DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 25 Mac 2014

PRK Kajang : Ahmad Maslan Mari Sini Kejap, Gua Nak Sekolahkan Lu... Kah Kah Kah !.


Alamak macam ini punya orang pun masih UJUD ke dalam tahun 2014 ni, sudah lah KALAH, lepas tu Undi yang diperolehi MEROSOT tapi masih lagi BERLAGAK NAK MAMPOS seolah-olah Umno/Bn yang MENANG. Cuba lah lu orang bayangkan jikakalau Calon Umno dari MCA tu betul-betul Menang, gua rasa lah Jam 8 Malam SPR Umumkan Keputusan dan Jam 8.05 Malam pulak Ulul Amri Umno buat Sidang Media siap jawap Soalan dari Wartawan... kah kah kah !.

Apa saja yang lu nak Cakap dan nak Keluarkan dari MULUT LONGKANG lu tu, SUKA HATI lu lah Ahmad Maslan oiiii... yang PENTING Calon PKR dari Pakatan Rakyat (PR) telah MENANG, dan yang MANIS nya ialah Kemenangan Calon PKR tesebut telah DISOKONG oleh Kesemua KAUM yang menjadi Pengundi dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) N.25 Kajang pada 23 Mac 2014 yang lepas... kah kah kah !.

Bertambah lagi SAKIT KEPALA Umno And The Gang bila MAJORITI Pengundi Melayu telah MENYOKONG Calon PKR di Peti-Peti UNDI yang dimenangi oleh Calon BN pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lepas. Soal MEROSOT MAJORITI bukan lah sepatutnya dilihat dari segi ANGKA tetapi sebetulnya dari PERATUSAN UNDI yang diperolehi oleh Calon, ada Faham ka Ahmad Maslan. Macam mana lah lu boleh dapat 3.85 pointer... kah kah kah !.

Kalau dengan KEKURANGAN UNDI yang diperolehi Calon Umno dari MCA sebanyak 1,385 ianya masih dikatakan Keputusan Ke-2 TERBAIK, apakah dengan kekurangan Undi tersebut ianya masih boleh dikatakan PENINGKATAN 25 peratus SOKONGAN berbanding pada PRU13. Apa lu ingat Rakyat Bodoh ke seperti Kebanyakkan Penyokong Umno yang Menu Pilihan nya Otak Lembu NFC dan Otak Udang dari Kolam Udang Noh Omar... kah kah kah !.

Bak kata Mantan Ulul Amri Umno iaitu Tun Mahathir KUTTY Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis, kalau Menang dengan SATU UNDI sekali pun itu sudah dikira Menang lah Ahmad Maslan, kalau Umno/Bn boleh BERGANGGA dengan mendapat Keputusan Ke-2 TERBAIK. Kenapa pula disebelah PR yang telah memenangi PRK tidak boleh BERBANGGA Ahmad Maslan, Agak-Agak lah kalau ya pun lu nak MENIPU beb... kah kah kah !.

Ini lah dia Pemimpin dalam Parti yang konon nya Pejuang Agama Islam, semua benda hendak DITIPU dari Sekecil-kecil BENIH PADI sampai lah ke Sebesar-besar LEMBU NFC, walaupun sudah TERANG yang Undi Calon Umno dari MCA Berkurangan tapi masih mahu mengatakan yang ianya adalah satu Peningkatan. Kalau sudah PemimpinUmno pun Tak Faham antara Naik dan Turun apa lagi lah Penyokong Umno beb... kah kah kah !.

Sebab itu lu orang akan dengar dari Mulut Longkang Penchacai Angkat Najis yang mengatakan Betul kata-kata Pemimpin Umno yang berbunyi "MINYAK Tak Naik Harga Tapi Subsidi Dikurangkan, GULA Dinaikan Harga Bagi MENGAWAL PENYAKIT Kencing Manis dan Kenaikan Tarif LEKTRIK Tidak Membebankan Pengguna Malahan Menguntungkan Pengguna", kat mana dia orang Sekolah pun Entah lah ... kah kah kah !.

Akhir kata Ahmad Maslan ini gua nak BERPESAN pada lu lagi, baik lu Cermin semula Muka lu dengan membawa sekali LAMBANG UMNO yang ada Gambar KERIS TELANJANG tu, sambil lu Cermin lu tanya kat Cermin tu betul ke Undi yang diperolehi Calon Umno dari MCA telah MENINGKAT. Jikalau Cermin tu tak jawap, gua SARANKAN lu HANTUK Kepala lu tu kat Cermin supaya SULAH lu tu betul-betul boleh jadikan lu Cerdik ok... kah kah kah !.


hemmmmm..... program selawat perdana malam cinta allah dan rasul sudah diketahui oleh pengundi melayu kajang yang ianya hanya lah lakonan wayang pacak pemimpin yang umno kaki penipu... kah kah kah... A B U.

3 ulasan:

  1. tang bab ke-2 terbaik tu aku terpaksa sokong matmaslan bangang ni,memangla kedua terbaik sebab hanya 2 orang ja yg bertanding.macam "haramjadah" kata najib.yg lu mat indera siperjuang pi dok layan orang bangang ni apa hal?dah sah2 dia bangang lu jangan ikut bangang la..............

    BalasPadam
  2. bukan layan sangat pon..nak bagi kesedaran..yg 4.0 belum cukup pandai..apatah lagi 3.85...

    BalasPadam
  3. pointer 3.85/4thn...kah3x

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....