DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 26 Februari 2014

Gagal Selesaikan Saman Terhadap Presiden Pas, Ini Satu Lagi Kerja Bodoh Kepimpinan PR


Jangan salahkan orang lain bila SENDIRI MAKAN PENGAT TAPI SENDIRI TAK MAHU INGAT beb, baik dipihak Parti Islam Semalaysia (PAS) mahu pun di pihak Parti Keadilan Rakyat (PKR) semua nya tak mahu belajar dari KESILAPAN yang lepas atau pun boleh dikatakan sebagai BODOH SOMBONG. Gua tak salah kan Ahli PKR yang MENYAMAN Presiden PAS Tuan Guru Haji Hadi Awang kerana itu HAK beliau sebagai INDIVIDU yang MERASA diri beliau DIFITNAH dan TERINAYA.

PAS sendiri yang gua rasa cukup Bodoh kerana langsung tidak memperdulikan perihal SAMAN terhadap Presiden mereka sendiri, kerana GAGAL memfailkan PEMBELAAN terhadap Saman tersebut. Sesuatu yang cukup MEMALUKAN kerana diperintahkan membayar sebanyak RM2 juta bukan nya kerana KALAH tetapi kerana INGKAR. Ini apa cerita ni beb sedangkan kita ketahui yang PAS mempunyai Barisan Peguam-Peguam yang dikatakan HEBAT dan BERIBAWA.

Manakala dipihak PKR pula jelas yang Pemimpin PKR boleh dikatakan tidak dapat MENGAWAL Ahli-Ahli mereka, patut lah Ahli-Ahli PKR daripada Pemimpin Peringkat TINGGI sampailah ke Peringkat AKAR UMBI seperti AIR PAIP menjadi KATAK dengan meninggalkan PKR. Mungkin dipihak PKR akan mengatakan yang mereka telah MENASIHATI Ahli nya supaya tidak Menyaman Presiden PAS, tapi bagi gua itu hanya cakap MULUT yang tidak boleh DIBUKTIKAN.

Bila sudah terjadi perkara sebegini barulah SIBUK seperti orang MABUK PIL KUDA, baik dipihak PAS mahu pun di pihak PKR semua nya mengatakan yang KES ini akan DISELESAIKAN secara BAIK dan PENUH HIKMAH. Lawak-Lawak beb, Baik dan Penuh Hikmah apa nya kalau sampai sudah Mahkamah Mengeluarkan Perintah. Lu orang ni faham tak Bahasa Melayu berkenaan Baik dan Penuh Hikmah atau lu orang pun sama dengan Spicies Umno yang TERKENAL dengan TAK FAHAM BAHASA MELAYU.

Kalau disebelah Umno Tak Faham Bahasa Melayu memang patut beb, lahir nya Umno pun hasil PERSETUBUHAN HARAM INGGERIS PENJAJAH yang tak dapat dipastikan siapa Ibunya. Sebab itu nama Umno pun SINGKATAN dari perkataan United Munafikun National Organisations, jadi TAK HERANNN kalau dia orang Tak Faham Bahasa Melayu. Tapi lu orang yang satu nya bernama Parti Islam Semalaysia dan yang satu nya Parti Keadilan Rakyat ni apa cerita ni beb... kah kah kah !.

Selalu gua katakan apabila saja NYAWA Umno dalam KENAZAKAN akan adalah PERTOLONGAN CEMAS dari pihak Pakatan Rakyat (PR) sama ada Secara SEDAR atau pun KECUAIAN. Ini kenyataan yang walaupun PERIT untuk lu orang Kepimpinan PR terima, rasanya TAK SALAH kalau ada Penyokong PR yang MARAH dan MENGENCINGKAN KUBUR lu orang bila lu orang MATI nanti. Kerana tiada BEZA nya antara lu orang dengan Pemimpin Umno yang akhir nya Umno/Bn juga yang Menang... kah kah kah !.


hemmmmm..... lu orang boleh tidak bersetuju dengan gua kerana itu hak lu orang dan gua meraikan perbezaan pendapat, tapi harus di ingat yang gua tak mahu jadi penyokong seperti disebelah sinunnnn yang dikatakan oleh tun mahatir penyokong kuat kassim ahmad anti hadis... kah kah kah... A B U.

4 ulasan:

  1. anda tidak boleh menyalahkan kepimpinan pkr sbb ini kes peribadi. tuduhan ditujukan kpd peribadi calon tsb bukan kpd pkr. walaupun polis telah mengatakan bhw tiada kes tp presiden pas tetap enggan minta maaf. adakah krn status sbg presiden pas mengharamkan beliau dr meminta maaf kpd org yg lain?

    BalasPadam
  2. Gua bukan org pas ataupon pkr, gua hanya pro-RAKYAT jer..

    Tapi gua tengok lu termasuk macai2 pas yg lain bukan main KUTUK habis kpd si Kassim Ahmad dan Madey..

    Okey, gua nak tanya soklan nih, dan cuba jwb dgn MUDAH sekali yerr..

    Soalannya..
    Apabila Hadi Awang buat auta SANDIWARA tindih kerusi fitnah-KHIANAT komunis dan pil kuda ddlm utusex dan TV3, sapekah org yg paling2 happy happy & HAPPY sekali kat Malaysia nih?
    -A)Madey
    -B)Daim
    -C)otai2 umno
    -D)Lanun2 porno
    -E)Sume sekali kat atas tu

    Klu lu dah dpt jwp soklan yg sgt2 MUDAH tuu..lu patut kutuk kaw2 sape dulu beb??
    -A)setan2 yg dikenali
    -B)setan yg bersembunyi

    selamat mencuba..dan selamat beramal sila renong2kan, key bye2..


    BalasPadam
  3. pas bodoh bebal ha ha ha

    BalasPadam
  4. Sepatutnya dipenjarakan sahaja Hadi kerana memfitnah dalam Islam besar dosanya.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....