DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 11 Februari 2014

Perpatah Yang Berbunyi Bodoh Macam Umno Memang Tepat Beb... Kah Kah Kah !


Siapa lah agak nya yang menukar perkataan Perpatah Lama yang berbunyi BODOH MACAM LEMBU kepada perkataan BODOH MACAM UMNO tu ya, memang gua Tabik Spring betul lah beb... Toing Toing Toing Toing... kepada siapa yang punya IDEA menukar perkataan Perpatah tersebut. TEPAT, TELUS, TANPA WAS WAS dan DITANGGUNG HALAL... kah kah kah !.

Ini bukan nya FITNAH atau pun BIAS beb, jauh sekali untuk tidak berlaku ADIL kepada Spicies Umno And The Gang, namum kalau sudah KATA BAGAI DIKOTA mana mungkin CEMPEDAK TAK JADI NANGKA beb. Lu orang sendiri tengok lah gambar tu tersebut betapa BEBAL MACAM GETAH yang MELANTUN-LANTUN, kalau betul-betul Getah tak apa sebab ada Harga beb... kah kah kah !.

Begitu jugak kalau LEMBU NFC pun ADA HARGA, kerana itu juga lah Lembu NFC duduk dalam Kondominium, tapi kalau dah Spicies Umno And The Gang jawap nya SENDIRI MAKAN PENGAT SENDIRI MAHU INGAT LAH. Ditambah lagi dengan MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT KINZIR 14 INCI, itu pasal bila BERCAKAP dan MENULIS seperti Ahmad Maslan dan Ku Nan... kah kah kah !.


Nama PENCHACAI ANGKAT NAJIS diatas ialah Anti DAP Club, nama bukan main lagi beb, tapi sayang KEPALA OTAK dengan KEPALA LUTUT sama naik aje. Kalau ya pun Bebal Macam Getah agak-agak lah beb, jangan tunjukkan sangat kat orang nanti MALUUUUUU beb. Simpan-Simpan Sikit KEBODOHAN tu kecuali lah lu memang dah beli HAK CIPTA TERPELIHARA tersebut... kah kah kah !.

Oiiii !!!!... Anti DAP Club mari sini gua nak beritahu lu sikit, kalau Spicies Umno And The Gang yang lain  nak dengar sekali pun gua NO HAL beb, lu tahu tak pasal apa Neelofa tu jadi macam yang lu tengok dalam gambar tu. Antara sebab nya ialah yang MENGUNDI Pas bukan KESELURUHAN Rakyat Negeri Kelantan terutama nya Spicices Umno And The Gang termasuk lah si Neelofa tu... kah kah kah !.

Mungkin juga si Neelofa tersebut BERPAKAIAN TAPI BERTELANJANG adalah PENGARUH dari Spicies Umno And The Gang yang ada di Negeri Kelantan Darul Naim tu beb. Jadi lain kali kata Orang Dolu-Dolu Cakap Siang Pandang-Pandang Dan Cakap Malam Dengar-Dengar, jangan bercakap menggunakan KEPALA LUTUT seperti Kebanyakkan yang ada didalam Umno And The Gang ok bro... bye bye... kah kah kah !.


hemmmmm..... lu orang tahu tak beb kebanyakkan penchacai angkat najis yang ada di umno and the gang dikatakan tua-tua yang sudah bercucu... kalau ada yang muda pun boleh dibilang dengan keris telanjang umno... kah kah kah... A B U

5 ulasan:

  1. Mahathir pon dak cakap, orang cerdik tak nak masuk Umno sebab Umno tu sendiri yang tak bgi.

    Umno suka orang bodoh jadi ahli mereka contohnya macam anti dap club.

    BalasPadam
  2. Assalamualaikum,

    Maaf, i nak tumpang beritahu & perlu beritahu manfaat penting bagi kita semua umat islam di negara ini.

    Tolong klik & baca di sini->http://anjungrakyat.blogspot.com/2014/01/cinta-lanang-gabrul-final-conclusion.html

    Klik dan baca cara bagaimana orang islam keluar dari sistem penghambaan dunia moden ini.

    BalasPadam
  3. Assalamulaikum tuan..

    Blog Addin gagal diselamatkan kerana masalah error di html.

    Oleh itu, saya telah membuat blog baru di alamat http://addindeen.blogspot.com

    Mohon letak link blog baru saya di blog tuan, blog tuan saya telah linkkan.

    Terima kasih atas kerjasama.


    Addin

    BalasPadam
  4. Setuju.....dan dalam masa yang sama sila gunakan kalimah seperti....Apa! Kau ingat rakyat Hassan Malik Ka!...bagi menggantikan perkataan MENGGONG.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....