DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 9 Mei 2014

Berita Terkini Yang Tidak Akan Keluar Dalam Media Arus Perdana


Apa erkkkk... maksud surat khabar dari keluaran The Sun hari ini, tolong lah gua Bangsa Umno terutamanya TOK-TOK MUFTI Terjemahkan maksud yang TERSIRAT dalam Laporan The Sun tersebut. Gua ni dalam Bahasa Mak Bapak Umno Inggeris Penjajah agak BENAK sikit beb, al maklum aje le... sekolah gua dulu berada di Tempat JIN BERTENDANG... ala tempat yang Ramai dihuni oleh Orang Melayu tu... kah kah kah !.

Tetapi itu semua adalah cerita dulu beb... sekarang dan akan datang Mungkin tidak lagi dipanggil tempat Jin Bertendang lebih-lebih lagi bila saja GST dilaksanakan kerana GST dikatakan akan Merapat Jurang Pendapatan antara Penduduk Bandar dan Luar Bandar, mungkin juga akan dipanggil tempat Syaitan Yang Dikenali Berpeleseran, biasa nya Syaitan akan Suka jika sesuatu tempat ada Kelebihan Duniawi... kah kah kah !.

Tolong ya Tok-Tok Mufti dan Bangsa Umno yang lain nya... mohon Terjemahkan Maksud akhbar The Sun tersebut... biar ada PENCERAHAN bagi yang BENAK Bahasa Mak Bapak Umno Inggerias Penjajah tu macam gua ni. Bukan apa kadang-kadang ianya ada maksud yang TERSIRAT di sebalik ayat tesebut dan hanya yang PAKAR-PAKAR saja yang mengetahui seperti dikatakan Harga Minyak Naik sebenarnya Tak Naik pun... kah kah kah !.

Apa pulak lah yang gua Melalut macam Orang Mabuk San Maguel kepunyaan Anak Tun Mahathir Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis tu, gua tak boleh lah beb asal teringatkan Bangsa Umno mesti punya gua Melalut macam Orang Mabuk San Maguel... satu lagi yang selalu terjadi ialah apabila gua terpandang dengan Roti Canai dan Telor, mesti gua akan teringatkan SIPOLAN yang disebelah Sinunn tu... kah kah kah !.


hemmmmm..... siapa tahu yang dilaporkan oleh the sun tersebut adalah sebenarnya mahu mencontohi apa wasssatiyah yang ada di las vegas tu... kan sekarang tengah popular satu undi untuk umno bersamaan satu undi untuk amerika... kah kah kah... A B U.

7 ulasan:

  1. teman bahsa engles ni tau le sikit2 sebab belajor sekolah tinggi atas pokok.maksudnye satu masjid yg serope kat los angles nak dbina kat genting. kalu tak caye cuba rojok pada mufti Pekak Harumharamjadah tak pun ce tanye Imam Madey Al Kutty

    BalasPadam
  2. Dah lama teringinvnk tengok syaiton2 berlegar kt Las Vegas....wah tk lama lagi ramailah syaitan2 yg dikenali berkelior kt LAS VEGAS MALAYSIA....HIDUP umeno.....

    BalasPadam
  3. Tempat nak popular kan setan las Vegas tu kat Pahang kan bhaiii.. Tanya le moofty moofty Pahang. Hair tu pasal gst bukan main buruk mulut. Ni pasal setannnnn knapa senyaaapppp jer.... Nak ikut perangai syaitaaaaaaan jugak ker?

    BalasPadam
  4. Mufti makan gaji bukannya minat sangat nak tegakkan syariat islam, tapi lebih cenderung kpd tuannya bukan tuhannya. Ibarat anjing dihulurkan makanan oleh tuannya, kesetiaan dan bakti hanyalah untuk tuannya itu.

    BalasPadam
  5. tempat kala dewata sapa berani sound ! tok peti nanti kena masuk peti hahaha, ABU 1

    BalasPadam
  6. Lokasi utk apa yg genting nak buat tu adalah di las vegas, US-muh-uckin-A, bukan di genting, Pahang.

    Tp mungkin 1 hari nnt, apa yg genting plan utk buat di las vegas tu, genting akan buat jugak di Pahang.

    TAHInah kpd kepala BaruaNegara, najis a\l hj razak (tukang rasmi kelang carlsberg)

    BalasPadam
  7. Btul tu meh tukang komen semua kita runtuh kan genting milik kekal cina ni..meh kita tegak kan islam yang ada..untung2 pusat judi,kilang arak dan tokong serta kuil akan takda kat malaysia ni..kalau bleh lupus kan skali cina ngan india..amcam saudara blogger ada bran..baru bleh jadi negara islam..send komen berapi kat sini pun tak guna..amcam mat indra sipejuang

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....