DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 27 April 2014

Ahli Parlimen Lenggong Pula Pecahkan Tembelang Umno


Satu satu TEMBELANG Umno DIPECAHKAN oleh Ahli Umno Berstatus Pemimpin, jikalau sudah bernama Pemimpin kebiasaan nya Standard Pemikiran akan lebih CERDIK dari Pemikiran Ahli Biasa Umno mahu pun Pemikiran Penchacai Angkat Najis Umno. Belum lagi gua dengar dalam Dunia ini Pemikiran yang Tak Cerdik MENGETUAI sesuatu Persatuan mahu pun Pertubuhan yang didalam nya ada Pemikiran lagi Cerdik dari yang Mengetuai.

Kebiasaan nya begitu lah iaitu Orang Cerdik menjadi Pemimipin kepada yang Kurang Cerdik, tapi ENTAH lah mungkin berlainan kepada Pertubuhan yang Berlambangkan KERIS TELANJANG ni. Dalam PENGAMATAN gua setakat ini ianya seperti SETARA sahaja antara Pemikiran Pemimpin dan Pemikiran Ahli Biasa mahu pun Pemikiran Penchacai Angkat Najis, jikalau ada pun Perbezaan hanya seperti Pemikiran Ahmad Maslan dengan Hasan Malek.

Kalau lu orang masih ingat lagi setiap kali Pilihan Raya sama ada UMUM atau pun KECIL antara ISU yang dimainkan ialah Satu Undi untuk PR sama juga dengan Satu Undi untuk Negara Amerika yang menjadi SEKUTU kepada Negara Israel. In lah Isu yang akan dimainkan tak kira apa Status dia orang sama ada yang Masih Memimpin mahu pun yang sudah tidak Memimpin tapi Merasa macam lagi sebagai Pemimpin seperti Mahathir Kutty A/L Muhamad Iskandar Kutty.

Tetapi dengan Kenyataan yang dikeluarkan oleh Ahli Parlimen Lenggung iaitu Datuk Shamsul Anuar Nasarah ianya telah secara langsung Membuktikan yang Tuduhan selama ini bahawa Anwar Ibrahim adalah Mengikut Telunjuk AS adalah Pembohongan serta Penipuan tahap Tertinggi. Kerana jelas seperti apa yang dikatakan  oleh beliau yang "Anwar kena sedar kalau dirinya penting bagi Presiden Amerika Syarikat, sudah tentu Barack Obama akan menemuinya semasa lawatannya ke Malaysia".

Kalau sudah dikatakan yang Anwar Ibrahim Tidak Penting bagi Presiden Amerika sudah lah tentu lah bukan nya Anwar yang boleh diharapkan oleh Amerika sebagai INDIVIDU untuk Mengikut Telunjuk mereka. Jadi Siapa GERANGAN yang PENTING kepada OBAMA bagi Mengikut TELUNJUK Amerika SAHABAT SEJATI kepada Negara Israel tu beb ?... tak kan lah pulak Perdana Menteri Datuk Wassatiyah yang dikatakan Penting oleh Ahli Parlimen Lenggong tu !... kah kah kah !.

Sebab itu bila ada sahaja sesuatu yang keluar dari Mulut Longkang Isi Perut Umno ianya Pasti berbau TAHI LEMBU NFC beb, kerana itu saja Tahap Pemikiran yang Mampu DIFIKIRKAN dalam mengeluarkan Pandangan serta Pendapat. Kerana itu juga segala Tembelang Umno kebiasanya DIPECAHKAN oleh Pemimpin Umno itu sendiri dan kalau ada pun yang Tumpang Semangkuk untuk Memecahkan Tembelang Umno ialah Penchacai Angkat Najis Umno... kah kah kah !.


hemmmmm..... umno dari dulu sampailah sudah nak mampos kerja lain tak ada melainkan fitnah... fitnah... fitnah... orang pun bukan nya baik tapi tak ada lah dari muda sampai ketua nak mampos pun asik nak buat fitnah beb... kah kah kah... A B U.

1 ulasan:

  1. makna nya, mat lenggong ni secara tak sengaja mengaku satu undi utk umno adalah satu undi untk amerika.. betulah pecah tembelang.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....