DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 9 Januari 2014

Jangan Tak Percaya beb, Nabi Muhammad SAW Adalah Sumber Inspirasi Kepada Tun Mahathir

Lama juga gua tak menulis beb, ialah ditambah dengan kesibukan campur KEMENYAMPAHAN gua terhadap Ahli-Ahli Politik yang macam SIALLLL terutamanya dari Pakatan Rakyat (PR), kenapa gua katakan dari PR dan tidak Umno/Bn kerana bagi gua Umno/Bn dah dari AZALI nya adalah SIALLL. Manakala dia orang adalah Harapan gua serta kebanyakan Rakyat Malaysia bagi Menamatkan Penantian tamatnya RIWAYAT REGIM Umno/Bn selama ini. Tetapi yang selalu terjadi ialah setiap kali Nyawa Umno hampir nak MAMPOS ada saja PERTOLONGAN CEMAS yang dibagi oleh sesetengah Ahli Politik dari PR.

Tapi walaupun menyampah macam mana pun, gua tetap menyokong SEMAMPU yang TERMAMPU gua selagi dia orang berada atas nama PR, itu JANJI gua kalau lah tak diubahkan hati dan pendirian gua oleh Allah SWT. Cuma bila ada KERJA BODOH yang dibuat oleh Ahli Politik dari PR maka kena lah gua MENGKRITIK beb, kalau tak mahu dikritik lebih baik jangan jadi Pemimpin tapi jadi aje Pengikut atau kalau nak lebih lagi CANGGIH jadi Pengikut kepada Parti yang terkenal MENIPU ORANG MELAYU dari Dulu Kini dan Selama nya... kah kah kah !.

Lupakan dulu cerita Ahli Politik diatas beb, kepada Penchacai-Penchacai PR termasuk lah gua sekali sama ada nak parcaya atau tidak itu terpulang lah kepada lu orang dan diri gua, yang jelas dan terang Mahkluk Allah SWT yang bernama Mahathir Bin Muhammad atau yang bergelar Tun Mahathir @MAHAFIRAUN ni sudah pun mengatakan yang JUNJUNGAN BESAR bagi UMAT ISLAM dan PENGHULU bagi segala NABI-NABI dan RASUL-RASUL iaitu Nabi Muhammad SAW adalah SUMBER INSPIRASI bagi beliau beb, lu orang Percaya ke Tidak cakap beliau tu beb.

Patutlah semasa PERJALANAN untuk menjadi Perdana Menteri selama 22 Tahun beliau telah mengikuti segala TINGKAH LAKU dan PERBUATAN yang telah dilakukan oleh Baginda Nabi Muhammad SAW, seperti Menang Ketua Bahagian Umno sampai menjadi Perdana Menteri dengan TIDAK MEMBERI RASUAH, kemudian diteruskan pula semasa menjadi Perdana Menteri tidak membuat Harta Negara seperti Harta Pusaka Mak Bapak beliau yang dari KERALA India tu beb... kah kah kah !.

Sekarang barulah gua faham kenapa beliau pernah mendapat gelaran dari ISI PERUT Umno yang lain sebagai Kalifah Alaf Baru beb, rupa-rupanya itu rahsia serta PENANDA ARAS yang Diguna Pakai oleh kebanyakan Isi Perut Umno bagi memanggil beliau sebagai Khalifah Alah Baru. Sebab itu juga apabila Tun Mahathir mengeluarkan kenyataan dari MULUT LONGKANG beliau ianya seperti satu HARUMAN KASTURI yang SEMERBAK MEWANGI hingga MENUSUK ke SANUBARI bagi kebanyakan Isi Perut Umno.

Untuk itu juga segala KEGAGALAN dan KEMUNGKARAN yang terjadi sama ada didalam hal Mentadbir Negara dan Keluarga beliau ianya bukan dipandang sebagai KEGAGALAN bagi kebanyakan Isi Perut Umno, bagi golongan yang kebanyakan BODOH MELANTUN-LANTUN tersebut ianya adalah ASAM GARAM KEHIDUPAN umpama bagaimana Baginda Nabi Muhammad SAW mempunyai JANGGUT bukan kerana hendak disimpan tetapi kerana dizaman tersebut tiada nya PISAU CUKUR yang BERJENAMA TERKENAL... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... kata nya nabi muhammad saw adalah inspirasi beliau beb... gua rasa-rasa beliau tu dah mula mencapai satu tahap nyanyuk melampau dengan tak dapat membezakan antara inspirasi dengan yang dibenci... kak kah kah... A B U.

5 ulasan:

  1. boleh caya ka mamak putar alam ni !mesti dia dah kaji semula tafsiran al quran daa, ABU !

    BalasPadam
  2. dia dah berubah le tu.....

    BalasPadam
  3. mahathir ini ingAT DIA SAJA YG BETUL

    BalasPadam
  4. Semua rakyat jelata yg berjiwa lurus dpt 'merasakan' bhw sgl prbuatan KHIANAT wakil2 rakyat yg melompat parti adalah krn mndpt laba rasuah JUTAAN ringgit sbg wang sogokan @ RASUAH!

    Bgmn pula HARGA yg diberi kpd org2 @ PENGKHIANAT2 yg melakukan 'onar' dari dalam(PR) itu sndiri dgn SANDIWARA2 peringkat tertinggi?

    RAHSIA kpd soalan cepu emas ini adalah mencecah RATUSAN juta RINGGIT---sape pun mungkin trkejut sgt2 MUSTAHIL utk mmpercayainya apb terbuka kelak.. ttpi dgn izin-NYA, tiada yg MUSTAHIL akan terbuka juga nanti!!

    Klu jumpa mamak..jumpa keling..
    jumpa ular semak membelit..jumpa "benggali" pakai 'SORBAN' berlilit2???

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....