DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Isnin, 17 Februari 2014

Ulama Dengan Paderi Adalah Sama... gua Tabik Spring Sama Lu Lah Kassim Ahmad !


Pemikiran seperti KASSIM AHMAD ANTI HADIS ni lah yang kita mahu cari beb... TELUS, TEGAS, TANPA WAS-WAS, EDUCATED dan bla bla bla bla. Lebih CANTIK lagi Perasmian Seminar tersebut telah dilakukan oleh MANTAN Parti SYAITAN YANG DIKENALI iaitu Tun Mahathir Muhammad atau nama sebelum nya Mahathir A/L Muhammad Iskandar Kutty.

Ini tidak Pemikiran yang lu orang kebanyakkan GUNA PAKAI ialah Pemikiran ULAMA TEROMPAH yang sudah LAPOK, cuba gak lu orang disebelah Pakatan Rakyat (PR) terutama nya yang KARAT HIJAU dalam Parti Pas tu gunakan Pemikiran Kassim Ahmad Anti Hadis ni baru lah boleh Maju beb. Lu orang sendiri tengok lah siapa yang Merasmikan dan dimana Seminar tersebut diadakan beb.

Yang Merasmikan serta Tempat Seminar tersebut diadakan sahaja sudah Menunjukkan betapa Seminar tersebut mendapat PENGIKTIRAFAN dari Parti Syaitan Yang Dikenali, bukan sepert lu orang beb yang buat Seminar macam cerita Allahyarham P. Ramli iaitu MASYUARAT BAWAH POKOK. Lepas tu lu orang punya SIBUK macam lah lu orang punya Ulama Terompah tu sahaja lah yang PANDAI beb.

Tak ada kata-kata yang boleh diucapkan selain dari gua TABIK SPRING sama lu lah Kassim Ahmad Anti Hadis... toing toing toing toing... kah kah kah !!!, ini lah yang dikatakan seperti AUR DENGAN TEBING Saling Memerlukan. Begitu juga lah seperti Parti Syaitan Yang Dikenali dengan Kasim Ahmad Anti Hadis satu GABUNGAN Pemikiran yang CUKUP MANTAP dan CANGGIH.

Lu orang kat sebelah PR ada ke Pemikiran seperti Pemikiran Kassim Ahmad Anti Hadis dan MADEY tu beb, yang lu orang ada hanya lah Pemikiran OUT OF DATE iaitu LAPOK, SONGSANG serta SESAT LAGI MENYESATKAN. Apa kata lu orang sebelah PR terutama nya yang KARAT HIJAU tu IKUT seperti apa yang dikatakan oleh Kassim Ahmad Anti Hadis, Apa Macam Ada Berani beb.

Gua HARAP-HARAP tak akan ada lah DEMONSTRASI SEMBELIH AYAM oleh Pejuang-Pejuang Islam JADI-JADIAN terhadap Kassim Ahmad And The Gang kerana MENYAMAKAN ULAMA dengan PADERI KRISTIAN. Yang paling penting lagi jangan ada juga TAWARAN yang bermula dari RM500 hingga RM1200 untuk MENAMPAR SAYANG kepada Kassim Ahmad Anti tu ya beb... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... hidup lagi kassim ahmad anti hadi ni ya beb... gua ingatkan dah mampos sebab lama tak dengar berita dia beb... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. Bodoh.punya.kenyataan.kah.kah.kah.

    BalasPadam
  2. Munafik dan murtad tu..

    BalasPadam
  3. Eloklah ulama2 di Malaysia semak pegangan akidah bagi mengelak tuduhan Kassim Ahmad.
    1.Akidah sifat 20 Asy syariah dan Maturidiah yg bersumber falsafah
    2.Akidah Thahawiyah:Prinsip-prinsip Akidah Salaf
    3.Akidah Anti Hadis(Hanya terima Quran)-Apakah penolakan Hadis Sahih,jika demikian ternyata menyeleweng kerana Quran dan Hadis Sahih adalah wahyu!
    -Bagi mengelak tuduhan orang yang 'melencung dari jalan lurus' tolaklah no.1 dan no.3 dan kembalilah ke no.2 yang meletakkan Nabi SAW sebagai Nabi tanpa pendewaan sebagaimana kaum Nasrani pemperlakukan Nabi Isa!

    BalasPadam
  4. Tua kutuk! Pegi tobat la.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....