DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 24 Mei 2015

Artikel 2 Dalam 1 : Penyokong Najib Belasah Muhyiddin Yassin Lagi... Kah Kah Kah !.


Apa MALANG lah Nasib lu ni Tan Sri Muhyiddin Yassin, kerana setiap kali lu Membuka Mulut maka jawapnya akan DIBELASAH lah oleh Penyokong-Penyokong Presiden Umno Datuk Seri Haji Najib merangkap Perdana Menteri (PM) Paling Jujur Dalam Dunia. Gua kesian dengan lu Muhyiddin... hu hu hu... kah kah kah !.

Jika sebelum ini lu Dibelasah dengan tanpa Belas Kesian oleh Ahli Majlis Kerja Tertinggi Umno Datuk Fuad Zarkashi, dengan mengatakan lu sebagai Menteri Pelajaran yang PEMALAS turun Padang. Hanya kerana Sebuah Sekolah di Negeri Sabah dikata kan Cukup Daif... mungkin sebelum ini tidak terjadi... kah kah kah !.

Kali ini Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Sabah iaitu Datuk Seri Salleh Keruak pula MENYANGGAH kenyatan lu berkaitan "DEFISIT AMANAH atau Defisit Kepercayaan". Sambil memberi Nasihat kepada lu supaya Belajar jika mahu menjadi seorang Ahli Politik. Adoi hai Muhyiddin dia suruh lu Belajar beb... kah kah kah !.

Walaupun pun mungkin ucapan lu tersebut bagi Memberi Nasihat kepada Ahli Umno supaya mengembalikan Keyakinan Rakyat, yang sekarang ini lu rasakan Sudah Hilang Kepercayaan terhadap Umno/Bn. Serta tanpa Niat untuk Menjatuhkan Najib dan seterusnya lu menjadi Presiden Umno. Betul kan Muhyiddin ... kah kah kah !.

Yang menariknya lagi didalam Belasahan Salleh Keruak tu kepada lu ialah lu dikatakan sebagai MELAWAN ARUS, apa Maksud dan Ertinya lu dikatakan sebagai Melawan Arus ya Muhyiddin. Apa lu ada Mengadakan KOMPLOT ke Muhyiddin bagi  Menjatuhkan Kemaluan Najib yang Bermuka Tak Malu tu... kah kah kah !.

Tapi kan Muhyiddin jika Betul lah lu ada membuat Komplot bagi Menjatuhkan Kemaluan Najib yang Bermuka Tak Malu tu, maka jawapnya lu SILAP BANYAK Muhyiddin. Walaupun dikatakan yang Najib tu sebagai Takut kepada BINI beliau, namun itu tidak bermakna yang Najib tu BODOH Berpolitik beb... kah kah kah !.

Lu Tak Percaya ke apa yang gua katakan bahawa Najib bukanlah Bodoh Berpolitik walaupun beliau seorang yang Takut kepada Bini beliau, nak gua bagikan Contoh sebab dan alasan yang gua katakan Najib bukan lah seorang yang Bodoh Berpolitik. Nak gua bagikan contoh ke Muhyiddin... kah kah kah !.

Ok lah Muhyiddin gua bagikan lu satu contoh sebab apa gua katakan yang Najib tu bukan lah seorang yang Bodoh Berpolitik, lu rasa-rasa nya sudah menjadi Ahli Politik agak lama jugak kan Muhyiddin. Walaupun Salleh Keruak tu suruh lu Belajar lagi, pernah tak lu dengar KEPELIKAN dalam Berpolitik Muhyiddin...kah kah kah !.

Gua anggap aje lah yang lu tu mungkin tak pernah mendengar akan Kepelikan dalam Berpolitik ni, bila masuk dalam hal-hal Politik sesebuah Negara kebiasaan nya akan ada Pihak Kerajaan dan ada Pihak Pembangkang. Tak kira sama ada di Negara tersebut berjalan nya Demokrasi atau pun KUKU BESI... kah kah kah !.

Yang mana Pihak Kerajaan akan SEDAYA UPAYA membuat Pihak Pembangkang kalau boleh TERUS LENYAP dalam Negara tersebut supaya Pihak Kerajaan dapat melakukan Apa Saja Sesuka Hati, dan adalah satu Pembohongan jika Pihak Kerajaan mengatakan bahawa Mahukan Pembangkang Yang Sihat... kah kah kah !.

Begitu juga lah di Pihak Pembangkang akan cuba MENUMBANGKAN Kerajaan Sedaya Upaya yang boleh, umpama nya andai kata hari ini Pilihan Raya dan Di ISTYIHARKAN yang Pihak Kerajaan sedia ada Menang maka hasrat Pembangkang jika boleh Keesokan hari nya akan ada lagi Pilihan Raya semula... kah kah kah !.

Ini semua tidak menjadi Kepelikan didalam Berpolitik atas sebab Pihak Kerajaan mahukan Pembangakang Kalah dan  jika boleh Lenyap terus dari sesebuah Negara tersebut, manakala Pihak Pembangkang pula mahukan Kerajaan Kalah bagi Pihak Pembangkang Mendirikan Kerajaan yang Baru... kah kah kah !.

Kerana itu gua katakan yang Najib bukan nya Bodoh dalam Berpolitik, sehingga beliau boleh membuat Kepelikan bila mana bukan saja Ahli Umno terus Menyokong beliau tetapi Pemimpin Pembangkang serta WALAUN-WALAUN dia orang pun turut Menyokong Najib untuk terus Menjadi PM... kah kah kah !.

Atas Alasan jika Najib terus menjadi PM maka mudah lah Pembangkang Memenangi Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14), satu alasan BODOH yang keluar dari Mulut Walaun-Walaun demi Mengiyakan kata-kata Pemimpin dia orang. Yang konon nya atas nama KEWALA'KAN kepada Pemimpin... kah kah kah !.

Andai kata Najib dapat terus menjadi PM sampai habis Penggal Parlimen maka dengan itu Najib ada mempunyai masa selama 3 Tahun lagi untuk beliau Menghancurkan Ekonomi Negara, bayangkan berapa BILLION lagi yang akan LESAP dan HILANG dalam jangka masa 3 Tahun... kah kah kah !.

Apakah Pemimpin Pembangkang yang Berstatus Ulama' Pewaris Nabi tersebut serta Walaun-Walaun nya mahu sampai Ekonomi Negara Hancur dulu setelah itu baru Menang, dimanakah KECERDIKAN Bacaan Politik Pemimpin tersebut bersama Walaun-Walaun nya... kah kah kah !.

Mungkin atas sebab terlalu Cerdik Berpolitik maka Negeri yang diperintah boleh KALAH... kepada Muhyiddin Yassin gua harap lu sudah Faham kenapa gua katakan bahawa Najib bukan lah seorang yang Bodoh Berpolitik ok. Jangan kerana Najib Takut Bini maka lu ingat dia Bodoh Berpolitk... kah kah kah !.

Jadi jika adalah SEKUMIK RASA di Hati lu untuk Menjatuhkan Kemaluan Najib ada baik nya lah lu berfikir Beribu kali. Kerana jika Tersalah Bertindak jawapnya KEMPUNAN lah lu untuk menjadi Presiden Umno buat selama-lamanya dan mungkin juga akan ada lagi Cerita LIWAT 3... kah kah kah !.

Buat Walaun-Walaun pulak gua harap Pemimpin Berstatus Ulama' yang lu orang SANJUNG bagai Nak Rak tu adalah betul-betul seorang Ulama' Pewaris Nabi, kerana Nabi Muhammad SAW pun ada BERSABDA berkaitan ULAMA SU" iaitu Ulama' Jahat. Dimana pada Pandangan gua ianya banyak didalam Umno... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... jangan marah walaun-walaun kerana itu adalah kenyataan yang susah untuk lu orang walaun-walaun nak terima... kah kah kah !.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....