DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 10 Oktober 2013

Bagaimana Dengan Hak Polis Dan Mangsa Jenayah : Zahid Lu Jangan Putar Belit Isu beb !

MACAM-MACAM ADA boleh lu orang dengar jawapan dari Penyokong Parti SYAITAN YANG DIKENALI juga Penyokong Parti SUDAH BERPULUH TAHUN YANG CERDIK PANDAI TAK MASUK UMNO seperti kata Tun Madey... ini bagi MENYOKONG Menteri SAMSENG TAIK KUCING Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi bagi MENJAWAP segala TUDUHAN yang keluar dari MULUT LONGKANG Zahid semasa Ucapan disatu Majlis yang konon nya TERTUTUP.

DIFINASI TERTUTUP itu pun sudah boleh DIPERTIKAIKAN beb... mana ada satu PERHIMPUNAN yang lebih dari 5 Orang keatas dalam Undang-Undang Negara boleh dikatakan TERTUTUP... yang gua tahu kalau yang Tertutup tu hanya DALAM KELAMBU aje beb... kerana dalam Kelambu ianya tidak MENYENTUH HAL ORANG LAIN iaitu hanya berkisar HAL-HAL KELAMBU aje... lu orang FAHAM-FAHAM dah lah beb apa dia difinasi Dalam Kelambu tu ok... kah kah kah !.

Gua pada ASAS nya SETUJU apa yang dikatakan oleh Zahid iaitu "BAGAIMANA DENGAN HAK POLIS DAN MANGSA JENAYAH"... memang HAK POLIS dan HAK MANGSA JENAYAH mesti DIPERTAHANKAN kerana ia nya adalah salah satu CABANG KEADILAN... tapi beb ADIL ke disatu masa mengatakan "Bagaimana Dengan Hak Polis Mangsa Jenayah" dan di masa yang sama juga MENGGALAKAN pulak Kumpulan GANGSTER yang lain... kah kah kah !.

Tak ke GILA nama nya tu beb... disatu masa mengatakan "Bagaimana Dengan Hak Polis Mangsa Jenayah" tapi dimasa sama juga Mengalakan kumpulan Gangster yang lain...gua rasa hanya Penyokong beliau dan ORANG GILA aje yang akan mengatakan beliau BETUL... mungkin juga akan ada Penyokong beliau yang kata Zahid hanya BERSELOROH... kalau begitu baik aje lu orang cakap kat Zahid kalau nak Berseloroh pergi lah masuk RAJA LAWAK MEGA beb... kah kah kah !.

Ok lah gua terima sekejap jawapan BODOH MELANTUN-LANTUN dari Penyokong beliau... tapi betul ke yang beliau tu Berseloroh... kemudian menjawap pulak dengan kata-kata "Bagaimana Dengan Hak Polis Mangsa Jenayah"... atau jawapan beliau hanya bagi MELEPASKAN DIRI setelah TERSEPIT akibat dari Ucapan yang keluar dari MULUT LONGKANG beliau... sudah lah tu SEJARAH beliau pun TAK KURANG HEBAT dengan MEMUKUL ORANG secara GANGSTER beb... kah kah kah !.

Mungkin juga akan ada yang kata ITU DULU sekarang beliau SUDAH BERTAUBAT... kalau betul ELOK lah beb... tapi KATA HATI gua mengatakan itu semua hanya LAKONAN bagi menghadapi Pemilihan Umno... kerana SEJARAH beliau menjadi Menteri Pertahanan pun bukan nya Bagus mana pun beb... kalau tidak tak kan sampai Pengganas Sulu boleh TERLEPAS dari KAWALAN RADAR dan MENCEROBOH Lahad Datu Sabah... tak betul ke apa yang tulis ni beb... kah kah kah !.

Itu belum lagi berkenaan SIASATAN yang beliau katakan akan DISIASAT atas DAKWAAN Baginda Sultan Johor DT yang MENEGUR Kementerian Pertahanan kerana membeli Kenderaan RIV berharga RM150 Ribu dengan harga RM690 Ribu... sampai LA NI pun usahkan HASIL SIASATAN tapi KERTAS SIASATAN pun entah dimana beb... macam mana SIASATAN nak SELESAI beb... sepatutnya ia diserahkan kepada Pihak Berkuasa untuk DiSIASAT dan bukan nya beliau yang MENYIASAT sendiri... kah kah kah !.

Lain kali lu orang Penyokong beliau cuba-cuba lah NASIHATKAN beliau sikit... kalau ya pun NAK MENANG dalam Pemilihan Naib Presiden Umno bila BERUCAP tu pakai lah KEPALA OTAK bukan nya KEPALA LUTUT... sekarang siapa yang SUSAH beb... terpaksa lah SPIN SANA SPIN SINI bagi MENGALIHKAN ISU yang keluar dari MULUT LONGKANG beliau sendiri... ni nama nya TAK ADA BEBAN BATU DIGALAS... lu orang tahu tak Penyokong Umno apa Maksud Perpatah tu... atau lu orang hanya tahu MAKSUD Perpatah BODOH MACAM UMNO... kah kah kah !. sumber mk


hemmmmm..... kalau zahid ni menang naib presiden umno gua sikit pun tak herannnn beb... lu orang tahu lah kan apa sebab beliau menang ditambah lagi bila tun madey juga yang kata melayu mudah lupa... sebab itu walau bagaiman orang melayu ditipu hidup-hidup pun masih lagi umno pilihan dia orang... kah kah kah... A B U.

2 ulasan:

  1. sampai LA NI pun usahkan HASIL SIASATAN tapi KERTAS SIASATAN pun entah dimana beb..so tggu apa lg..kau pegi la buat report polis n dekat SPRM..buat apa duduk diam?kalau duduk diam, kau pon sama la dgn Zahid ni..

    UMNO ka..PAS ka..PKR ka..DAP ka..semua sama..janji ja lebih..korup ada dlm setiap parti tu..kalau nak ungkit yg buruk pasal parti2 ni, byk sgt..tiada siapa yg lebih bagus dari sesiapa..

    ayuh lahh..kita bangun..kembali kepada ajarn Islam yg sebenar..ayuh kita tubuhkan Hizbul Muslimin..

    semoga umat Islam akan kembali bersatu menentang penindasan yg dilakukan oleh org kafir/yahudi di seluruh dunia..ameen

    BalasPadam
  2. macam mana nak berjuang atas nama Hizbul Muslimin, untuk bagi nama lu pun lu tak sanggup beb, atau lu ni BARUA UMNO yang dah rasa TERSEPIT atas KEBODOHAN Pemimpin-Pemimpin Umnolu... kah kah kah

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....