DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 29 Jun 2015

Kenyataan Anjing Dan Serigala Hanya Helah Bagi Menutup Kerja Kotor Tuang Presideng Dengan UMNO




Ini lah dia kerja Ulama' Su' (Ulama' Jahat) beb... Sedaya Upaya akan cuba Melindungi Kerja Jahat dan Kotor disebalik Jubah yang Labuh serta Serban yang Berbelit-belit, sebab itu sehingga hari ini mana ada keluar kenyataan dari MULUT LONGKANG Tuang Presideng PAS berkaitan Rang-Rang Undang (RUU ) Persendirian yang Gagal Dibentangkan dalam Dua Sidang Dewan Rakyat yang telah berlangsung sebelum ini. Apatah lagi untuk mengatakan yang UMNO sebagai PENIPU kerana tidak membenarkan ianya dibentangkan.

Untuk Menutup supaya Kerja Jahat dan Kotor beliau bersama UMNO tetap menjadi Rahsia antara beliau dan UMNO, maka pihak yang Mempertikaikan Cara dan Kaedah RUU Persendirian tersebut dibawa ke Parlimen dikatakan sebagai Penentang Hukum Hudud dan setelah RUU Persendirian Gagal Dibentangkan di Parlimen dikatakan pula Pihak tersebut sebagai Anjing dan Serigala Menyalak Bukit. Cukup Bijak Tuang Presideng PAS Berpolitik beb... ini lah nama nya Kepimpinan Ulama' Dunia.

Disini jugalah Kegagalan Golongan yang bukan Ulama' membaca Tipu Muslihat Kotor Tuang Presideng berkaiatan RUU Persedirian yang mana bila Tuang Presideng mengatakan Keyakinan Tanpa Was-Was Sokongan UMNO terhadap RUU Persendirian, yang sebenar nya hanyalah bagi Memancing Tentangan dari Golongan yang dikatakan sebagai Jebon. Ini bagi memberi Gambaran kepada Ahli PAS bahawa Jebon adalah Penentang RUU Persendirian yang akan beliau bawa ke Parlimen dengan Sokongan dari Umno.

Kerana itu juga RUU Persendirian dibawa ke Parlimen untuk Dibentangkan tanpa Pengetahuan Ahli Parlimen PAS yang lain termasuk Ketua Whip Ahli Parlimen PAS Dato Mahfuz Omar, kerana tujuan Tuang Presideng ialah bagi menambahkan lagi Bantahan Ahli Parlimen PAS terhadap RUU Persendirian tersebut. Walaupun pada Hakikatnya yang ditentang adalah Cara dan Kaedah RUU Persendirian hendak Dibentangkan serta Tentangan terhadap Keyakinan Tanpa Was-Was beliau berkaitan Sokongan dari UMNO

Itulah sebenar nya Perancangan Tuang Presideng bersama UMNO... sedangkan jika dilihat dan diteliti Keyakinan beliau terhadap Keikhlasan UMNO untuk menyokong RUU Pesendirian di Parlimem bukan lah dalam Peratusan yang Rendah, bahkan boleh dipinjam kata-kata Calon UMNO/BN yang Kalah di Kawasan Parlimen Shah Alam dalalm Pihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) iaitu 110%. Begitu lah gambaran yakin nya Tuang Presideng PAS terhadap Keikhlasan UMNO untuk Menyokong RUU Persendirian tersebut.

Tetapi kenapa setelah Gagal Dibentangkan RUU Persendirian tersebut tiada Riaksi Kecewa dari Tuang Presideng yang sebelum itu cukup Berkeyakinan bahawa UMNO akan Menyokong... tak ada beb... yang ada beliau katakan adalah berkaitan Pihak yang konon nya Menentang RUU Persendirian, tanpa ada satu pun beliau menyentuh berkaitan Kegagalan RUU Persendirian dibentangkan di Parlimen. Kerana apa beb kerana beliau memang sudah tahu yang RUU Persendirian tersebut tidak akan Dibentangkan.

Yang mana Tujuan dan Maktlamat Asalnya adalah untuk Mempengaruhi Ahli PAS terutama nya sebelum Masyuarat Agong Tahunan PAS Cawangan dan Kawasan... dan Kemuncak bagi Tipu Muslihat beliau dalam Mempengaruhi Perwakilan PAS ialah dengan Sandiwara Usul yang dikatakan hanya baru Cadangan dari Dewan Ulama' PAS Pusat (DUUP) iaitu Kerjasama Politik Dengan DAP Dibatalkan telah beliau Arahkan untuk Diluluskan Tanpa Bahas. Kesudahan nya sampai sekarang masih Tergantung Tak Bertali.

Sebab itu gua katakan bahawa Tuang Presideng PAS yang juga merangkap Naib Ketrua Ulama' Sedunia ni memang Layak dipanggil MUNAFIK... PENIPU dan KAKI FITNAH, kerana itu juga beliau boleh bercakap Berbelit-Belit tanpa rasa ada rasa Malu dan Segan, beliau sanggup menjadikan orang lain sebagai Kambing Hitam dengan Menggelarkan nya sebagai Anjing dan Serigala Menyalak Bukit asalkan beliau dapat Menutup Kerja Kotor beliau. Seolah-olah Fitnah sudah tak dapat lagi dipisahkan dengan beliau.

Memang elok betul dan bertepatan bila Pakatan Rakyat (PR) tu MAMPOS beb... dan Pakatan 2.0 yang akan ditubuhkan seelok-elok nya Tanpa PAS andai kata PAS masih Berketuakan si Munafik yang Kaki Penipu dan Kaki Fitnah tu... kerana sedikit sahaja ONAR yang beliau lakukan di hari Penamaann Calon maka Harapan untuk Rakyat melihat Terkubur UMNO/BN dalam PRU14 pasti nya akan HANCUR dan Rakyat terpaksa menunggu 5 Tahun lagi untu harapan tersebut Tercapai dan 5 Tahun lagi lah Rakyat akan Menderita. 

Tapi bagi sesetengah Pemimpin PAS berstatus Ulama' mana ada dia orang ambil Peduli berkaitan Penderitaan dan Kesengsaraan Rakyat... yang penting adalah Tembolok dan Perut dia orang, soal Rakyat Menderita dan Sengsara boleh pergi Mampos... janji dia orang boleh Hidup Senang dengan hanya menjual Air Liur Basi. Sebab itu juga jika Pemimpin UMNO/BN layak untuk Dikencingkan Kubur dia orang kerana Membuat Rakyat Menderita... sebenar nya Pemimpin PAS yang sebegini pun layak juga dilalukan sebegitu.

Atas sebab tak ada beza nya antara dia orang dengan Pemimpin UMNO/BN... kerana tindak Tanduk dia orang lah antara Penyebab kenapa UMNO/BN dapat terus Memerintah Malaysia sampai sekarang, tapi biasa lah beb sudah dasar nya Ulama Su' maka segala Putar dan Belitan digunaka bagi Menghalalkan Cara. Maka terdengar lah ucapan yang berbunyi "Bertanding Dalam Pilihan Raya Bukan Untuk Menang Semamta-mata"... "Jika Allah Mahu PAS Menang Maka PAS Akan Menang Walaupun Bersendirian".

Tapi bab Kenaikan Gaji Ahli Parlimen dan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) tak ada pulak terdengar "Kami YB Dari PAS yang berstatus Ulama' Pewaris Nabi Tidak Mahu Kenaikan Gaji... Atas Sebab Kami Bertanding Dalam Pilihan Raya Bukan Untuk Menang Tetapi Untuk Mencari Keredhaan Allah SWT"... usahkan nak cakap macam itu tetapi untuk Membantah semasa ianya Dibentangkan oleh Ahli Parlimen dan ADUN UMNO/BN pun jauh Panggang Dari Api... mungkin didalam hati dia orang minta UP lagi lebih beb... hakkk Tuihhhh


hemmmmm..... lu orang tengok lah nanti jika pakatan 2.0 tertubuh tanpa pas maka harapan untuk melihat pas dan umno bersedudukan secara sah dapat dilihat dengan mata dan kepala lu orang... ini ular dalam semak kalau tersepit apa pun jadi halal wal toyibah... kah kah kah !.

12 ulasan:

  1. Tuang Presideng...jadi barua, jebon tak apa...yang kau jadi BABI UMNO ada orang kisah?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jaga bahasa wahai hamba Allah, ini lah mungkin hasil yg diajar oleh Emak dan Bapa kamu sejak kamu lahir sehingga dewasa. Nasihat saya jangan pula kamu ajar pd anak dan cucu kamu.

      Padam
    2. Tanpa Nama 6:56 PTG
      Lebih baik ko suruh tuang presideng pas ulama suk tu jaga bahasa haramjadah beliau... jangan nanti anak cucu dan anak murid beliau mengikut perangai kutuk beliau tu

      Padam
  2. PAS hilang identiti sebagai parti yang berasaskan Islam apabila membiarkan "budaya kempen kotor dan penuh fitnah" dalam pemilihan parti ...
    MEMBANGUN BERSAMA KEPIMPINAN CAI yg penuh dgn akhlak membarua, mentolol dan menjebonkan orang lain. Saya menyeru ahli PAS lepas lah jawatan anda dlm sebarang post dengan DAP di Pulau Pinang dan Selangor sebagai bukti masih bermaruah dan bertelur demi memenuhi kehendak dewan ulama/muktamar.

    Duvid ka maruah ka

    BalasPadam
  3. Ddlm Quran..

    ALLAH tlh pon berfirman..

    Selain drp Jin & Manusia..

    ..."bhwsanya tlh berTASBIH kpd ALLAH smua makhluk2 dilangit & dibumi.."

    >>>>bukti bhw smua makhluk2 trmasuk ANJING-srigala-BABI punya fitrah-LURUS

    >>>>makhluk2 ANJING-srigala-BABI skalipon,mmiliki akidah, AKIDAH-suci-LURUS

    >>>>Rujuk surah Al-Kahfi bgmn anjing mnjd shbt-SETIA mukmin yg SEJATI

    >>>>Fitrah & AKIIDAH makhluk2 itu tak pernah SONSANG-sesat-&-MURTAD



    AKIDAH

    AKIDAH-LURUS anjing-BABI-srigala..tidak sskali onar-bengkok-mmFITNAH

    AKIDAH-fitrah-LURUS mrk hanya bertasbih kpd ALLAH..



    TETAPI


    Sebaliknya..
    Sapekah yg TERANG2 mlanggar-ONAR-bengkok-PUTAR-khianat-FITNAH ddlm ummah?


    SUMBER

    SUMBER AKIDAH

    Sumber kpd AKIDAH dasar @ perlembagaan ISLAM dan PAS itu..
    --1) Quran
    --2) Hadis
    --3) Itjmak
    --4) Qias


    1) Quran

    Ddlm surah sbnyk 114 surah itu & ayat yg mana lebih drp 6000 ayat itu dan Quran sbg sumber "AKIDAH" terpenting lg maha7Penting itu yg ada mnnyuruh serta mmbolehkan kita-manusia mmbuat FITNAH? FITNAH?? FITNAH??? kpd ssama manusia???!


    2) Hadis

    Hadis yg mana...samada hadis SOHEH....hadis DHOIF @ hadis PALSU skali pon yg ada mnyuruh & mmbolehkan brbuat FITNAH? FITNAH?? FITNAH???? sesama umat manusia hatta kpd musuh skali pon????!!


    3) Itjmak

    Itjmak ulamak serta "IJTIHAD" ulamak tolol yg mana yg boleh brbuat FITNAH? FITNAH?? FITNAH??? dikalangan sesama manusia TAK kiralah samaada dia tu musuh ddlm SELIMUT ker @pon musuh cakar-siku-LUTOT??????!


    4) Qias

    Qias dtg dr mana...Qias shbt & ulamak mana.....Ijtihad Qias drp shbt & ulamak bahalol-TOLOL mana yg boleh brbuat FITNAH? FITNAH?? FITNAH??? trhadap musuh skalipon musuh itu Yahudi musyrik Kafir harbi @ munafiq haraki skalipon dikalangan umat manusia????????!


    INGAT!

    INGAT wajib INGAT!!

    4 drp sumber dasar/perlembagaan diatas QURAN HADIS ITJMAK & QIAS itu adalah sumber tunjang kpd AKIDAH...jd apb terkeluar dan berlawanan dgn sumber yg 4 diatas itu tentulah AKIDAH sseorg itu akan mhjd..

    ....akidah-SONGSANG
    ....akidah-SESAT
    ....akidah-MURTAD

    AKIDAH2 yg-SONGSANG...akidah-SESAT...dan akidah-ygMURTAD pasti skali akan mmbawa sberat2 sebangsat2 & sbejat7MUSIBAT tipu-samar-KLIRU kpd ummat!!!



    Didlm Quran..

    ALLAH tlh berfirman..

    "..sesunguh7nya kbejatan FITNAH itu lebih lebih dahsyat-AKBAR drp mbunuh"

    LAYAK?

    LAYAKkah??..
    ...pmbawa AKIDAH-songsang-sesat-MURTAD-khianat-FITNAH brcakap tentang hudud ALLAH???




    Nota:

    apa itu AKIDAH?

    AKIDAH = apb sseorg berNIAT?

    AKIDAH = apb sseorg berCAKAP??

    AKIDAH = apb sseorg berBUAT???


    Apa itu MURTAD?

    MURTAD = berbelit2-berPUTAR2

    MURTAD = tonggang terBALIK samar-GELAP-lenyap ujung-PANGKAL

    MURTAD = tipu-FITNAH-SAMAR-keliru...mnjd SESAT-buntu..no way OUT!

    MURTAD = berTABRAKkan-kacau-BILAU-berKECAMUK..terbongkang!

    BalasPadam
  4. Salaam, semua sohabat. Hanyasanya, dunia politik sekaligus masyarakat menjadi kasar dan rakus, bahasa tidak lagi berlapik, santun menyantun lenyap bak pergi TGNA tidak lama dulu. Mana mungkin tidak ada lagi yg mau panjangkan tamaddun keikhlasan dan kesopanan...kan kita semua hanyasanya musafir, berhenti sejenak sebelum meneruskan kembaraan.

    BalasPadam
  5. AKU DAH M ULA RISAU SEKARANG NI TENTANG DIRI AKU SEBAB......BILA DENGAR PERKATAAN ......USTAZ ATAU ULAMAK .....AKU DENGAR PUN AKU JADI BENCI......SEBAB TAK SEPATUTNYA MANUSIA INI BERPERANGAI MCM SIAL

    BalasPadam
  6. aku terpaksa tinggalkan pas kerana ulamak2 didalamnya sudah ramai yang gila.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau mereka bukan geng ameno dah lama mereka dirujuk kepada Bahagian Psikiatrk Hospital Kuala Lumpur!!!

      Padam
  7. Biasalah kalau ekonomi dah teruk dan negara hampir bankrap dikerjakan oleh si Pembunuh wanita Monggolia maka habis satu negara kucar-kacir terutama puak-puak serban yang kerjanya cari makan dengan menjual air liur macam Presideng gila babi PUS tu. Kita kena ingat bahawa di negara ini kalau diwujudkan parti Rasul atau nabi sekalipun ianya tetap di bawah peraturan Demokrasi Berparlimen dan di bawah kuasa dan perjanjian Kemerdekaan Suruhanjaya Sir William Reid (berbangsa Yahudi Eropah). Oleh itu jangan terpedaya, PUS adalah parti bukannya Agama yang meletakkan asas Utama Rukun Islam dan Rukun Iman sebagai asas beragama. Jangan heran kalau Presideng PUS berperangai macam golongan Kafir walaupun hafal Quran, kerana ianya adalah politik dan bukan Agama Islam. Memisahkan politik dan agama adalah sekular, hanya bidalan dari pemimpin politik sahaja dan bukannya dari Sabda Rasulullah SAW. Agama memang kena dipisahkan dari politik kerana politik memang sampai bila-bila pun tidak akan mengikut agama kerana Rasulullah sendiri pun bukannya pemimpin politik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul apa

      Malunya umno kelantan dan pas kelantantak mampu buat masjid

      Dap jugak yg jadi harapan rakyat kelantan

      Padam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....