DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Jumaat, 11 Oktober 2013

Perghhh !!! Dah Sebut Padang Mahsyar Pulak Dah beb !

Macam-macam lah Datuk Ahmad Zahid Hamidi ni beb... semasa ucapan KONTROVERSI beliau pada hari tersebut TAK ADA pulak gua dengar tentang PADANG MAHSYAR ni beb... yang ada gua dengar TIGA SAHABAT KITA BUAT LAH APA YANG PATUT... tak ada pulak cerita pasal TANGGUNGJAWAB dan akan ditanya oleh Allah SWT di Padang Mahsyar... apa lagi lah lu nak SPIN Zahid oiiii... baik aje lah lu diam dan teruskan KEMPEN lu bagi mempertahankan Naib Presiden Umno tu beb.

Lu kalau lagi banyak bercakap lagi banyak yang lu kena SPIN Zahid... orang bukan nya MEMPERTIKAIKAN Akta Pencegahan Jenayah (PCA) untuk menjaga KESELAMATAN AWAM tapi yang DIPERTIKAIKAN ialah bagaimana PCA tersebut DITIMBULKAN konon nya untuk Pencegahan Jenayah... yang mana dikatakan selepas AKTA-AKTA yang dulu seperti ISA... EO dan sebagainya dihapuskan maka Jenayah telah BERLELUASA... walaupun dikatakan INDEK JENAYAH MENURUN.

Sedangkan OPS CANTAS yang dilakukan oleh Pihak Polis tanpa pun PCA beb... tapi apa hasil nya dengan OPS CANTAS... ia nya boleh dikatakan BERJAYA dari RAMPASAN SENJATA API yang dibuat serta Siasatan terhadap Ahli Kumpulan GANGSTER yang dikenal pasti... boleh pun kalau hendak tapi kenapa selama ini ianya tidak dibuat... kenapa asik mengatakan yang Jenayah MENINGKAT setelah ISA dan EO dihapuskan... jangan la nak BODOH Rakyat seperti MEMBODOHKAN Penyokong Umno beb... kah kah kah !

Apa yang DIPERTIKAIKAN lagi ialah Ucapan dari MULUT LONGKANG lu tu yang satu masa konon nya macam hendak MENGHAPUSKAN Kumpulan Gangster tetapi pada masa yang sama ada pulak Kumpulan Gangster SAHABAT KITA... lu jangan SPIN SPIN lagi Maaaa... cerita BUTOI-BUTOI lah Zahid... TATAK bagus lah cerita SPIN SANA SPIN SINI... lepas tu lu campor pulak dengan Padang Mahsyar... kalau BUTOI itu macam gua pun suka jugak beb... cuma takut lu tu TIPU aje... kah kah kah !.

Sebab apa gua kata lu TIPU ialah semasa Baginda Sultan Johor DT Dakwa yang Kementerian Pertahanan membeli Kenderaan RIV dengan harga yang MAHAL... iaitu RM690 Ribu sedang menurut Baginda ia nya hanya RM150 Ribu... tak ada pulak lu cerita pasal Padang Mahsyar dan akan ditanya oleh Allah SWT... yang gua dengan hanya lu akan SIASAT namun sampai sekarang BAYANG KERTAS SIASATAN pun entah kemana... kenapa jadi begitu kerana lu adalah KAKI PENIPU lu tahu tak Zahid... kah kah kah !.

Gua TUNGGU-TUNGGU jugak berita tentang Malaysiakini yang suka SPIN lu punya kenyataan tu DISAMAN beb... tapi sampai hari ini gua tengok BAYANG SAMAN pun tak nampak... itu belum lagi tanya pasal mana satu SURAT KHABAR yang akan lu TUTUP sikit masa lagi... sudah sudah lah tu Zahid... Rakyat kenal siapa lu dan tahu setakat mana lu punya GEMPAR dan GERTAK... jangan lu tambah lagi lu PENIPUAN lu tu ok... kah kah kah !. sumber mk   


hemmmmm..... jangan lupa lu orang tanya kat zahid tu beb... siapa dia pemimpin pembangkang yang terlibat dengan pengganas sulu sahabat umno tu... kah kah kah... A B U.

9 ulasan:

  1. Bro MIS..gua suka lu hentam itu zahid...kasi hentam padu punya..baru dia sedar kot..gua sokong lu 100%..kah kah kah..

    BalasPadam
  2. bila samseng kampung dusun jadi menteri daa ! ABU jangan lupa ! kasi bersih segala lembu-lembu munafik yang pandai berlakon & licik di negara tercinta ini !

    BalasPadam
  3. “Bukanlah seorang mukmin orang yang suka mencerca, melaknat dan bercakap
    kotor” (HR Imam Ahmad dari Abdullah bin Mas’ud).

    tolak UMNO..tolak PAS..tolak PKR tolak berpuluh kali DAP..

    ayuh kita tubuhkan Hizbul Muslimin..semoga umat Islam akan kembali bersatu menentang penindasan yg dilakukan oleh org kafir/yahudi di seluruh dunia..ameen

    BalasPadam
  4. Tapi kalau menumbuk, memukul org dgn niat nak mendatangkan kecederaan atau membunuh pun akan disoal jugak di Padanag Mahsyar kelak... cakap kalau guna kepala lutut menang sedap Bro..

    BalasPadam
  5. Baguslah..... Sirih pulang ke gagang....
    Pendidikan berasaskan Agama, takkan tak ingat Mahsyar dan Rabbul Jalil....
    Mungkin kalau tak masuk politik mat ni mungkin jadi Ostad sekolah.

    Alhamdulillah kalau dah sedar, tapi takut amalan hypocrate (a k a munafik) nak lepas diri dan tagih simpati.....

    Abdullah Ubai tu munafik ( a k a hypocrate)

    BalasPadam
  6. Akua baru menjarakkan diri dari HM yang tolak pilihanraya.... Tolak pertubuhan politik.....
    Nak berjuang macamana...... Dalam era moden ni

    BalasPadam
  7. dalam hidup kadang orang baik kadang tidak baik

    BalasPadam
  8. kebaikan kelihatan seiring waktu, komentar juga ya ke blog saya www.goocap.com

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....