan demi mendapat kuasa. Yang kau bahlol nak salahkan DAP kenapa wahai si mangkok?. Masalah ini bermula bilamana puak ustaz munafik sudah main kotor mengambil-alih pimpinan PAS secara kempen jijik...

      Padam
  7. Banag anon 5.05.si maluan anon 4.02 bukan sahaja mangkuk tapi mangkuk hayun .otak sebeginilah yang hj hadi suka ,otak kt kepala tapi akal kt kepal lutut. hularmak yang mulut busuk dengan hati pun jenis bau bangkai.suuh anon 4.02 ambil plastik dan amik kentut hj hadi dan sedut setiap masa ,mungkin bolih sedar.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....