DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 12 Mei 2014

Mohon Pencerahan Apa Maksud Ucapan Dari Presiden Umno Datuk Seri Haji Najib


Gua mohon kepada lu orang tolong bagi PENCERAHAN apakah Maksud yang TERSIRAT didalam Ucapan Presiden Umno merangkap Ulul Amri Umno Datuk Seri Haji Najib pada Sambutan Majlis Harijadi Umno Ke-68, selepas Majlis TAHLIL untuk Umno di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) malam tadi. 

Kalau ada yang tak sama itu gua yang Tokok Tambah namun INTI PATI bagi menarik Golongan INTELEK serta CENDEKIAWAN menyertai Umno adalah ISU nya, bukan nya apa beb kadang-kadang lain yang gua TAFSIRKAN sebenarnya lain yang Pemimpin Umno serta Ahli Umno Maksudkan.

Jadi atas sebab itu gua Mohon lu orang bagi tahu gua apa sebenarnya yang dimaksudkan oleh Datuk Seri Haji Najib dalam Ucapan beliau, apakah Maksud dari Ucapan beliau tersebut selepas DITOLAK dan DICAMPOR ianya adalah LEBIH KURANG saja dengan Kata-Kata dari Tun Mahathir.

Bagi Mengelakan gua Tersalah Tafsir serta Tersalah Anggapan maka gua mohonn lah JASA BAIK lu orang untuk memberi tahu gua apa sebenarnya yang dimaksudkan oleh Ulul Amri Umno Dalam Ucapan beliau tersebut, bak kata Orang DOLU-DOLU "Kalau Tak Tahu Bertanya, jangan Bodoh Berlagak Pandai".

Kalau betul-betul Tak lah Bodoh Sangat seperti Ahmad Maslan 3.85 pointer tak apa beb, ini gua Usahkan 3.85 pointer untuk FOUR FLAT pun jauh sekali... kah kah kah... jangan Marah Ahmad Maslan serta Penyokong-Penyokong Ahmad Maslan kerana menyebut nama lu dalam tulisan ini... kah kah kah !. sumber


hemmmmm..... apa-apa pun selamat harijadi umno dan terima kasih diatas jasa-jasa selama ini terhadap orang melayu, agama islam dan negara malaysia. jika tak ada umno mungking gua yang dilahirkan sebagai melayu masih lagi duduk atas pokok... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. Golongan cerdik pandai, kalau nak jadi bodoh atau sedia untuk diperbodohkan, silalah masuk UMNO. Itulah maksud yg hendak disampaikan.

    BalasPadam
  2. Sampaikan ke kiamat takkan ada orang pintar bersama dengan orang bodoh. Semestinya orang pintar akn bersama dengan orang pintar dan ini adalah common sense takkan lu tak tahu beb mr. Najib. Sekali lagi i bagi tips jadi orang pintar, jangan bersama dengan orang bodoh. Nanti keadaan sekeliling akan menyebabkan lu jadi bodoh. (Contoh terbaik, lu lihat shj mr.3.85 pointer yg admin mention)

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....