DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Rabu, 29 Januari 2014

Ibrahim Ali lu kat Mekah buat ibadat ke atau buat Degree Fitnah ?


Ibarhim Ali lu buat apa kat Tanah Suci Mekah tu beb, lu buat IBADAT ke atau sambung buat DEGREE FITNAH dengan Pak Arab. Kalau lu buat Ibadat Allhamdulliah lah tapi kalau sebalik nya lu sendiri mahu ingat lah beb, kerana apa gua bersangka lu sedang buat Degree Fitnah ialah dari SMS yang lu hantar. Itu TAFSIRAN gua lah, kalau salah gua mohon maaf kat lu ibrahim Ali no hal... kah kah kah !.

Macam mana tak gua katakan lu buat Degree Fitnah dari Pak Arab kerana bila dibaca dari setiap SMS yang disiarkan satu pun tak menggambarkan yang lu sekarang berada di Tanah Suci Mekah. Pada KEBIASAAN nya kebanyakan orang yang berada di Tanah Suci Mekah adalah untuk BERIBADAT atau dalam kata lain Memohon Keampunan dari DOSA-DOSA yang dilakukan sama ada sedar atau pun tidak.

Itu kebiasaan nya bila kebanyakan orang berada di Tanah Suci Mekah, tapi ada juga dikatakan yang berada di Tanah Suci Mekah bukan untuk Beribadat tapi untuk Mengambil TOYOL. Harap-harap lu bukan nya termasuk didalam kumpulan bukan kebanyakan itu ya Ibrahim Ali, tapi walau macam mana pun lu ni tetap lain dari kebanyakan orang semasa di Tanah Suci Mekah lu sedar tak beb.

Lain lu pulak bukan nya LAIN SIKIT tapi LAIN BANYAK beb, SMS lu semua nya MENGULANGI FITNAH-FITNAH yang lu sendiri pun tak boleh buktikan tapi hanya DAKWAAN KOSONG. Begini lah Ibrahim Ali apa kata lu jangan sambung buat Degree Fitnah dari Pak Arab tu tapi lu tumpukan buat Ibadat, bukan semua orang boleh sampai ke Tanah Suci Mekah tu Ibrahim Ali oiii.

Lu dikira BERTUAH kerana masih boleh sampai ke Tanah Suci Mekah, gua pun belum tentu boleh sampai kesana kalau tak di izinkan oleh Allah SWT, jadi gunakan sebaik-baik peluang yang lu dapat untuk Beribadat ditambah lagi umur lu sekarang bukan nya muda tapi sudah mencecah Umur Subsidi beb. Kalau nak sambung buat Degree Fitnah rasanya kat Malaysia ni pun lu boleh buat dengan lu jumpa aje Umno... kah kah kah !. sumber MI


hemmmmm..... macam mana beliau tak iri hati dengan anwar ibrahim, beliau usahkan untuk bertanding diluar dari negeri kelantan untuk jadi calon umno/bn di parlimen pasir mas pun tak dapat beb kesian kesian... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....