DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Sabtu, 26 April 2014

(Video) Kenyataan Terkini Dari Ulama' Tersohor Bangsa Umno Berkenaan Hudud





Konon Pendirian saya Tak Berubah Dari Dulu Hingga Sekarang... hakkkk tuihhhh... Apa yang Tak Berubah Madey oiii... Cakap lah kalau nak Makan SUP TANGAN datang lah ke Negeri Kelantan... Apasal lu Tak Cakap, Apa TELOR lu yang sudah KECUT tu akan Bertambah Kecut lagi bila cakap Kalau Nak Makan Sup Tangan Datanglah Ke Negeri Kelantan.

Macam-macam lah lu Mahathir selagi boleh lu PUTAR lu PUTAR, memang lu ni Dasar LIDAH BERCABANG seperti ULAR ditambah dengan MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI lu tahu tak. Cuma tak Jelas pada Pandangan gua sama ada Kulit Babi yang lu Tampal kat Muka lu tu jenis dari  BABI HUTAN atau BABI TERNAKAN.

Mungkin dengan Penyokong Umno serta Penchacai Angkat Najis Umno lu boleh TEMBERANG KENCANG lah Madey oiiii... sebab lu sendiri pun yang cakap "Sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno" atau dalam kata lain Yang BEBAL MELANTUN MACAM GETAH SKRUB tu aje yang Masuk Umno"... Tak gitu ke Madey.

Sebelum gua Bla ni gua nak TUMPANG TANYA sikit... Apa Khabar Kassim Ahmad Anti Hadis yang lu tu antara Penyokong Kuat nya, Sudah Sihat ke atau masih lagi Sakit. Lagi satu gua nak bertanya macam mana Perniagaan MINUMAN KESIHATAN San Maguel Anak lu tu, ada bertambah Maju ke Madey, kalau Maju Alhamdulillah... gua pun tumbang GUMBIRA gak... kah kah kah !.


hemmmmm..... gua teringatkan cerita firaun semasa nak mampos ditelan laut merah, sampaikan nak mampos pun masih lagi firaun tu cuba nak menipu beb... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. Alhamdulillah, termakbul doa Ustaz Fadhil Noor, panjang lagi umur orang tua ni. Sempatkah dia bertaubat dan minta ampun drd orang yg difitnah dan dizaliminya? Keegoan mempertikaikan hukum islam berdasarkan logik akalnya, tidak menunjukkan dia mahu bertaubat.

    BalasPadam
  2. Umno dah ngaku yg BODOH jer jd ahli2 dorang..
    Umno juga ngaku sbg setan2 yg dkenali..
    Sbb tu kerja dorang mmfitnah lucah khianat auta bunuh RASUAH,, pastu gi haji/umrah dan trkini SELAWAT buat2 GAH masing2 pakai kopiah n jubah..SANDIWARA2!

    yg pelik, apasal PAS bnyk bg bola tanggung seolah2 ikut telunjuk umno termasuklah isu hudud nih dan seolah2 lebih caya kat umno drp caya kat DAP n PKR..

    yg aku nampak skrg, klu umno tu dah memang BODOH, lebih poyo lg fakeh ug dah jd lebih BODOH 2x tahap gaban!

    BalasPadam
  3. jangan usik orang ini!!! dia masih IDOLA ramai bangsa melayu tak kira apa dia kata atau buat

    BalasPadam
  4. Seperti syaitan dan iblis, sebelum maut menjemput mereka akan cuba menyesatkan seberapa ramai anak Adam supaya sama2 dengan mereka di neraka jahanam kelak.Apa yang dikatakannya itu sebenarnya adalah luahan kekecewaan dan ketakuatan melampau apabila memikirkan yang jangka hayat cuma tinggal sejengkal.Kekadang ada manusia yang sudah tahu nasib yang bakal menipa mereka di akhirat nanti maka mereka mengambil pendirian "If l am going to lose there; why not make the most of my time here".

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....