DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 12 September 2013

VIDEO : YANG BERTANYA DAN YANG MENJAWAP SAMA BODOH, SAMA BAHLUL... KAH KAH KAH !






Lu orang dah TENGOK dan DENGAR video kat atas tu beb... jadi bukan gua saja-saja nak GATAL-GATAL MULUT kata yang PENCHACAI bertaraf ULAMA kat dalam video tersebut sebagai BODOH BIN BAHLUL... tetapi MANGKUK AYUNG yang ada dalam video tersebut sendiri yang menunjukkan KEBODOHAN serta KEBAHLULAN beliau... bukan nya DIPAKSA tetapi secara SUKA RELA... kah kah kah !.

Harga ASAL Minyak Petrol yang berada DIPASARAN sebelum KONON nya SUBSIDI DIKURANGKAN adalah SELITER berharga RM1.90 bagi RON 95 dan RM1.80 bagi DIESEL... namun setelah SUBSIDI DIKURANGKAN sebanyak RM0.20 ianya menjadi SELITER RM2.10 bagi PETROL RON95 dan RM2.00 bagi DIESEL... untuk itu apakah tak boleh dikatakan yang HARGA nya NAIK beb... kah kah kah !.

Kalau ya pun nak MENCHACAI kerana dah TAK ADA KERJA LAIN setelah KALAH dalam Pilihan Umum Ke-13 (PRU13) yang lepas AGAK-AGAK lah sikit beb... tak kan benda yang TERANG LAGI BERSULUH NAIK sanggup dikatakan BUKAN KENAIKAN... apa punya BODOH BIN BAHLUL ISI PERUT UMNO yang BERTARAF ULAMA ni beb... tak kan sampai sebegitu sekali MENJUAL ILMU demi MENCHACAI dan MENGAMPU... kah kah kah !.

Sekali lagi gua cakap kalau ditanya dengan BUDAK BAWAH UMUR yang bertanyakan berkenaan NAJIS MUGHALAZAH kepada ULUL AMRI UMNO Datuk Seri Haji Najib sekali pun akan TAHU sama ada NAIK atau TIDAK nya Harga Minyak tersebut... mana mungkin dari harga RM1.90 kepada RM2.10 dikatakan TIDAK NAIK beb... soal BOLEH CONTROL atau tidak itu masalah lain tetapi kalau Harga yang terang Naik boleh dikatakan TIDAK NAIK... gua ingat BUDAK BAWAH UMUR tu pun akan KETAWA PUTUS URAT KENTUT beb... kah kah kah !.

Nasib baik lah lu orang PENGUNDI di DUN SANGLANG kalau tak silap gua MAJORITI nya tidak MEMILIH beliau dalam PRU13 yang lepas beb... kalau lah beliau MENANG jawap nya MENYESAL TAK SUDAH lu orang kerana mendapat WAKIL RAKYAT yang bukan saja BODOH BIN BAHLUL malahan MEMALUKAN GOLONGAN ULAMA dalam Umno... nampak sangat beliau cuba MENGIYAKAN yang kebanyakkan ISI PERUT UMNO adalah BODOH METAMATIK... kah kah kah !.

Yang LAWAK nya lagi ialah TUKANG TANYA dalam video tersebut bila MENGGELARKAN PENGKRITIK kepada KENAIKAN HARGA MINYAK tersebut sebagai LEBAI EKONOMI... kah kah kah... kepada yang BERTANYA didalam video tersebut kalau lu nak TAHU yang LEBAI EKONOMI tersebut adalah MANGKUK AYUN yang lu tanyakan SOALAN tersebut beb... ialah HARGA NAIK dikatakan TIDAK NAIK tak kan ke BODOH BIN BAHLUL namanya beb... kah kah kah !.

Itu pasal lah kata orang bila berada dalam Umno yang CERDIK pun akan jadi BODOH beb... kerana apa kerana terkena SINDROM WA AMPU SANA WA AMPU SINI... dan BERTEPATAN sangat lah dengan PERPATAH BARU yang menggantikan PERPATAH LAMA berbunyi BODOH MACAM LEMBU kepada BODOH MACAM UMNO... sanggup melakukan APA SAJA demi MENGAMPU dan MENCHACAI serta menjadi BODOH BIN BAHLUL.... Haaakkkkk Tuihhhhh... kah kah kah !.


hemmmmm..... dengar cerita masyuarat pemilihan umno yang baru diperingkat cawangan sudah ada yang huru-hara situasinya beb... gua harap-harapkan huru-hara tersebut berterusan dan akan mengulangi situasi seperti pemilihan umno tahun 1986 yang membawa kepada umno mampos bin kojol... kah kah kah !.

8 ulasan:

  1. ulamak wahabi ni bodoh dan banggang,anwar cuma timbalan je,bukan pm,yg berkuasa penuh pm,timbalan cuma pecacai je,tukang naam je,angguk je,bangkang je...mata lebam,6 tahun sg buloh,di fitnah sampai la ni....ada paham ke aduhai ulamak wahabi yg bodoh dan banggang...klu bebal dan ban ggang jgn nak cuba putar2kan fakta sebenar,tak menjadi le sbb org bodoh ni bbbbb,bukan saja bodoh tentang keb enaran tapi nak menipu pun tak cerdik....wakakakaka...bebal ...bebal...bebal....abu aqif penerbit video ni pun wahabi sewe.......

    BalasPadam
  2. Ustaz FB , saya cuba mengulas dengan Sabar...

    Pala hotak ko!!!

    BalasPadam
  3. Ular mak pitih. Janji masuuuuk RM15k sebulan seperti kata Dr. Maza. Hukum hakam boleh spin, spin sampai habis. Apa punya tur lah ular mak macam ni. Kena panggil ular mak bukan ulama sebab pejuang ugama xmempersendakan ayat ayat Quran.

    BalasPadam
  4. HAHAHA MANGKUK AYUN PECACAI PARTI PANDI KUTTY DAA,MEMANG SPESIS MACAM NI LA UMNO-APCO MAU,HEBAT PERTAHANKAN PARTI SEKUTU APCO SAMPAI TITISAN DARAH TERAKHIR? AB JANGAN LUPA !

    BalasPadam
  5. Yg kait wahabi2 nih bodoh gak. Orang syiah dan sufi yg sembah kubur jer yg suka pakai ayat wahabi nih.

    Ulamak fulus kat arab sana dipanggil Neo-salafi Madkhali.

    BalasPadam
  6. ularmak taik...hakk tuiii!

    BalasPadam
  7. anwar jadi tpm anwar tak ada kuasa nak kawal harga minyak tapi pm berkuasa bodoh punya kenyataan

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....