DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 25 April 2014

Blog Ini Memohon Maaf Diatas Kesilapan Menulis Artikel Bertajuk Berita Yang Cukup Memalukan Dari Mahkamah Syariah


Terima kasih diatas TEGURAN Pembaca Artikel bertajuk Berita Memalukan Dari Mahkamah Syariah di Portal TranungKite Online (TKO), yang telah Mengulas dengan memberitahu bahawa KES FASAKH tesebut hanya baru Dua Tahun sahaja Difailkan di Mahkamah Syariah. Setelah gua PERIKSA kembali Berita yang Disiarkan oleh Malaysiakini ianya adalah BETUL dan Ulasan dari Blog ini adalah SALAH.

Dengan ini Blog Mat Indera Sipejuang MEMOHON MAAF dari Hujung Rambut Sampai Hujung Kaki kepada Pihak-Pihak yang telah gua Katakan dan Anggap sebagai Tidak Menjalankan Tugas Dengan sepatutnya. Terutama kepada Hakim-Hakim serta Kakitangan di Mahkamah Syariah yang dikatakan di dalam Laporan Malaysiakini.

Diharap pihak-pihak yang Terbabit dapat Memaafkan KESALAHAN gua dalam Mengulas Berita tersebut, Kesedaran ini Timbul bila Pembaca yang Mengulas Artikel tersebut mengingatkan gua dengan kata-kata "MAT DOSA KERING JANGAN DICARI". Sekali lagi gua Memohon Maaf dan Keampunan kepada Pihak yang terbabit serta Pembaca-Pembaca Artikel tersebut.

Memang gua AkuiI yang gua Salah dalam Mengulas berita tersebut, tak sanggup gua untuk mendapat Dosa Kering beb, Dosa gua yang DULU-DULU pun masih Bertompok-tompok. Terima kasih sekali lagi kepada Pengulas yang telah Menegur Kesalahan gua. Cuma Memohon Maaf tersebut hanya lah kepada Hakim-Hakim serta Kakitangan di Mahkamah Syariak dan tidak kepada Umno yang gua KAITKAN sekali dalam Artikel tersebut. Sekian terima kasih dari Mat Indera Sipejung

1 ulasan:

  1. 2 tahun tu tempoh yg agak lama jgk tu
    org yg rumahtangga dah berantakan nk tunggu lama2 pun rs dah tak mampu nak bertahan

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....