DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 29 Januari 2014

PRK N25 Kajang : Azmin Ali buat hal lagi beb !


Biasa nya kalau Yb Azmin Ali ni buat hal yang paling suka ialah ISI PERUT UMNO beb, ialah konon-konon nya dia orang akan mendapat untung dari segala KERENAH yang di CETUSKAN oleh Azmin. Kerana biasanya Kerenah tersebut akan mendapat KRITIKAN dari kebanyakan Penyokong Pakatan Rakyat (PR) kecuali Penyokong beliau beb... kah kah kah !.

Tetapi Kerenah yang dibuat oleh Azmin kali ini bukan setakat untuk Suka tapi untuk Senyum pun rasanya payah beb, mana tidak nya ada ke Azmin Ali suruh Umno meletakan Calon dari Parti yang dikatakan KERAMAT tersebut. Itu satu bab lah, lepas itu Calon nya pulak DISARANKAN supaya Datuk seri Haji Najib Wassatiyah (DSHNW)... kah kah kah !.

Adoiiiii hai Azmin lu bikin gua ketawa sampai terkentut-kentut beb, sampai gua terlupa sekejap yang lu tu antara Pemimpin PR yang gua MENYAMPAH selain yang Duduk Atas Kerusi Roda tu bila buat Kerenah. Cuma tahap Menyampah gua tu kurang sikit lah dari yang Duduk Atas Kerusi Roda tu beb, lu agak-agak lah kalau ya pun nak buat CABARAN tu beb... kah kah kah !.

Ada ke lu suruh Umno bertanding dan kemudian letak DSHNW sebagai Calon... kah kah kah... lu tahu tak usahkan nak jadi Calon dengar lu punya Cabaran aje TELOR beliau sudah TERSENUT beb. Kalau Barisan Nasional (BN) nak bertanding rasanya TAK MUNGKIN UMNO beb, kalau dari MCA ada kemungkinan itu pun atas dasar TEST MARKET... kah kah kah !.

Dengan keadaan dimana hampir kebanyakan Rakyat yang Cerdik dan Mahu Berfikir memperkatakan tentang KENAIKAN KOS SARA HIDUP, mana mungkin Umno berani untuk Bertanding apa lagi untuk meletakan DSHNW sebagai Calon beb. Ianya seperti mengharapkan ROTI TELOR sama harga dengan ROTI KOSONG, boleh dapat ke Roti Telor sama harga dengan Roti Kosong beb... kah kah kah !. sumber MI  


hemmmmm..... ikutkan marah memang gua marah dengan kemelut yang terjadi dalam pkr selangor, tapi atas dasar menyampah dan benci gua lagi lebih kepada umno/bn jadi gua benamkan dulu kemarahan gua tu ok... kah kah kah... A B U.

3 ulasan:

  1. Azmin Ali ni perangai macam Hassan Ali yg tak sudah-sudah mimpi nak jadi MB Selangor.Kalau DSAI dah berada dalam barisan kepimpinan PR Selangor, Azmin sudah hilang suara untuk menyalak.Manusia macam Azmin, bekas ahli UMNO tak senang nak buang "belang UMNOnya", tak sudah-sudah buat angkara menyusahkan PR.

    BalasPadam
  2. Tuan,

    Sabarlah dengan kerenah Azmin ni. Dia masih terkedu dan akal masih jam akibat tindakan tektikal yang dibuat oleh DSAI untuk bertanding di DUN Kajang.

    Hari tu Azmin melalut pasal tindakan tektikal. Kalau tak kerana tindakan dia untuk memporak peranda kerajaan PR di Selangor dengan kuncu-kuncunya taklah timbul tindakan DSAI ni.

    Jika DSAI sendiri yang bertindak,maknanya ancaman dari plan Azmin ini besar dan mempunyai sokongan yang agak kuat juga.

    Gara-gara hendak merasa jawatan MB. Kita tengok apa tindakan Azmin seterusnya.

    BalasPadam
  3. suruh Khalid tu turunkan peruntukan cepat utk pembangunan bukan nya simpan duit dlm Bank. Dia mamang bagus pandai buat duit, kuat kerja dan tidak rasuah tpi bab nak agihkan kpd rakyat dia buat mcm duit dia sendiri. tgok kt keramat tu jln berlopak mcm zaman Jepun. Tidak ada pasarana cuma yg ada masa BN perintah je

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....