DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Selasa, 28 Januari 2014

Kesimpulan Daripada Kemelut PKR Selangor, Lu Orang Memang PUKI MAK Beb !


Apa lagi perkataan yang boleh diberi kepada lu orang selain dari perkataan tersebut beb, tak kira sama ada lu orang disebelah kem Tan Sri Khalid Ibrahim mahu pun di kem Yb Azmin Ali pada gua dalam hal ini semua nya PUKI MAK. Dalam keadaan Rakyat yang menghadapi KENAIKAN KOS SARA HIDUP tapi lu orang pulak sibuk berebut HARTA RAKYAT Negeri Selangor, lu orang tak ada RASA MALU ke atau lu orang pun sama macam kebanyakan Pemimpin Umno/Bn yang punya MUKA TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI.

Ini ke yang lu orang laung-laungkan dari Rakyat Untuk Rakyat, Perjuangan Rakyat, Demi Rakyat... ini satu lagi gua bagi kat lu orang beb HAKKKKK TUIHHHHH... itu pasal lah gua katakan selalu setiap kali Nyawa Umno/Bn sedang TENAT pasti akan ada Pertolongan Cemas yang diberi oleh Pemimpin Pakatan Rakyat (PR). Apa lu orang ni MENIPU RAKYAT dengan BERMAIN MATA atau pun TARIK TALI dengan Pemimpin Umno/Bn, atau KONSESUS sebenar nya sudah dijalankan di BELAKANG TABIR cuma bukan untuk Rakyat tapi untuk lu orang.

Kenapa lu orang tak boleh DIMAKI HAMUN, apa lu orang ingat lu orang tu TERLALU BAGUS dari Pemimpin Umno/Bn. Ya mungkin lu orang sekarang ni boleh dikatakan Bagus dari Pemimpin Umno/Bn yang sudah terbukti pernah menjadi Penyamun Harta Rakyat Negeri Selangor dan kebanyakan nya adalah Penyamun, tapi lu orang kena ingat beb lu orang hanya baru sepenggal lebih sikit saja menjadi Kerajaan. Tak mustahil lu orang juga boleh mewarisi KERJA-KERJA HARAMJADAH seperti Pemimpin Umno/Bn terdahulu kalau Penyokong lu orang seperti Penyokong UMNO TOTOK.

Kalau Pemimpin Umno/Bn kena Maki Hamun kenapa lu orang tak boleh beb, mungkin akan ada yang kata ianya TAK BERADAB dan akan ada pulak yang cakap ARTIKEL seperti ini jangan dikeluar dalam siaran-siaran seperti di TKO. Itu hak lu orang untuk bercakap beb dan menulis Artikel seperti ini adalah hak gua, kalau ada Penyokong lu orang boleh bercakap yang gua tak Beradab is ok... tapi semesti nya Penyokong lu orang tersebut nasihatkan Pemimpin-Pemimpin PUKI MAK seperti lu orang supaya jangan MENYUSAHKAN RAKYAT dan PENYOKONG ok.


hemmmmm..... adun kajang sudah letak jawatan, lepas ini lu orang tengok adun mana pulak yang akan lompat ke barisan... apa punya puki mak lah lu orang ni beb, satu pihak tamak satu pihak lagi haloba... hakkkkkk tuihhhhhh... kah kah kah... A B U.

9 ulasan:

  1. pkr kepala hotak sama dgn umno jugak.. memalukan PR jer.

    BalasPadam
  2. Sebab itu PAS berhati-hati dgn ahli pkr. Otak mcm umno.

    BalasPadam
  3. Sebab tu sejak 1998... aku skeptikal dgn PKR... sebab tu aku jadi orang bulan... di bawah penyeliaan tok2 guru... sebab2 mcm ni lah yg aku menyampah... sebab tu lah Allah tak bagi PR menang PRU13 hari tu... kalau tidak aku rasa puak2 ni berperang berebut jawatan menteri... mangkok betul!!

    BalasPadam
  4. teman nok numpang meludoh juge boleh ke ijok....boleh iyekkkk!!!!
    emmmgghhhhh.....khooooooiiikkkhhhhh...tuihhhhhhhh....ambit kohok yg pekat tu....pkr...Palehotok KoRang....

    BalasPadam
  5. Sembang kencang bab BN membazir konon. Dah tu yang dia suka2 nak PRK apa tak bazir ke duit rakyat??? Bukan duit Selangor tapi duit persekutuan hanya kerana nak selamatkan parti. Tubuh parti berjuang untuk rakyat atau untuk tembolok sendiri. Gua harap DSAI kalah di Kajang sebagai protes rakyat kerana cakap tak serupa bikin. Show the people power!

    BalasPadam
  6. semua trend umno jom DAP ramai2 baru padan muka parti melayu ni

    BalasPadam
  7. PAS wajar tuntut kerusi MB Selangor sekiranya Tan Seri Khalid tak lagi jadi MB Selangor.Kerusi yg dimenangi PAS lebih dari yg dimenangi PKR.Selagi PKR diberi prluang jadi MB Selangor (walau tak menang banyak kerusi) kemelut dlm PKR tidak akan berkesudahan.Wakil PAS jadi MB Selangor selesai masaalah, tak perlu orang PKR berebut kerusi MB Selangor.PAS kena tegas, jangan lagi dipermainkan PKR.

    BalasPadam
  8. AKAN BERI ULASAN SEHINGGA MENDAPAT MAKLUMAT LENGKAP DPD KES INI.

    MEMBERI EMOSI TERLALU AWAL TANDA KURANG AKAL. INI PUN SIKAP UMNO JUGA.

    MENGANGGAP PR SEMPURNA TANDA TIDAK MATANG, KERANA TIADA YG SEMPURNA DI BUMI INI.

    ZAMAN SAHABAT2 RDH PUN BERGOLAK, APAKAH KITA MAHU MEMAKI HAMUN MEREKA SEDANGKAN MEREKA SEHIDUP DGN NABI SAW TAPI MASIH TERJADI PERSELISIHAN?

    TUNGGU DAN LIHAT.

    BalasPadam
  9. Sabo mat indera..mungkin ini strategi pkr...tunggu dan lihat..pru lambat lagi pokemon....

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....