DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 19 April 2014

Video : Mahathir Kutty Antara Penyebab Kenapa Mendiang Karpal Singh Tolak Hudud






Jikalau sudah Bekas Ulul Amri Umno yang pernah DIGELAR oleh Ahli Umno sebagai KHALIFAH ALAF BARU satu ketika dulu pun TIDAK YAKIN dengan Hukum Hudud dan Qisas yang akan DIBENTANGKAN oleh Kerajaan Negeri Kelantan di Dewan Rakyat KONON nya atas Dasar KEADILAN apa kan lagi Mendiang Karpal Singh beb.

TERANG lagi BERSULUH bila Bekas Ulul Amri Umno yang bernama Mahathir KUTTY A/L Iskandar KUTTY Mempersoalkan KEADILAN dalam Perlaksanaan Hudud dan Qisas tersebut. Dengan kata-kata BODOH serta BAHALUL yang keluar dari MULUT LONGKANG Mahathir Kutty yangjuga Konsisten berkenaan Hudud sejak AZALI.

Kata beliau "Dalam nak POTONG TANGAN pun kita KENA FIKIR, Negara kita ini mempunyai Penduduk Beragama Islam dan Bukan Islam kalau kita Potong Tangan Orang Islam tapi kalau Orang Bukan Islam MENCURI dia cuma dapat 12 Bulan JAIL, lama-lama Orang Islam TAK ADA TANGAN, jadi ADIL ke atau pun TIDAK, kalau TAK ADIL itu TAK BOLEH DILAKSANAKAN".

Satu Kenyataan yang Tiada Beza dengan Kenyataan Mendiang Karpal Singh, jikalau Kenyataan tersebut diucapakan oleh Mendiang Karpal Singh ianya adalah sesuatu yang WAJAR kerana Mendiang bukan nya Beragama Islam walaupun bagi gua ianya adalah KEBODOHAN POLITIK, tetapi apalah DO'A yang boleh diucapkan bila seorang Bekas Ulul Amri Umno ini.

Yang pernah Digelar sebagai Pemimpin Islam Alaf Baru sehingga ke kepada Kalifah Alaf Baru mengeluarkan Kenyataan tersebut. Mungkin dimasa DAHULU iaitu dizaman tiada INTERNET kenyatan seperti ini akan DINAFIKAN oleh Penchacai Angkat Najis Umno dengan mengatakan yang ianya sebagai FITNAH dari Pembangkang.

Dikatakan juga Kenyataan beliau seperti ini bukan lah Kenyataan yang hanya sekarang diucapkan berkaitan Hukum Hudud, tetapi Kenyataan ini sudah Diucapkan oleh Mahathir sejak dari Dulu lagi. Sampaikan dikatakan juga ada ucapan beliau kepada Orang Bukan Islam satu ketika dulu berbunyi "Kalau lu orang Sokong PAS nanti lu orang punya Lancau habis Kena Potong, Lu Orang Cina mau".

Jikalau Mendiang Karpal Singh Konsisten dengan Pendirian beliau berkaitan Hudud yang dikatakan sebagai MENENTANG, apa pula kurang dengan Kenyataan dari Mahathir ni beb. Tidak bolehkah dikatakan yang ucapakan beliau juga sebagai Menentang Hudud, tak ada beza nya BAHKAN beliau lagi DASYAT dari Mendiang Karpal Singh yang bukan nya Beragama Islam.


hemmmmm..... gua nak tunggu apa riaksi daripada ulama muda dan ulama songkok tinggi mazhab umno dengan kenyataan mahathir ni beb. lu orang tengok spin yang macam mana akan dibuat, sama ada 90 darjah, 180 darjah atau pun 270 darjah... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. Berat .... berat.. Sungguh berani mempermainkan soal yg melibatkan akidah. Hukum hudud merupakan syariat yg telah ditentukan oleh Allah SWT untuk diimani oleh orang islam. Kita mengaku islam itu telah sempurna berdasarkan firman Allah jua, tetapi masih ada lagi individu menyatakan pelaksanaan hudud tidak adil. Tahukah dia implikasinya membuat kenyataan begitu?

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....