DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 30 Januari 2014

PM Lancar Kempen Turun Harga Barang, Kalau Tak Menipu Bukan Umno Nama Nya Beb !


Apa Barang lancarkan KEMPEN TURUN HARGA BARANG di tempat yang kita tahu sentiasa memberi PROMOSI iaitu PASARAYA BESAR, kalau betul nak TURUNKAN HARGA BARANG buat dulu di KEDAI RAKYAT 1 MALAYSIA (KR1M) baru betul beb. Bukan ke KR1M dikatakan sebelum ini MURAH kemudian di bagi lagi POTONGAN HARGA.

Ini tidak Pasar Raya Besar yang sentiasa mengadakan Potongan Harga, kemudian disitu lah Perdana Menteri Melancarkan Penurunan Harga Barang. Pergi lah buat Penurunan Harga di Stesen Minyak ke, di Plaza Tol, di di Pejabat Tenaga Nasional Berhad (TNB) ke atau setidak-tidak nya dikedai-kedai Cawangan MAMAK PRESMAK dan KIMMAK itu baru betul beb.

Suruh Mamak-Mamak Presmak dan Kimmak tu turunkan harga ROTI KOSONG dibawah RM 0.80 dan ROTI TELOR dibawah RM1.30 atau lebih kurang 20 ke 30 peratus dari harga biasa. Ini tidak buat Kepem Turun Harga Barang ditempat yang selalu mengadakan Promosi Potongan Harga, APA BARANG lah lu Najid oiii. Betul lah apa yang dikatakan PUJANGGA beb iaitu KALAU TAK MENIPU BUKAN UMNO NAMA NYA... kah kah kah !. sumber SH


hemmmmm..... gua nak dengar apa kata ketua aktivis persatuan pengguan islam malaysia  (ppim) yang pernah suruh boikot kedai cina iaitu 99 speedmart... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....