DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Ahad, 18 Ogos 2013

KRISIS MESIR : KERAJAAN MALAYSIA CONTOH PEMERINTAH NEGARA ISLAM TERBAIKKKKK !

Kerana TERBAIK lah belum ada lagi BAYANG-BAYANG yang JELAS dalam MENGATAKAN PENDIRIAN berkaitan KRISIS di Negara UMAT ISLAM MESIR oleh Kerajaan Malaysia yang DIKETUAI oleh MELAYU ISLAM UMNO beb... mungkin kerana berpaksikan WASSATIYAH maka PENDIRIAN tersebut kena dibuat BERHATI-HATI oleh ULUL AMRI UMNO iaitu Datuk Seri Haji Najib (DSHN) walaupun AIR MATA... DARAH... serta NYAWA UMAT ISLAM MESIR seperti TIADA HARGA bagi PEMERINTAH HARAM lagi SIAL di Negara Mesir.

Cuma yang gua PELIK dan HERANNN sebelum KERAJAAN HARAM MESIR lagi SIAL tersebut BERKUASA akan selalu saja Ulul Amri Umno DSHN kalau berucap pasti perkataan ARAB SPRING jadi ZIKIR kepada beliau beb... seolah-olah perkataan ARAB SPRING tersebut menjadi perkataan WAJIB... sampaikan apa saja dibuat oleh RAKYAT yang MELUAT dan MENYAMPAH dengan Umno/Bn akan DISAMAKAN dengan ARAB SPRING... Perhimpunan BERSIH dikatakan ARAB SPRING... Mahasisiwa BERHIMPUN dikatakan ARAB SPRING dan tak ketinggalan Perhimpunan BLACKOUT505 dikaitkan dengan ARAB SPRING.

Namun bila KERAJAAN HARAM lagi SIAL dapat MERAMPAS KUASA dari KERAJAAN yang SAH tak ada pulak gua dengar perkataan ARAB SPRING keluar dari mulut beliau beb... apakah itu tiada kaitan dengan ARAB SPRING... atau ianya boleh dikatakan DEMOKRASI TERPIMPIN ALA WASSATIYAH... apakah MATI HATI beliau sudah BUTA sampaikan TAK MAMPU untuk MENILAI antara KEKEJAMAN dan PRI-KEMANUSIAN... betul-betul MEMALUKAN bagi sebuah NEGARA ISLAM yang dikatakan CONTOH kepada NEGARA ISLAM lain bila MEMPUNYAI Pemimpin yang TAKUT untuk MENZAHIRKAN PENDIRIAN.

Yang PELIK nya juga hampir 99 Peratus ISI PERUT UMNO pun SAMA dengan Ulul Amri Umno kecuali MENANTU BAPAK yang juga Menteri Belia dan Sukan Yb Khairy Jamaluddin (KJ) yang punya TELOR dan PERASAAN dalam mengatakan PENDIRIAN... yang lain beb kena tunggu Ulul Amri Umno atau BEKAS Ulul Amri (Tun Madey) BERSUARA baru lah ADA TELOR untuk MENZAHIRKAN PENDIRIAN... jadi jangan salahkan RAKYAT yang MELUAT dan MENYAMPAH dengan Umno bila mengatakan yang kebanyakan ISI PERUT UMNO adalah PENYOKONG kepada KERAJAAN HARAM lagi SIAL di Negara Mesir masa kini... kah kah kah !.

Susah sangat ke untuk MENGHANTAR NOTA BANTAHAN dan MEMANGGIL PULANG DUTA MALAYSIA seperti yang dilakukan oleh Negara TURKI bagi MENZAHIRKAN BANTAHAN... memanggil pulang DUTA MALAYSIA sebagai BANTAHAN bukan bererti MEMUTUSKAN HUBUNGAN DIPLOMATIK... macam mana lah boleh dikatakan yang Negara Malaysia adalah Negara Islam CONTOH kepada Negara Islam lain... siapa lah yang bagi GELARAN tersebut AGAK-AGAK lu orang beb... atau GELARAN tersebut hanya lah MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI aje... ialah kerja MASUK BAKUL ANGKAT SENDIRI bagi kebanyakan ISI PERUT UMNO macam KEMBAR semasa Inggeris Penjajah MELAHIRKAN Umno dulu beb... kah kah kah !.

Sebab itu dia orang masih sanggup MENGAKU sebagai PEJUANG KEMERDEKAAN dengan RESTUI oleh BAPAK UMNO iaitu Inggeris Penjajah beb... sehingga MELUPAKAN TERUS Pejuang-Pejuang SEBENAR yang BERJUANG menentang Inggeris Penjajah... ada dikatakan dimasa Pejuang KEMERDEKAAN SEBENAR sedang BERJUANG dengan AIR MATA... KERINGGAT... DARAH dan NYAWA... ada antara yang MENGAKU sebagai PEJUANG sedang MENGGOYANG TELOR Inggeris Penjajah... kah kah kah... ini adalah SELINGGAN gua dalam kita MENGHAMPIRI tanggal 31 Ogos Ulang Tahun KEMERDEKAAN MALAYSIA... jangan MARAH Isi Perut Umno... kah kah kah !.


hemmmmm..... gua rasa kena buat dan cipta mafla atau selendang seperti sokongan kepada plastine... mungkin masa itu baru lah isi perut umno akan buat bantahan kepada kerajaan haram lagi sial  mesir tu kot... kah kah kah !.

4 ulasan:

  1. kahkahkah lu jgn lupa plak, rosma el muberak slalu makan angin kat area luxor, dubai, mn bole komplein kat kengkawan sendiri

    BalasPadam
  2. sesama muslimin dizalimi & terkorban tapi malaysia macam tidak nampak & peka ? ABU jangan lupa !

    BalasPadam
  3. mana buleh kutuk nanti el sisi CC balik kt jibby

    BalasPadam
  4. Umno.bn.pun.rampas.kuasa.di.perak.bukti.sama.di.mesir.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....