DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 23 Mei 2013

KETUA NGO ASALKAN BUKAN UMNO DAN TIAN CHUA PULA DITAHAN POLIS !

Hari ini satu Ketua Aktivis dan satu Ahli Parlimen telah ditangkap oleh Pihak Polis bagi menyiasat berhubung PERHIMPUNAN SUARA RAKYAT 505 pada 25hb Mei 2013, bersamaan Sabtu, jam 8:00 Malam bertempat di PETALING JAYA SELANGOR DE, bersebelahan AmCord Mall... nampak sangat yang Menteri Keselamatan Dalam Negeri (KDN) yang BARU ni GILA PUBLISITI dan MACAM BAGUS AJE... konon nya untuk MEMBEZAKAN lah antara beliau dengan Menteri KDN yang LAMA Auw Auw Auw tu... tapi yang nampak BERBEZA nya hanyalah PENAMPILAN sahaja... dan PENAMPILAN beliau tu lah yang DIBANGGA-BANGGAKAN oleh Penchacai Upahan Umno konon nya TEGAS dan TIADA AMARAN lagi... kah kah kah !. sumber mk

Kalau BERDASARKAN REKOD pulak... hanya beliau sahaja yang MENGUWAR-WARKAN yang REKOD beliau adalah BAGUS... pada hal nya semuanya HAMPEEEHHHH belaka... bermula dari TERCETUSNYA REFORMASI pada Tahun 1998 yang beliau adalah salah seorang yang GAGAL meneruskan PERJUANGAN dengan TANGKAP LELEH... sehinggalah beliau menjadi Menteri Pertahanan dimana PENGGANAS SULU boleh TERLEPAS dari PERTAHANAN LAUTAN serta DARATAN Negara... tapi dengan MUKA yang TAK MALU TAMPAL KULIT BABI 14 INCI beliau masih lagi boleh mengatakan yang Kementerian Pertahanan semasa dibawah beliau mendapat KPI 109 Peratus atau SETARAF dengan 5 BINTANG... kah kah kah !.

Sedangkan 1 DUNIA tahu yang SEMPADAN NEGARA telah DICEROBOHI oleh PENGGANAS SULU bermula dari LAUTANA hingga lah DARATANAN... sehinggalah EPISOD yang PENGGANAS SULU siap boleh BERKAMPUNG didalam LAHAT DATU... berkampung nya PENGGANAS SULU bukan SEHARI... bukan nya SEMINGGU bahkan HAMPIR SEBULAN beb... yang LAWAK nya lagi tu boleh pulak BERUNDING beb... kah kah kah... sebenarnya kalau mengikut kepada RINTITAN SEJARAH beliau... beliau ni hanya BERANI kepda yang LEMAH aje... sebab itu ada cerita yang mengatakan beliau pernah MENINJU seorang MAMAT sampai LEKUT dahi MAMAT tu beb... kah kah kah !.

Tapi dikatakan semasa beliau MENINJU MAMAT tersebut beliau bukan lah seorang... dikatakan yang MAMAT tersebut telah DIPEGANG oleh bebrapa orang atau lebih kurang LIMA PUKUL SATU lah beb... kalau lu orang nak tahu lebih lagi cerita tersebut lu orang boleh tanya kat Menteri Pelancungan yang BARU iaitu Datuk Seri Nazri Aziz yang dulu nya adalah Menteri Jabatan Perdana Menteri bahagian UNDANG-UNDANG... tapi sekarang ni dah macam TURUN PANGKAT bila menjadi Menteri Pelancungan yang sepatutnya diberi kepada SEPUPU SEPAPAT SEPEPET Datuk Seri Haji Najib Wassatiyah Demokrasi Terbaik... kah kah kah !.

Satu Adam Adli DITANGKAP akan BERIBU sokongan terhadap beliau seperti CEDAWAN TUMBUH SELEPAS HUJAN akan dilihat... jadi jangan cuba hendak MEMATAHKAN SEMANGAT RAKYAT YANG MAHUKAN KEADILAN DENGAN KEKERASAN... kerana AKHIR nya yang akan MENANG adalah KEBENARAN... hanya yang TAKUTKAN BAYANG-BAYANG SENDIRI SAHAJA yang akan membuat KERJA-KERJA GILA seperti yang dilakukan oleh Menteri KDN Datuk Ahmad Zahid Hamidi yang MACAM BAGUS AJE... pada hal nya REKOD beliau tidak lah SEBAGUS mana walau dimana beliau berada atau lebih kurang POYO... kah kah kah !.


hemmmmm..... akta hasutan telah dihapuskan... kah kah kah... rupa-rupanya yang dihapuskan hanya pada isi perut umno dan sewakrtu dengan nya... sebab itu kalau dia orang menghasut tapi tidak menjejaskan umno/bn no hal beb... kata lah sekali pun nak bunuh cina pasti tidak kena tangkap... kah kah kah... umporno perkasam jati... betul-betul meloyalkan heeeee... A B U.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....