DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 1 November 2013

PRK Sungai Limau : Berkampung Dengan Penduduk... Satu Lagi Wayang Pacak dari Mukhriz Mahathir !

Toksah lah hang dok nak BERLAKON WAYANG PACAK Tok Mukhriz Tun Madey oiii... tak sudah-sudah hang nak MENIPU Pengundi Dewan Undangan Negeri (DUN) N.20 Sungai Limau... sebelum ini hang sibuk nak jadi Nelayan yang seperti Nelayan dari KERALA India... apa jadi dengan Hasil Tangkapan hang masa jadi Nelayan tu beb... banyak kah hasil yang hang dapat Mukhriz... atau hang TAK KELAUT pun cuma Berlakon untuk dapat SUBSIDI DIESEL aja.. kah kah kah !.

Itu sebab gua cakap yang ISI PERUT UMNO akan sanggup melakukan APA SAJE walaupun apa sekali pun demi untuk MENIPU RAKYAT bagi Meraih Undi dalam Pilihan Raya... kalau lah Orang yang Sudah Meninggal Dunia boleh dijadikan Pengundi dengan Syarat kena TIDUR DENGAN MAYAT selama waktu Berkempen... gua percaya perbuatan tersebut pun akan dilakukan oleh ISI PERUT UMNO tu beb... ditambah lagi dia orang memang Suka BERSAHABAT DENGAN PENGUNDI HANTU...  kah kah kah !. 

Buat Pengundi-Pengundi DUN N.20 Sungai Limau lu orang jangan jadi seperti Penduduk di Kampung Hakka iaitu sebuah Negeri yang Majoriti nya Penyokong Umno TOTOK beb... sebelum Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) dikatakan Ulul Amri Umno Haji Najib telah Menyelesaikan Masalah dia orang atas Pemilikan Tanah di Kampung Hakka... pergghhh masa itu banyak lah Sepanduk-Sepanduk PUJIAN kepada Haji Najib yang Naik bagai CENDAWAN TUMPUH SELEPAS HUJAN... kah kah kah !.

Tapi Penduduk-Penduduk Kampung Hakka tu Lupa bahawa ISI PERUT UMNO kebanyakan nya adalah KAKI PENIPU beb... depan Pendduduk Kampung Hakka Cerita lain... Depan Pemaju Cerita lain... seperti Marahkan Orang Cina selepas PRU13... Siang Marahkan Cina tapi bila Malam jumpa Cina MINTA ANG PAU... itu lah Perangai kebanyakan ISI PERUT UMNO iaitu KAKI PENIPU... tak kira yang Tua atau yang  Muda... baik yang  Wanita nya  mahu pun Puteri... Bapak Borek Anak Rintik... kah kah kah !.

Teringat gua dengan apa yang dikatakan POLITIK DAMAI oleh Sahabat-Sahabat... tak tahu gua macam mana nak BERPOLITIK DAMAI dengan ISI PERUT UMNO ni beb... mungkin gua ni Tak Tahu dan gua Akui yang memang gua Tak Tahu... cuma rasa gua lah kalau nak Berpolitik Damai dengan ISI PERUT UMNO ni hanya setelah Meninggal Dunia aje beb... sebab itu kalau lu orang tengok dia orang punya Sayangkan Allahyarham Ustad Azizan mengalahkan Ahli  lagi Pas beb... seperti masa Hidupnya beliau terus MENANG TANPA BERTANDING di Kerusi DUN N.20 Sungai Limau... kah kah kah !.

Daripada yang ada Jawatan... yang Menyokong... yang Menchacai sampai lah kepada yang Sudah Pencen dan yang nak dikata Pencen pun ya Tak Pencen pun ya... semua nya MEMUJI Allahyarham Ustad Azizan... tak ada satu pun yang kata TAK BAIK tentang Allahyarham... seolah-olah Allahyarhan tu adalah Bekas Menteri Besar dari ISI PERUT UMNO TOTOK... yang LAWAK nya lagi siap ada pulak AMANAT dari Allahyarham yang mengatakan Satu Undi Untuk Pas bermakna Undi untuk Anwarinas... kah kah kah !. mk


hemmmmm..... yang gua nampak tidak berkempen ialah bapak kepada anak bapak tu iaitu tun madey... tak pasti gua apa sebab nya beb... apakah beliau sudah merasa yang umno akan kalah... jadi lebih baik beliau jangan berkempen dari turut terbabit dengan kekalahan... kah kah kah... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....