DIA RELA MEMPERTAHANKAN NYAWA DEMI MEMPERJUANGKAN HAK KEMERDEKAAN SEBUAH NEGARA YANG TERBELENGGU OLEH RANTAI PENJAJAH... JUSTERU ITU NAMA MAT INDERA SEWAJARNYA DIABADIKAN SEBAGAI PEJUANG DAN BUKAN PETUALANG... PETITKAN DARI BUKU PENGUKIR NAMA JOHOR DT... TERBITAN YAYASAN WARISAN JOHOR (YWJ)

SAHABAT

.

.

.

.

.

.

.

.

Terkini

get this widget here

Khamis, 30 Mei 2013

EDISI KETAWAKAN MENTERI TRANSPARAN- CY DATUK PAUL LOW... KAH KAH KAH !

Aiiiiiyah LATUK... apa macam lu punya TRANSPARAN- CY LATUK... kah kah kah... itu pasal olang TATAK kasi mahu KAWAN sama itu BELACAN NACONAL LATUK... CEBAB bila kawan dengan itu BELACAN NACONAL semua sulah TATAK TRANSPARAN- CY lagi lu tau tak LATUK... CEKALANG apa macam LATUK... itu LUBANG SULAH PICAH... 1Malaysia pun sulah tau yang lu punya PEGAWAI ada CAKAP jangan BAGI TAHU OLANG pasai lu punya JABATAN ada CALLING-CALLING dan mahu JUMPA RAHSIA-RAHSIA... APA RAHSIA-RAHSIA itu LATUK... kah kah kah !.

Kalau JUMPA RAHSIA-RAHSIA itu sudah TATAK TRANSPARAN- CY lagi lah LATUK... itu seperti YOU HELP ME, I HELP YOU... kah kah kah... cekalang gua tahu lah APA PASAI sebelum Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang lepas... itu ULUL AMRI UMNO sama ketua-ketua BELACAN NACONAL kasi SIGN itu TRANPARANCY PRU13... tak mahu cerita lah apa pasai itu TRANPARAN- CY sebelum PRU13 sudah SIBUK-SIBUK panggil itu BELACAN NACONAL kasi SIGN itu TRANSPRANCY PRU13... konon mahu TRANSPRAN tapi ada BUTOI ka itu Pemimipin-Pemimpin BELACAN NACONAL Transpran LATUK...Lu mesti TATAK buleh jawap ma... kah kah kah !.

sumber mk

Pasai lu pun sudah jadi itu BELACAN NACONAL punya pemimpin... jadi mana buleh jawap itu PRU13 ada TRANSPRAN ka tidak... kah kah kah... woiiiitttt Datuk Paul Low... 1Malaysia MAJORITI sudah TOLAK itu Umno/Bn tapi lu entah apa GILA boleh mahu dengan Umno/Bn... patut lah sebelum PRU13 lu SIBUK panggil Pemimpin BN konon nya TANDA TANGANI Persetujuan untuk PRU13 yang TELUS... rupa-rupanya itu Presideb BN sudah JANJI mahu kasi lu JAWATAN MENTERI... NO HAL kalau betul lu IKHLAS Datuk... tapi dengan cara PEGAWAI lu yang lu ARAHKAN untuk BERUNDING secara SENYAP-SENYAP sudah cukup MEMBUKTIKAN lu bukan lah TRANSPRAN sangat lah Datuk... kah kah kah !.


hemmmmm..... berunding senyap-senyap seperti juga lah under table punya cerita beb... itu pasal kata orang dulu-dulu... kalau bersahabat dengan orang buat minyak wangi maka akan terkena lah bau minyak wangi tersebut... kalau bersahabat dengan penyamun dan perompak maka sikit tak banyak pandangan orang pasti akan serong... itu baru bersahabat beb... apa lagi kalau masuk kedalam golongan tersebut... kah kah kah... umporno perkasan jati... betul-betukl meloyakan heeeee... A B U.

2 ulasan:

  1. bila kasi jawatan habis la mulut sudah ditutup lor ! ABU jangan lupa !

    BalasPadam
  2. Ini Latuk Paul sudah Liau laaa. Transparent konon! Lan*.* Kalau sudah masuk dalam tong taik, mata pun sudah kabur dek palitan taik.

    BalasPadam

Lu orang boleh tulis apa yang Lu orang rasa nak tulis... tetapi semestinya apa yang Lu orang tulis tu Lu orang lah yang bertanggongjawap... gua tulis gua yang tanggong tak kan Lu orang tulis gua pulak nak tanggong... itu tak adil nama nya beb... kah kah kah....